JA en ik kan weer even online wahah internet doet het niet en dat is so iri maar ja kben nou bij mijn buurmeisje en ik heb erge zin in 9 juli laat die dag maar komen!
ik kom met mn kwpn-er aankakken. Maar ik weet niet waar het is.... dus een kleine beschrijving van hoe ik er moet komen zal makkelijk zijn.... Mn vader wil me nie brengen, dus ik moet met paard en trailer alleen op pad..... heb wel hulp nodig bij het in en uitladen, maar de groep is zo groot dan zal er wel iemand zijn....
hmmm...begint wel te kriebelen om mee te gaan...ik baal er van als ene stekker, maar ja vriendje lief is een dag later jarig...ik kan moeilijk hem laten opdraaien voor de boodschappen, en taarten bakken etc... (
[quote="Gurly"]Ook door je zit kan je een pony rustiger laten lopen, Fiona is inderdaad wel sterk.. maarja.. je kunt rijden of niet.. maar wat een drama,... het is toch al gebeurd toch ja, Joey bokt ja als hy zich irriteert aan iets, zoals skippy zei, maar hy maakt ook vaak vreugdebokken, bijvoorbeeld als hij door een plas heen crosst haha
Ja Mloes,, leuk dat je ook mee gaat
Skippy eigen paard Noekiejj eigen paard amie_x_mij eigen paard liSSy eigen paard melletjuhh eigen paard Gurly huurpaard vinci eigen paard onder voorbehoud isabel eigen paard rosy1 HUUUR paard! Mloes eigen paard CLaudia Huurpaard (toontje )[/quote]
Ik heb net toch maar even overlegd met me vriend...hij vind het gelukkig gene probleem als ik toch mee zou gaan..Hij gaat ene poging doen om zelf de taart te maken
Kan ik nog wel mee? Ik heb alle topics niet meer echt bijgehouden dus weet niet of de huurpaarden al zijn geregeld... Ik zou wel weer op Toontje willen, dat vond ik een erg leuk paardje
Wie regelt de huurpaarden? of is het de bedoleing dat we zelf bellen? dus 9 julie om half 2 bij Lamoen?
Ohgja Gurly was jij dat meisje met die krullen de laaste keer op het Lamoen? Gaat Marieke eigenlijk nog mee?
Jaaa, ik weet niet of je mijn PB terug hebt gekregen, Maar ik ga morgen dan wel naar de manege, en zeg wel ff.. Toontje kan vast wel mee ja (en ja ik ben met die krulle ) En ik neeeemm PZN mee, (zeker nie de eerste keer dat ik dat zeg, maar kben gwoon helemaal gek van PZN ) hahaa Dus Claudia je hoeft niet te bellen, ik zeg't wel tegen Janette.. Byee..
nee idd fiona is altijd zo lekker rustig buiten, maar melanie je moet toegeven dat de pony's de laatste tijd buiten een stuk drukker zijn en nu waren we ook nog eens met een grote groep en een aantal vreemde pony's
Valt wel mee, zo lang is dat niet hoor Mloes... Moeten we ff kyken waar we afsppreken..
Ja claudia we gaan 2 uur!
Ja de paarden van't lamoen zijn wel druk ja, met andere paarden, maar dat zou deze keer nog erger worden, er gaan maar 3huurpaarden mee.. lekker druk zeker
@ Mloes, tis een uur rijden vanaf ons weiland, vanaf ut kastanjelaantje dus ook ongeveer, maar k weet niet cker of ik daar langs kom, dus moeten we ff kijken waar we afspreken..