Meiden ik probeer het weekend te bellen. Het is afgelopen weekend er helemaal bij in geschoten en hoop dat de manege nog plaats heeft voor een ritje voor ons. 8 mei valt voor mij in ieder geval af want dan moet ik onverwachts werken omdat PSV dan hun kampioensfeest heeft.
Ik ben trouwens 24
En Siënalover een paard huren voor 2 uur kost dacht ik €20
Ooooooooooooh heb net al gebeld maar ik moet vanavond na 22.00 of morgen na 21.00 even terug bellen. Hij wist nog wie wij waren dus dat scheelt Alleen ben ik bang dat 16 mei ook afvalt ivm een wedstrijd die dan daar is. Hoop dan eigenlijk nog op 22 mei anders wordt het denk ik te laat ivm dazen.
Meiden misschien nu makkelijk om het volgende in te vullen. Je kan het van mij quoten:
Naam: Ilse Leeftijd: 24 Welke data: 16-22 mei en 5-19 mei (dik gedrukt is echte voorkeur) Eigen paard of paard huren: Eigen paard Als het eigen paard is, naam paard: Solide
Naam: Ilse Leeftijd: 14 (na 17 mei 15 ) Welke data: 22 mei en 5-19 juni (dik gedrukt is echte voorkeur) Eigen paard of paard huren: paard huren Als het eigen paard is, naam paard: -
ik blijf bij 8 mei das echt mn voorkeur! en anders uhm 22 mei? machie ik ben 14 mei toch bij jou voor je verjaardag, hoe zit je 16 mei qua visite ofzo die nog langs komt?
juni gaat me wrsch niet lukken ivm verjaardagen ieder weekend(oa ikzelf en mn moeder enzo)
Naam: Renske Leeftijd: 22 Eigen paard: Quentin (hij is tegenwoordig ook lief buiten )
naam:terry v/d berg leeftijd:14 ,5 manegepaard. 16 mei of 5 juni Ik rijd uit mierlo om mijn dochter weg te brengen,wie wil meerijden hoor ik wel,ik rijd zelf niet mee,vind ik toch te duur worden,en aangezien ik niet meer rijd,en mijn dochter wel vind ik het voor haar leuker,ook gezien de leeftijdscatogerie.
Ik kan alleen op 22 mei maar zo te zien word dat geen probleem. Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik mee kan want mijn vader zit op dit moment in Spanje en die zou me moeten rijden. Hij komt vanavond terug dus dan weet ik of hij dan kan rijden. Ik weet niet of Koortje nog mee wil rijden? Anders moet ik iemand anders regelen want mijn pony kan niet alleen op de trailer.
Maar iig zal ik het alvast invullen:
Naam: Nathalie Leeftijd: 17 Welke data: 22 mei Eigen paard of paard huren: Eigen paard Als het eigen paard is, naam paard: Danny
Vanavond of morgen ochtend laat ik weten of ik zeker mee kan.
Hey Ils ik ga niet meer de data voor jullie voorkeur naar uit gaan, heb ik altijd wat anders. Vind het heel erg jammer want ik had jullie graag een keer ontmoet.
22 mei kan ik zeker niet! 16 mei is wel een optie, heb als het goed is nl die hele week vrij, Rens, dat ga ik gewoon met jou mee terug naar Eindhoven al moet ik 16 mei wel weer naar huis, ben nl 17 mei echt jarig. Mijn voorkeur is echt 8 mei. Anders kan ik niet mee.
Naam: Larissa Leeftijd: 15 Welke data: Maakt me allemaal niet uit, als het maar geen 22 mei is! Heb ik namelijk zelf ook wedstrijd. Eigen paard of paard huren: Eigen paard naam paard: Kelly (moet het wel nog steeds vragen )
Naam: Monique Leeftijd: 15 Welke data: 18-16 mei (22 mei heb ik ook wedstrijd, tegelijk met Larissa en die zeg ik liever niet af Maar als het moet, dan moet het maar) Eigen paard of paard huren: Eigen pony Als het eigen pony is, naam pony: Wencke
Naam: Meike Leeftijd: 17 Welke data: 16 mei en 5-19 juni. Ik zou 22 mei wel kunnen maar liever niet omdat ik de 23e examen heb.. Eigen paard of paard huren: Paard huren