Moeten we wel even overleggen wie wat ongeveer meeneemt, zodat niet 10 man t zelfde meeneemt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kissbambino schreef:mhh jaa
hee frouk
kunne we niet naa dat zwembad van die vriend haha
das wel n endje tuffen met de trein, en volges mij wil die alleen mij in het zwembad hebbe.. al wou k persee dat mn vriend mee ging
Voor het geval hij dinge met me uit wil spoken
( nu vind ik dat niet meteen erg
, maar is voor me vriend nei zo leuk
)
) dan kunnen we ook met zn allen een dagje naar het zwembad gaan. volgens mij zit er in oenkerk een mooi zwembad. In stiens is ook een mooi buitenbad. In leeuwarden zit geen buitenzwembad dat is wel jammer maar wel een leuk idee om te zwemmen. bij de groene ster is toch ook een soort strand? kunnen we daar ook heen 
n opblaasbare voor 2 personen
wel n hoop gesleep, maar als ik de auto mee kan krijgen, zou het te doen moeten zijn
Maar een mooi buitenbad wil ik het niet noemen, 1 bakkie water van een paar 4kante meter ( of is het veranderd ? )

volges mij ben ik de enige die het niet zo leuk vind
hahahah majaaa SANEX schreef:Ik ben ook niet zo'n zwemmer hoor, met mn witte melkflessen en fiets...
Ik blijf nog steeds voor de picknick inde prinsentuin gaan!
zijn we iig al met zn 2en
SANEX schreef:Whaha de boktcensuur doet het nog niet goed, die zin slaat nu werkelijk nergens op "met mn witte melkflessen en Fiets..." Proest!
Fiets had n*eukteugels moeten zijn, oftewel lovehandels, oftewel zwembandjes etc
hahahaha, tja enop zich vinnik zwemme nie zo erg, maark ben vroeger nogal gepest enzo.. dus ben altijd heel voorzichtig
Lijkt me leuk om te meeten! Als jullie heeeeeel sportief willen zijn? Naar Nijega op de fiets en dan bij mij naar onze veulens en Quarter, en dan in het land picknicken
klaasjuhhh schreef:Ik woon in DrachtenLijkt me leuk om te meeten! Als jullie heeeeeel sportief willen zijn? Naar Nijega op de fiets en dan bij mij naar onze veulens en Quarter, en dan in het land picknicken
hahahaha maar opzicht wel leuk... waar ligt nijega? misschien kan ik wel met de auto komen
Aan het meertje picknicken. wanneer het dan erg heet is, kunnen degene die willen zwemmen gaan zwemmen. de rest kan op aan het water blijven, wat kletsen enzo.. Alleen eeh ik zou neit weten hoe je er moetkomen, maar misschien kunnen we dan met een paar in leeuwarden afspreken en met diegenen erheen gaan (kunnen met z'n allen met de auto/bus/fiets)