Boktrit noorden maart 2002

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waar gaat jouw voorkeur naar uit?

Een rit van 2 uur op zaterdag 16 maart op gehuurd paard
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 20:38

ik wil ook graag mee op een gehuurd paardje maar graag op 16 maart want dan ben ik jarig en ik weet dus niet of ik een week later nog een keer vrij krijg!
kan het altijd proberen natuurlijk........

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 20:51

Voor de mensen die nog in willen schrijven: het is vrijwel zeker dat we 23 maart gaan rijden, waar is nog niet bekend maar de 23e zijn we het nu wel over eens, anders kunnen we weer opnieuw beginnen met de organisatie namelijk.

Ik denk dat Sleen niet gaat lukken omdat we nog steeds aanmeldingen krijgen.

We kunnen dan kiezen tussen Manege Dolfing in Vries of Manege Gasselte in ... (precies Tong uitsteken ). Qua omgeving kunnen we veel beter naar Gasselte gaan. Hoe de paarden daar zijn weet ik niet maar dat kunnen we natuurlijk altijd voor jullie onderzoeken Cool

Wat ik niet weet is of je in Vries of Gasselte ook eigen paarden mee kunt laten rijden, dus dat zou weer roet in het eten kunnen gooien.
Ga ik over bellen. Maar eerst van Sleen horen hoeveel paarden ze precies hebben, met een beetje geluk weet ik daar morgen meer over!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 23:02

Gasselte is wel een hele mooie omgeving hoor! Als ik moet kiezen tussen Vries en Gasselte ga ik zeker voor Gasselte.
Naar mijn idee zijn de paarden daar heel okee. Tenminste, toen ik een jaar of veertien was wel in elk geval.
Ik hoop dat eigen paarden mee mogen want ik zou Muzefee erg graag meenemen. En Gasselte is dan voor mij ook het beste te doen met de trailer... Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 23:25

Heb vanavond even geïnformeerd, heb ik kan wel een dagje vrij krijgen, dat is geen probleem. Ik zal idd nog ff wachten met definitief vrij nemen tot de precieze datum bekend is.

Ik ben ook nog steeds voor Sleen, anders Gasselte.

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 00:31

Paardrijden In Drenthe!
Speciaal voor vakantiegangers organiseert Manege Gasselte het hele jaar door bosritten door de schitterende staatsbossen rondom Gasselte.

1 uurs rit paard kost €9,50 , pony €8,-
2 uurs rit paard kost €17,50 , pony €15,-
3 uurs rit paard kost €25,- , pony €22,50
Dagtocht inclusief picknick paard 39,-, pony 36,50

Dit las ik net op de pagina van manege Gasselte... we gaan er evt. nog een kijkje nemen natuurlijk, maar duur zijn ze zeker weten niet. Zelf een dagtocht is nog betaalbaar! Lachen

Maar voor mij staat de 23e in ieder geval vast.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 00:58

Ik wil trouwens ook wel zonder Kim mee, dat durf ik nog net wel denk ik.... Schijnheilig en dan neem ik ook wel een huurpaard. Bedenk me net dat dat natuurlijk ook gewoon kan.... BlonT
Als ik dan wel met iemand mee kan rijden? (Pris/Mayo/Meer, Adoorn is op de weg erheen Haha! )

Kim zal nu wel heel jaloers worden.... Haha! }>

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 01:19

Oooh dat is gemeen voor Kim, aaahhhh! }>

Maar wel leuk dat je me wilt, je hebt blijkbaar wel veel voor ons Noorderlingen over Lovers Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 01:30

Yeah!!!! Gezelig zo'n rit. Ondanks het feit dat ik ruim twee weken niet online ben geweest zie ik mijn naam hier op de lijst staan. Deze is toegevoegd door Karin. Thanx Karin! Het lijkt met echt superleuk om te gaan doen! Ik heb me opgegeven voor de 23ste met een huurpaard, maar stel nou dat ik bij de overbuurman een stal kan huren voor dat weekend dan neem ik uiteraard Jelka mee!! Mijn overbuurman heeft dus een paardenouderij (wat hij precies doet weet ik nog niet). Ik ga iig mee.

Uiteraard zie ik graag dat alle bokkers die mee doen aan deze rit een bezoekje brengen aan mijn huisje. Ik zal dan persoonlijk zorgen voor een gezonde maaltijd en een evt. slaapplaats!!

Een noordelijke bokker Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 01:41

Go Maarten! Go Maarten!

Cody

Nieuw info wat betreft mogelijkheden Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 15:48

Heb even naar Sleen gebeld, niet iemand aanwezig die me kon helpen, bel er vanavond nog een keer heen.

Toen naar Gasselte gebeld.

Het huren van +/- 15 paarden is geen probleem, eigen paarden kunnen gratis mee. Zaterdag 23 maart vanaf 1 uur is ook prima.

Zaterdag 23 maart moeten we denk ik maar vast plannen, als we nu nog gaan schuiven met de datum is het zo'n gedoe.

Kosten 3 uurs rit Euro 24,28 op gehuurd paard
Kosten 3 uurs rit dus gratis op eigen paard

We gaan nog wel aan manege-spionage doen van tevoren }> maar volgens mij is het wel vergelijkbaar met Knollegruun in Schoonloo.

Kitty schreef:
Naar mijn idee zijn de paarden daar heel okee. Tenminste, toen ik een jaar of veertien was wel in elk geval.

Hmmm als dezelfde paarden er nu nog staan zitten er wel een boel oudjes bij!! Schijnheilig

Dus: nog even Sleen afwachten maar we hebben in ieder geval een alternatief.

Enneuh Prisca, denk je dat tegen die tijd de boktpetjes er al zijn?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 17:31

Ik ga echt helemaal voor Gasselte! Ik hoop dat dat wat wordt!
De omgeving is daar echt heel mooi. En de manege zit vlak bij het bos. Even onder de viaduct door en je zit al in het bos. Echt perfect.

Anoniem

Bokrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 17:42

Ik kom vanaf Apeldoorn met eigen paard en heb evt. nog wel een plekje vrij in de trailer.
Dus als iemand op de route nog vervoer moet hebben hoor ik het wel.

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 18:03

Ik weet nog niet helemaal zeker of ik mee ga, maar Gasselte klinkt wel heel erg leuk! Party!! Is er trouwens iemand die naar deze rit komt en die 2 paarden/pony's tot zijn beschikking heeft? Het lijkt me nl heel leuk om eens op een paard van een Bokker te rijden! *LOL* *LOL* *LOL*

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 19:15

Dorée schreef:
Ik wil trouwens ook wel zonder Kim mee, dat durf ik nog net wel denk ik.... Schijnheilig en dan neem ik ook wel een huurpaard. Bedenk me net dat dat natuurlijk ook gewoon kan.... BlonT
Als ik dan wel met iemand mee kan rijden? (Pris/Mayo/Meer, Adoorn is op de weg erheen Haha! )

Kim zal nu wel heel jaloers worden.... Haha! }>

Ik zal wel weer chauffeur zijn Haha! dus ik neem wel ff een tussenstop ter hoogte van Apeldoorn Haha! . Kleine moeite om jou ook in te laden grinnik *LOL* . Dus Mayo, Pris en jij en misschien nog iemand vanuit Nieuwegein kunnen met mij mee. Ik heb een grote auto!!!!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 20:23

Gelukkig maar dat jij wil rijden, anders komen we vast in Duitsland uit, als ik de route ga uitproberen *LOL*

Ik heb er echt zin in, toppie!!!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 20:55

Als ik vervoer heb wil ik evtueel ook wel mee, en als het niet te ver is (wie weet dat hoelang rijden met de auto ongv??)
Dan moet ik wel een huurpaard!

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 17:20

Jes en ik willen in principe ook wel mee (op huurpaarden, want een eigen paard heb ik helaas niet), maar we zitten nogal om vervoer verlegen.
Ik kom uit Gouda, dus het is nogal een eindje voor mij. Daarnaast wordt ik ook niets wijzer van de NS reisplanner, want die zegt dat er geen station in Gasselte is.

Dus de enige optie die ik kan bedenken is dat we met iemand meerijden, maar volgens mij komt er niemand in mijn richting (???).
Als ik met iemand mee kan rijden dan hoor ik het graag!

Groetjes van Patricia

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 17:53

Je zou dan via Assen moeten rijden, want er is idd geen station in Gasselte Haha! Vaak rijden een hoop bokkers daar wel langs zodat je ergens opgepikt kan worden.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 17:54

Er is inderdaad geen station in Sleen of Gasselte, wat je wel kunt doen is proberen een lift te krijgen vanaf station Assen want dat is het dichtstbijzijnde station.

Vasco

ik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:11

Ikke ga denk ik met Wanda word het niks met Wanda ga ik denk ik niet mee..... Ik wil namelijk dan een gewone buitenrit ofzo maken met Wanda, maar een trailer komt er hoop ik voor maart

En melissa volgens mij is het vanaf hilversum iets meer als anderhalfuur rijden ofzo

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:40

hoi,

Ja ik mag niet mee van mijn pa & Ma, te ver weg.
Jammer.....

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 10:35

[quote="Kitty"]
Ik ga echt helemaal voor Gasselte!

Neee, geen Gasselte. Alsjeblieft: JAN DOLFING!!!!!!!!

Ik kan dan ook mee met Merry/ Touche.

Verdrietig Alsjeblieft.... Clown

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 14:11

Ik ga ook voor Gasselte, daar is de omgeving mooier dan in Vries, volgens mij kan je er rustiger rijden.
Als er nog mensen zijn die vanaf station Assen een lift nodig hebben, kan ik m'n vader wel even lief aankijken. Schijnheilig

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 15:13

maakt niet of de paarden wat ouder zijn als ze maar braaf zijn toch Verward .

Ik heb al heeeel veel zin Lovers .

IS ER EEN BONTE ???

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 15:19

Mensen, houd jullie vast, want deze Zwollenaar gaat ook weer mee! *LOL* Ik heb d'r toch erg veel zin in. Party!! Ik ga mee op een huurpaard. Lachen