CHE's harems, dresuurmiepen, theemutsen en V.I.Nanny's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

onbekend2

Re: CHE's harems, dresuurmiepen, theemutsen en V.I.Nanny's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 09:06

hè? dat snap ik niet... de auto's die gebruikt zijn zijn schade-vrij en de andere 4 (waarvoor waren die eigenlijk?) niet?

valt me trouwens nog mee van die jongens, dat ze de auto's netjes af hebben kunnen leveren.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 11:07

Die auto's die schade hebben gereden waren gebruikt voor mensen op en neer te pendelen. Er waren trouwens 8 auto's. Maar ze hebben tegen paaltjes gereden, tegen elkaar aan....... Hoorde trouwens ook dat die aanhanger zand niet getrokken had mogen worden door die Audi, die 2 kub zand was te zwaar.....gek he? En dan ook nog verbaasd zijn dat ze vastgereden waren. Clown

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 11:36

Heey, ikke ook zo'n CD!
CHE was echt vet, volgend jaar zeker weer!

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 11:43

ik heb het al bij wedstrijden gevraagd maar voor het geval er hier ook andere bokkers zitten die daar niet zitten Knipoog heeft iemand foto's gemaakt van Carlos Eduardo Mota Ribas?(springen)

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 13:50

Hoezo die in het parcours hebben geen schade gereden????
En mijn tenen dan gvd!!!! En t zou niet geven als Audi volgend jaar geen auto's meer zou leveren, dan kunnen we misschien leuke jeeps oid krijgen, in ieder geval auto's die wel zware karren met zand kunnen trekken.
(ik ben trouwens blij dat dié niet over mn voet heen reed!)

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 13:52

auw....
had inderdaad al zoiets gehoord ja, wist alleen niet dat jij het was...

gelukkig heb ik alleen maar blokken en houten dartpijlen voor m'n hoofd gehad Tong uitsteken

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 14:17

Ik ben ff kort op CHE geweest, maar het zag er weer gaaf uit..

ben voornamelijk gegaan om de papa van mijn paard te zien schitteren in de dressuurring.. www.geocities.com/kitag1rl/CHE.html

enkele foto's van de hengst Cool Cracker *bontt* en nog wat andere paarden..

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 14:28

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 15:04

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:14

Tja Veerle, dat was geen Audi-schade, dat is Veerle-schade......

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:19

@ Rhiannon: jep galop changement!!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:22

Tsja verbaasd me eigenlijk niks om te horen dat die auto's schade hebben gereden. Tenminste niet als je weet wat de rijkunsten (of beter gezegd ontbrekende rijkunsten) van die knullen waren.
Hoorde zelfs van Mark dat eentje zonde rijbewijs rondreed......Jammer dat dat niet zo lekker liep. Die knullen waren minder arrogant etc dan die van vorig jaar, maar ja...Ze waren er zeg maar gewoon niet als je ze nodig had, ook niet in parcours en je kunt nu niet echt zeggen dat ze het druk hadden de rest van de dag.....

Als het aan mij (en volgens mij aan sommige anderen) ligt gaan wij toch echt volgend jaar de autorijders regelen.

@veerle: hoe is het nu met je voet, nog last van?
@yindee: als ik het zou hebben zou jij nu op de startijst van vorige week staan;-)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:37

risje schreef:
Tsja verbaasd me eigenlijk niks om te horen dat die auto's schade hebben gereden. Tenminste niet als je weet wat de rijkunsten (of beter gezegd ontbrekende rijkunsten) van die knullen waren.
Hoorde zelfs van Mark dat eentje zonde rijbewijs rondreed......Jammer dat dat niet zo lekker liep. Die knullen waren minder arrogant etc dan die van vorig jaar, maar ja...Ze waren er zeg maar gewoon niet als je ze nodig had, ook niet in parcours en je kunt nu niet echt zeggen dat ze het druk hadden de rest van de dag.....

Als het aan mij (en volgens mij aan sommige anderen) ligt gaan wij toch echt volgend jaar de autorijders regelen.

Eeeuuhh......dat waren nu net de enige die geen schade hebben gereden. De auto's die werden gebruikt buiten het terrein om mensen te vervoeren hebben allemaal schade. En ik vind persoonlijk dat die jongens wel hard hebben gewerkt, of in ieder geval hun best hebben gedaan. Ze hebben iedere keer de aanhanger op-en afgeladen, en ook in het parcours hielpen ze vaak mee met sjouwen. Kan echt niet zeggen dat ze helemaal niks hebben gedaan, als er iets gedaan moest worden waren ze er ook. En ze waren inderdaad een stuk leuker als die van vorig jaar.

Zo, nu ga ik foto's maken van het CHE-veulen! Haha!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:50

tsja, zeg ook niet dat ze niet meehielpen, maar als bijvoorbeeld een van de parcoursbouwers ze ergens nodig had met auto duurde dat erg lang voor ze dat snapte. Of als iemand zich vastgereden had en er werden tips gegeven negeerde ze die gewoon of draaide ze het raampje dicht.....tsja dat vindt ik ook beetje jammer. Zorgde af en toe voor onnodige ergernissen....

Maar goed net als vorig jaar was het de laatste dag beter dan de eerste.....
Ben bneieuwd of deze jongens ook bij NK nijmegen komen en hoe ze daar met d eauto's omgaan;-)

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 22:38

Uhm, mis ik m nu helemaal? Volgens mij waren t namelijk gedeeltelijk dezelfde jongens als vorig jaar! Ik weet dat ik slecht ben met gezichten, maar ik was geloof ik ook niet de enige die ze zich kon herinneren.
En mn voet zit er nog aan hoor mensen, maar bedankt voor de interesse!

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 22:39

En oh ja: Ik heb vernomen dat Emile Tacken z'n neus op 2 plaatsen gebroken heeft, maar omdat t redelijk recht stond, of in ieder geval recht schijnt geschoten te zijn toen ie buiten de ring stond, konden ze er niet veel aan doen. Daarom reed ie de vlgnde dag gewoon weer rond. Wel respect hoor!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:30

De jongens in de piste waren zeker weten andere....misschien dat er 1 of twee bijzaten die er vorig jaa rook waren, maar de grootste "mafkezen" van vorig jaar waren er zeker weten niet (gelukkig).
Ik heb de VIP chauffeurs niet zijn rijden, maar volgens mij zijn die wel van dezelfde groep, heb ik namelijk ergens gehoord.
Dus andaar dat het niks verbaasd dat ze blijkbaar schade hebben gereden;-)

Van de neus van Emile wist ik zondag ochtend al, van wie weet ik niet meer, maar goed schijnt ook nog ergens op internet gestaan te hebben.

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 11:34

risje schreef:
Van de neus van Emile wist ik zondag ochtend al, van wie weet ik niet meer, maar goed schijnt ook nog ergens op internet gestaan te hebben.

dat had je van mij Haha! Ik stond in het secretariaat toen ik het zag gebeuren. Hij liep net richting secretariaat toen ik weer naar buiten liep met een stapel kopietjes...
Toen ik het later vroeg op het secretariaat zeiden ze dat hijzelf dacht z'n neus gebroken te hebben.... en dat hij er nogal nuchter onder was... Clown
inderdaad respect dat hij de volgende dag gewoon doorrijdt.. Vork

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 13:03

risje schreef:
tsja, zeg ook niet dat ze niet meehielpen, maar als bijvoorbeeld een van de parcoursbouwers ze ergens nodig had met auto duurde dat erg lang voor ze dat snapte. Of als iemand zich vastgereden had en er werden tips gegeven negeerde ze die gewoon of draaide ze het raampje dicht.....tsja dat vindt ik ook beetje jammer. Zorgde af en toe voor onnodige ergernissen....

Ze waren niet altijd even snugger met modderrijkunsten, raam, radio en oortjes, maar afgezien van dat had ik echt niet te klagen over de gemiddelde chauffeur (er waren uiteraard wat uitschieters naar boven en naar onderen).

Je moet niet alleen naar Mark luisteren als het om de chauffeurs gaat. Ik denk dat Mark gewoon een beetje jaloers was en baalde dat hij niet mocht rijden en dat ze ipv hem een paar knulletjes in die auto's hadden geparkeerd die niet eens wisten hoe een automaat werkte, laat staan een met 4wd. Ik vind dat Mark het ook behoorlijk overdreef en er ook behoorlijk lang over bleef doordrammen.

Als je het mij vraag krijgen we volgend jaar dezelfde chauffeurs als dit jaar. Zoals al eerder opgemerkt ging het de laatste dag beter dan de eerste. En misschien moeten er op voorhand een paar duidelijke afspraken gemaakt worden zoals in het parcours raam open en radio uit zodat je hoort wat de parcoursbouwers zeggen en luisteren naar Mark (of iemand anders die bekend is met 4wd en modder) als het modderig wordt. Ow, en misschien moeten de chauffeurs ook in de harems opgenomen worden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 14:03

Van mij mogen deze jongens volgend jaar echt weer terugkomen. Ze waren af en toe niet te handig met de auto misschien, maar je hoefde maar een kick te geven en ze vlogen voor je. Bovendien waren ze vaak erg aardig en al wisten ze niks van paardensport af, ze probeerden er wel het een en ander van op te steken. Ik heb toch een paar leuke momenten met hun gehad.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 14:05

Ik vond de jongens ook erg aardig, ze wisten na 2 dagen al best wel wat van paarden Knipoog
En ze hielpen ook vollop mee met de hindernissen erop en eraf laden..
Ik denk niet dat je ze kunt afrekenen dat ze niet wistenw aar ze met de auto heen moesten.. zeker niet als dit hun 1e keer was. En ook dat ze niet de snelste waren.. je rijd niet iedere dag in een dikke audi Knipoog moet je toch wel een beetje mee oppasse Haha!

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 18:42

heb geen lastvan de jongens gehad, maar stond dan ook niet in het parcours Knipoog

maar helpen jullie eens meedenken voor een leuke activiteit met alle vrijwilligers...
bbq-en (met mooier weer natuurlijk) of film kijken, of gewoon stappen in Eindhoven, of combinatie.. of of of... heb nu even niet zoveel inspiratie...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:07

Mark geeft een veto voor het stappen in Eindhoven, hij is voor een bbq, ik zelf trouwens ook. Dan heb je ook meer kans om nog eens met elkaar te babbelen dan wanneer je gaat stappen of naar een film gaat ofzo.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:37

Neonlight schreef:
Van mij mogen deze jongens volgend jaar echt weer terugkomen. Ze waren af en toe niet te handig met de auto misschien, maar je hoefde maar een kick te geven en ze vlogen voor je. Bovendien waren ze vaak erg aardig en al wisten ze niks van paardensport af, ze probeerden er wel het een en ander van op te steken. Ik heb toch een paar leuke momenten met hun gehad.

Leuke momenten? Hebben we iets gemist tussen de hindernispalen maaike?? Knipoog Knipoog

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:38

Heb ook geen last gehad van d j ongens hoor alleen vond het gewoon vervelend dat het af en toe niet helemaal vlekkeloos verliep. Leuke momenten heb ik eerlijk gezegd ook gemist, amar goed heb ze ook niet erg veel gezien, meer gehoord viavia zeg maar. Beetje jammer als bijvoorbeeld parcoursbouwers mark ze verschillende keren moet vragen waar ze nu blijven met de auto en "zijn" hindernissen.

Zoals hanneke zei ging mark misschien wel teveel / te lang erover door, maar ja, als je gefrustreed bent snap ik dat ook wel weer.
Wat mij betreft mogen ze best terug komen, alles blijft beter dan die eikels van vorig jaar (eindhoven en nijmegen)! Die knullen hebben anmelijk echt dingen egdaan die je gewoon niet kunt maken....

Hoe dan ook 4 dagen parcours was weer toppie en de parcoursbouwers waren af en toe nog vrolijker naar ons dan vorig jaar;-) We kwamen al aan en toen werd er al vrolijk gezegd, "zo zin jullie er weer"

Wat betreft het uitje, ik heb eerlijk gezegd absoluut geen zin in stappen met zijn allen als gezamelijk iets. Dat kun je namelijk altijd nog wle eens doen en zoals hanneke ook al zegt heb je dan neit echt kans om weer bij te praten vanwege de harde muziek etc....

Ik ga dus in elk geval ook voor de BBQ en liefst er nog iets bij.....ben al met plannetje bezig, maar wat dat wordt;-)?