Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zaterdag gewoon gereden, voet of geen voet
normaal gaan mn benen alle kanten op en nu lag mn linkerbeen(met mn voet dus) gewoon doodstil
maar ja

zo mevrouw denkt dat ze volwassen is volgens mij en laat het nu aan iedereen weten. De showbal

Krijg gewoon nu pas weer een reactie dat er is regeageerd.. Goed, had mss meten kunnen vragen hoe jong solide is geworden, hehe
.
. De eigenaar is op vakantie, dus ging ze ergens anders heen (ze moet in conditie gehouden worden omdat ze bijna keuring heeft). Nou ja, nu kan ik m'n dagen school én het wachten op arabella aftellen
. Gisteren meegeweest met haar weg te brengen. Ze hadden daar echt weilanden vol paarden (120 paarden + pony's geloof ik). Die groeien daar allemaal op een natuurlijke manier op zeg maar. En zelf hebben ze dan ook nog allemaal paarden om te fokken. En dan zit je daar zo: ik heb er geen een
. Maarja.. Komt nog wel ooit.

. mn voet in mn laars ging niet echt makkelijk, kan hem neit ver genoeg strekken ,maar ja ik wil rijden dus dan zal ik ook rijden
(heb ik auditie voor een musical).

) aan het tekenen. Ik zal het resultaat binnenkort aan jullie laten zien
.
Kheb alleen
Ik heb Mariëlle uiteindelijk
haha. Ik heb jou eigenlijk ook niet
nee hoor, geintje 

) wat een aso's tegenwoordig zeg.
Haha. Bedankt voor je
Die vrachtwagenchaffeur was echt aso 
Loverhorse schreef:Op de terugweg kwam er een vrachtwagen van achter aan en ik gaf nog met m'n arm duidelijk aan dat ie vaart moest verminderen,
maar hij reed gewoon door en gaf nog wat gas extra ookWencke raakt dus in paniek, draait d'r kont naar de weg en loopt wat achteruit
en die vrachtwagen geeft er niets om. Scheelde maar weinig of hij reed zo tegen d'r kont aan of Wencke kwam eronder. Ik wil niet weten wat
er had kunnen gebeuren als het zo was gegaan..
Sommige mensen