Ik ben Nienke van de IJslander, Rós, en niet Nienke van Lira, maar ik ken Lira wel, weten jullie het nou Gezellig als je meegaat flygur!! Met zijn vriendinnetje op stap
aanstaande maandag 23 mei. wil ik alles geregeld hebben dus ook weten wier er allemaal komen. mochten er mensen zijn die problemen hebben met vervoer en daarom pas het de vrijdag wetne dan wil ik wel een uitzondering maken.
miranda - eigenpony(daisy) claudia - eigenpony(sjors) anouk - eigenpony(rijd met claudia mee te paard) nienke - eigenpony( rijd met miranda mee te paard) pascale - eigenpaard(rijd ook met claudia mee) Flygurl - eigenpony?(komt te paard iedergeval)
Hallo ja ik ga mee (tenzij mij oppas staakt )en mij bijrijdster Nike wil ook mee op Lyra. Wij komen inderdaat te paard en nog even is er ook een huisnummer war we wezen moeten? of is dat bij die prachtig verbouwde boerderij waar ze geen woonvergunning voor kunnen krijgen en zijn dus maar een klein eindje verderop gaan wonen? op nummer 37 of zo . Nienke , wat gaaf ga jij ook mee , ik weet nu wie je bent hoor ik had het wat later in de gaten maar dat bord van verboden voor ijslanders kwam me wel bekend voor.Het kwartje valt alleen wat langzaam bij mij , komt als je ouder wordt.
miranda - eigenpony(daisy) claudia - eigenpony(sjors) anouk - eigenpony(rijd met claudia mee te paard) nienke - eigenpony( rijd met miranda mee te paard) pascale - eigenpaard(rijd ook met claudia mee) Flygurl - eigenpony?(komt te paard iedergeval) Nike - eigen paard
ik heb met claudia overlegt. en het word waarschijnlijk een ritje van een uur of iets langer. ik mag namelijk niet langer dan 1.5 uur buitenrijden met dais.
we spreken bij dat eetcafe af die langs de vliegveldweg ligt. claudia weet wel waar. dat is voor mij al 15 min. rijden. maar mochten jullie langer willen dan gaan ik en nienke gewoon terug en kunnen jullie verder. denk dat dat makkelijker is. dat we na een uur kijke wie er verder willen en wie er terug willen. dus dat we zeg maar een rondje doen van een uur en dan kijke wie er nog een stuk verder willen en wie terug..
maar dat moeten we dan maar ff kijken.
ik wil dus eigenlijk een uur daar rijden en dan na een uur weer terug zijn bij dat cafe.
maar hier nog ff alle feiten op een rij:
28 mei(zaterdag) 11 uur aanwezig bij het eetcafe aan de vliegveldsweg.
ik moet 15. min. erheen rijden naar dat cafe. kunnen we dan een rondje van 1 uur doen (dat we na 1 uur weer bij het cafe zijn) want ik mag maar 1.5 uur rijden met dais. dus tja. 15 min. weer terug lopen:D. mochten jullie langer willen kan ik ook wel een kleiner rondje nemen dat we dus op een gegeven moment splitsen. dat de mensen die langer willen die kant op gaan en de mensen die een uur willen rijden dan weer terug gaan. Het word zaterdag trouwens wel erg warm heb ik gehoord.
Misschien kunnen we het zo uitmikken dat we een uur en een kwartier na vertrek bij menkehorst zijn, dan ben jij bijna thuis en kan je dus naar huis rijden, en de rest weer verder/naar huis? Is alleen wel moeilijk uitmikken
Het wordt morgen ook zo warm he? Ik weet niet hoe goed jullie paarden daar tegen kunnen, maar die van mij niet zo Zouden we nog wat eerder kunnen vertrekken, of halen jullie dat niet?
als jullie erder dan 9 uur willen kan ik helaas niet mee is mij veelste vroeg.
dus vanaf 9 uur kan ik wel mee.
ben namelijk sinds een week weer aan het werk. dus moest elke dag kwart over 6 me nest uit en dan ook nog eens hard werken in de stomerij. in die hitte. en ben nu best wel uitgeput. ..
Ik kan morgen ochtend om 9.00 uur wel hoor. Ik probeer Nike te bereiken maar dat wil nog niet zo lukken dus ik hoop dat dat nog wat wordt. Tot morgen allemaal.