haha ohw...nou weet ik zkr da k laatste word haha ok...k ook b...L zou mariska misschien wel kunnen maar de B lukt nog niet eens...dus wat moet ik met de L priveles nog wel wwwooooowwww
Ok hehe kan weer eens op nbokt komen. Srry had het hier niet door en kon ff niet op bokt komen maarja uhmmm De datum tsja.......ik zal wel even met de eigenaar overleggen en even kijken wanneer het mijn ouders uitkomt voor de snacks en wanneer ik dan kan. En dan kan ik het pas zeggen
mot je wel wa hebbe wa k zouw kunne doen mja..uhm heb je onze datums geleze? zo ja dan anders daar rekening mee houden zal denk ik fijn zijn uhm...zulle...we wel bespreken in pb
ik kan de 15e en 16e (waah dan kan ik duz maar 1 of 2 x oefene:P maarrr...ik ebn duz zondag op ponykamp..daarna de zaterdag erop ben k weer klaar..dus vanaf dan..13 augustuss....kan ik beginnenn met trainnen
Nou dan doe je dat toch, want jaja 14 augustus wordt ik 14 en 15 augustus wordt mijn verjaardag gehouden en zou dan leuk zijn als de paardengekken blijven slapen. Dan kunnen we die maandag samen eens rijden ofzo en dan die dag erna het concour wat vind jij ervan phant?