Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rhiannon schreef:http://img.photobucket.com/albums/v110/ ... adp-04.jpg
ik vraag me af wat ze hier aan het doen is! wél een leuk fotomoment
Mooie foto's !
risje schreef:Tsja verbaasd me eigenlijk niks om te horen dat die auto's schade hebben gereden. Tenminste niet als je weet wat de rijkunsten (of beter gezegd ontbrekende rijkunsten) van die knullen waren.
Hoorde zelfs van Mark dat eentje zonde rijbewijs rondreed......Jammer dat dat niet zo lekker liep. Die knullen waren minder arrogant etc dan die van vorig jaar, maar ja...Ze waren er zeg maar gewoon niet als je ze nodig had, ook niet in parcours en je kunt nu niet echt zeggen dat ze het druk hadden de rest van de dag.....
Als het aan mij (en volgens mij aan sommige anderen) ligt gaan wij toch echt volgend jaar de autorijders regelen.
risje schreef:Van de neus van Emile wist ik zondag ochtend al, van wie weet ik niet meer, maar goed schijnt ook nog ergens op internet gestaan te hebben.
risje schreef:tsja, zeg ook niet dat ze niet meehielpen, maar als bijvoorbeeld een van de parcoursbouwers ze ergens nodig had met auto duurde dat erg lang voor ze dat snapte. Of als iemand zich vastgereden had en er werden tips gegeven negeerde ze die gewoon of draaide ze het raampje dicht.....tsja dat vindt ik ook beetje jammer. Zorgde af en toe voor onnodige ergernissen....
Neonlight schreef:Van mij mogen deze jongens volgend jaar echt weer terugkomen. Ze waren af en toe niet te handig met de auto misschien, maar je hoefde maar een kick te geven en ze vlogen voor je. Bovendien waren ze vaak erg aardig en al wisten ze niks van paardensport af, ze probeerden er wel het een en ander van op te steken. Ik heb toch een paar leuke momenten met hun gehad.