Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dyyy schreef:@: Niki.. Ja hoor is goed. We gaan samenGaat Roos ook mee?
WeslyMaksy schreef:NOODKREET!!!! Zijn er lieve mensen uit Geleen die mee willen rijden in de auto (gratis hoor) want ik weet de weg niet naar het politiebureau in maastricht!!!
Dyyy schreef:WeslyMaksy schreef:NOODKREET!!!! Zijn er lieve mensen uit Geleen die mee willen rijden in de auto (gratis hoor) want ik weet de weg niet naar het politiebureau in maastricht!!!
Ehm.. Ja hoor![]()
Ik wil wel mee rijden.. En xXveronaXx ook wel.. Maar ik weet niet of ik het politiebureau kan vinden..:p
Sylvia schreef:Ik ga even nadenken of ik dat red... Ik heb één probleem: ik zit de 15e in Horst. Stel nou dat er veel ligt bij die klant en ik niet om 4 uur weg kom (kan natuurlijk moeilijk alles uit mijn handen laten vallen en vertrekken), is dat dan een probleem? Of is 5 paarden reserveren ook echt 5 betalen?
xXVeronaXx schreef:Ik denk dat ik me moet afmelden
Ik moet woensdag werken ...
Jessay schreef:Prins Bisschopsingel 53, 6212AB te Maastricht
Das het adres van het politie bureau. Als je die invuld in een route planner dan vind je het wel.
Begrijp ik nu goed dyyy dat je niet mee gaat???
We gaan zoiezo al met een mannetje of vijf hoor dus alleen ga je niet en je hoeft ook niet om tien uur alleen over straat.
gr