Alleen counterstrike ? Gaan jullie geen andere spellen spelen? Counterstrike vind ik namelijk helemaal niets aan. Sorry maar das mijn mening he, jullie zullen Unreal Tournament wel lame vinden ofzo....
Death_Squad
Geplaatst: 25-01-02 13:35
UT roeleert!
Gaan wij lekker UTen, (Ride my rocket)
Kwaak is voor watjes
Sypheron
Geplaatst: 25-01-02 16:57
nee death_squad, dat zeg je verkeerd. UT roeleert niet alleen maar, het OWNT . Dan kan je kennis maken met |Ex²|Sypheron, de man achter de wararranging van onze clan dus . Maareh 1v1 de hele dag is ook minder. Ik hoop wel dat je instagib speelt of doe je alleen normal weapons? Daar ben ik namelijk bijzonder slecht in vergeleken met een teammate van mij
Vasco
Geplaatst: 25-01-02 17:07
Maar WAAR gaat het nu plaats vinden????/
Death_Squad
Geplaatst: 25-01-02 21:55
K geloof dat we allemaal MArco genomineerd hebben, en hij de nominatie heeft aanvaard
Ik speel gewoon Oldskool, normal weapons, nothing fancy! just plain old killing!
STEN
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-02 16:30
mwoah...met alle respect voor de UT fans...'k vinnut nie zo onwijs... CS is leuker, en RTCW is ook wel errug goed hoor.
Piepels, ff wat leven in het topic werpen: *werpt leven in topic*
Het gaat toch niet zo zijn dat we eerst onwijs animo tonen en daarna wat inzakken he? Kortom... UT/RTCW/CS we kunnen ze ook alle 3 doen.
Offf zwakt Marco wat af nu Pris erachter is dat ze het huis op moet gaan ruimen voor die datum?
UrbanL
Geplaatst: 04-02-02 14:43
mhh ja Sten dat kan nog wel eens een probleem worden .
Nee voor mij is het prima ik vrees dat we voor deze lan-party toch de boel weer moeten gaan verbouwen. En tegen een leuk tarief is mijn PC wel beschrikbaar .