heb ook even gevraagd of de mods het eerste bericht aan willen passen aan de datum
het word de 21e
hoop dat het net zo leuk/nog leuker word dan vorig jaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
krissie1985 schreef:He die C1000 Actie van de efteling komt wel weer
Ik werk namelijk zelf als partimer bij een c1000 als Casierre, en die efteling actie komt
*Tamara* schreef:krissie1985 schreef:He die C1000 Actie van de efteling komt wel weer
Ik werk namelijk zelf als partimer bij een c1000 als Casierre, en die efteling actie komt
Oh echt joh? WhiehHandig voor de Bokteling maar beetje jammer voor mij als cassiere, krijgen we die pokkenzegels weer en dat gedoe van iemand die dan nog wat bijhaalt voor dat extra zegeltje
![]()
Ik weet nog niet of ik het kan betalen maar moet wel lukken denk ik. Dus zet mij maar op het lijstje! Hoef gelukkig niet te werken, helemaal ideaal. En nogmaals: als er mensen uit de omgeving gaan treinen, ik heb OV dus die kunnen mee met korting!
Margon schreef:Jammer de 21ste kan ik niet
krissie1985 schreef:He die C1000 Actie van de efteling komt wel weer
Heranda schreef:krissie1985 schreef:He die C1000 Actie van de efteling komt wel weer
Oeh, dat word wel doorsparen dan
M'n vader gaat sowieso elke Zondag naar de C1000, en misschien dat familie ook wel voor me wil sparen! Maar vorig jaar hadden we 4 kaarten ofzoMaar toen ik in de trein zat, belde me moeder: Ben je niet wat vergeten? Ik: Zou 't niet weten, hoezo? Zij: Ja, je vrijkaartje ligt hier
krissie1985 schreef:Ik weet nog niet of ik het kan betalen maar moet wel lukken denk ik. Dus zet mij maar op het lijstje! Hoef gelukkig niet te werken, helemaal ideaal. En nogmaals: als er mensen uit de omgeving gaan treinen, ik heb OV dus die kunnen mee met korting!
JodyB schreef:krissie1985 schreef:Ik weet nog niet of ik het kan betalen maar moet wel lukken denk ik. Dus zet mij maar op het lijstje! Hoef gelukkig niet te werken, helemaal ideaal. En nogmaals: als er mensen uit de omgeving gaan treinen, ik heb OV dus die kunnen mee met korting!
Heey, als ik mag, kan ik dan met jou mee?![]()
Volgend krijg ik zelf een OV als het goed is, dus dan kunnen er ook mensen met mij mee
Heranda schreef:Bij ons is de C1000 wel op Zondag open hoor
Mijn broer wil trouwens ook wel mee
Wel geen bokker, maar wel weer een persoon extra evt. voor groepskorting?!
bliksemluver schreef:En Heranda's broer is een super toffe, grappige & aardige gast, dus die mag van mij ook wel mee ja![]()
Kratoow schreef:Margon schreef:Jammer de 21ste kan ik niet
Das wel suuuuuuperjammer!
Citaat:* Margon