joepie,MILTON gaat ook mee,ik denk met mijn vriendin erop. en aan elady heb ik aangeboden om mee te gaan op mijn MEXX. ik heb nog niets gehoord(is ze op vakantie)
En de vorderingen in het topic lopen geweldig, echt onwijs gaaf!!! Super dat jullie allemaal mee gaan, wordt onwijs gezellie!!!
Bij de parkeerplaats bij vlugtenburg is een heel goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht (bij de hondentraining toch?). Daar is inderdaad altijd plaats, goed idee!
Kortom, het wordt super! 10 augustus starten bij de parkeerplaats bij vlugtenburg. Die naakte mensen rijden steph en ik wel omver
Heb ik nog 2 vraagjes: - hoe laat willen jullie afspreken? - hebben jullie nog behoefte aan water/een hapje/een drankje?
Ja ik ga ook meteen door, David houdt niet van stilstaan en wil het hem ook niet aandoen als hij bezweet is. 's Avonds staat er toch een fris windje.
19.00 bij Vlughtenburg is prima. Dan zorg ik dat ik er om 19.00 ben, als de 'auto-mensen' dan zorgen dat ze rond die tijd ook wat losgestapt zijn, of iig. opgezadelt, zou dat super zijn.
Ik ga morgen ook even naar het strand, dan zal ik kijken hoe lang ik erover doet naar Vlughtenburg, dan weet ik hoe laat je vriendin in Maasdijk moet zijn.
Carolijn is nog niet zeker, zal het nog even aan haar vragen of ze zin heeft, ze antwoord zo lekker half Maar anders komt ze met mij ohz mee.