Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loesjuhh schreef:is het dan eigenlijk erg als je met legen handen aankomt? weet eigenlijk niet echt of ik iets kan verkopen... maar doen mijn best! oja... een paar paardenboeken nog!
T@nj@ schreef:loesjuhh schreef:is het dan eigenlijk erg als je met legen handen aankomt? weet eigenlijk niet echt of ik iets kan verkopen... maar doen mijn best! oja... een paar paardenboeken nog!
Je hoeft toch niet persé iets te verkopen, staan we daar straks allemaal met verkoop spul zonder kopers, kunnen we onderling wel spullen gaan uitwisselen maar dat heeft niet echt veel nut denk ik![]()
Ik neem aan dat de mensen die verkopen voor de gezelligheid komen maar ook best wat willen verdienen(ik wel in ieder geval)
Liberty, als het bij jullie gehouden wordt, moet de bak dan afgehuurd worden of kunnen we gratis staan? (ook niet onbelangrijk om te weten) en moet iedereen zelf een tafel o.i.d. meenemen of hebben jullie iets van stands of zo.
Mag ik eigenlijk ook nieuw spul verkopen? Of is het echt alleen maar voor 2e hands spul.
Anders wil gijsenkim misschien ook nog wel komen met haar mobile shop.
lovewally schreef:ik kom uit boxtel ik wil eigenlijk wel komen![]()
maar is dat met het openbaar vervoer berijkbaar?
Loverhorse schreef:En anders kunnen we natuurlijk ook nog wel carpoolen naar
Breda met enkele mensen hier uit de buurtDe mobile shop van
Gijsenkim is idd erg leukZou leuk zijn als ze ook zou willen
komen
Natascha schreef:In Breda kom ik zeker ook. Woon in Oosterhout dus das lekke rin de buurt. En ik heb spullen zat