12 maart Horsepower Event te Deurne: wie komt ook??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nadir

Re: 12 maart Horsepower Event te Deurne: wie komt ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:37

Helaas kom ik niet, bij nader inzien is het me toch iets te ver weg...
Ik hoop dat het een succes wordt! OK dan!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 22:18

ik ben er met mijn ouders en vriendin van me Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:46

Vientje en ik komen tussen 12 en half 1 aanwaaien Haha!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 11:00

Tralaa, Aphrodite en ik zijn er ook bijtijds Haha!
Als we niet verdwalen....

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 19:41

Ik ben inmiddels al weer terug.
Ik vond het zadelmak maken van het tweede paard leuk om te zien.

Jammer dat het niet zo druk was. Maar gelukkig hebben jullie vind Internet ook al veel opgehaald.

Leuk trouwens om een paar bokkers gezien te hebben die ik nog niet van gezicht kende. Ik weet niet wie ik allemaal nog meer gezien heb, maar niet gesproken.
ik weet wel dat ik straks nog wat foto's hier zal plaatsen van onder andere Rockey en GribralidiFan die tijdens het eerste gedeelte van de veiling de spulllen showden Tong uitsteken
Als de andere veilingen net zo gingen als de eerste paar zal het vast nog een leuke boel geworden zijn.

Ben eigenlijk wle benieuwd of die squat of hoe noem je dat ding nou nog naar corne is gegaan Haha!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:44

Mickey schreef:
Ik ben inmiddels al weer terug.
Ik vond het zadelmak maken van het tweede paard leuk om te zien.

Jammer dat het niet zo druk was. Maar gelukkig hebben jullie vind Internet ook al veel opgehaald.

Leuk trouwens om een paar bokkers gezien te hebben die ik nog niet van gezicht kende. Ik weet niet wie ik allemaal nog meer gezien heb, maar niet gesproken.
ik weet wel dat ik straks nog wat foto's hier zal plaatsen van onder andere Rockey en GribralidiFan die tijdens het eerste gedeelte van de veiling de spulllen showden Tong uitsteken
Als de andere veilingen net zo gingen als de eerste paar zal het vast nog een leuke boel geworden zijn.

Ben eigenlijk wle benieuwd of die squat of hoe noem je dat ding nou nog naar corne is gegaan Haha!

haha neeeee die hoef je hier niet neer te zetten Tong uitsteken

maar uhhm vond het wel een gezellige dag, maar jammer dus dat het niet zo druk was Lachen maar corne heeft dus de quad hehe, hij staat al op stal Knipoog ik heb er ook een nieuwe crack bij, namelijk UNITED, hij is bijna 1 jaar, en een zwarte hengst, en ongeveer 78 cm schat ik Cool een ras echte fallabella Pling hij staat al lekker op stal te smikkelen, en morgen maar eens kennis laten maken met cacharel Clown

verder nog een hoedje een kür en een les...

ik zal zo ook eens wat foto's plaatsen, hoop dat ze een beetje gelukt zijn hehe.

en tyrza ik vond dat je het allemaal super georganiseerd had!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:48

Vientje en ik hebben ons ook goed geamuseerd. Het inrijden van paarden op die manier is absoluut niet mijn 'ding', maar goed... Komt nog wel een uitgebreider verslagje en wat foto's, ben nu moe Lachen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:52

Sylvia schreef:
Vientje en ik hebben ons ook goed geamuseerd. Het inrijden van paarden op die manier is absoluut niet mijn 'ding', maar goed... Komt nog wel een uitgebreider verslagje en wat foto's, ben nu moe Lachen

eeeej jou heb ik volgens mij niet gezien???

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:53

Ik jou wel Lachen Ik heb een tijdje achter je gestaan bij Kim d'r winkeltje toen je beneden zat, en ik kreeg dat bronzen beeld aangesmeerd voor 1200 euro Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 22:00

Sylvia schreef:
Ik jou wel Lachen Ik heb een tijdje achter je gestaan bij Kim d'r winkeltje toen je beneden zat, en ik kreeg dat bronzen beeld aangesmeerd voor 1200 euro Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen

haha dan weet ik een beetje waar je zat, maar kan me zo je gezicht niet voor de geest halen, had maar geroepen dan Tong uitsteken

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 22:15

Hallo allemaal!

We zijn eindelijk thuis. Pfff... ben gebroken! Dromen

ondanks de lage opkomst is alles goed verlopen en ben ik zeer tevreden over de shows die er zijn verreden!!! Ja

Als jullie wat mooie foto's willen zien, kan je hier kijken: http://www.imadia.nl/

Vooral die van Gert vind ik erg apart (er is er eentje dat het paard met 4 benen van de grond komt). Ik dacht dat het best wel even schrikken voor de paarden was om ineens een zadel & ruiter op hun rug te krijgen, maar het is niet te geloven hoe rustig ze dit over zich heen laten gaan!

Ik stond met open mond te kijken naar hoe hij de dieren bereed. Ongelooflijk! Echt knap hoor! OK dan!

Alle andere demonstraties waren zeer interessant om te zien:

Fam van Silfhout reed een mooie kur met zijn drietjes, een pas de trois.

Theo Hanzon en Roger Schulkens gaven een demo met hun Krack en Gribaldi afstammeling. Knap hoor, zo met microfoon praten en rijden Ja

Stal Penthesileia gaf een unieke show van vrijheidsdressuur met een spier, maar dan ook spierwitte falabella (wat een lekker ding zeg! Wow!

Rieky heb ik maar heeel kort gezien, maar het was zeer interessant om eens een reiningexpert in aktie te zien !!

Riny Rutjes gaf tot slot een demonstratie met zijn dochtertje Rodinde (ik denk dat het meisje 9 jaar was). Ze reed helemaal zelf met haar pony 2 span! Heel stoer!!!

Veilingmeester Gilbert Bastiaanssen heeft zeer goed werk geleverd: wat kan die man praten zeg!! Haha!

Zoals gezegd een leuke, intensieve dag, zonder kleerscheuren. Ik ben HEEL tevreden! En mochten alle vrijwilligers dit nog lezen:

HARTELIJK DANK JULLIE ALLEMAAL!!! _/-o_ _/-o_ _/-o_

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 22:38

Ik vond het erg gezellig vandaag en weer de kans gehad om een paar Bokkers te meeten.

Ik vind dat je het super georganiseerd hebt Tyrza jammer dat het publiek je in de steek gelaten heeft.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 22:39

Tyrza schreef:

Riny Rutjes gaf tot slot een demonstratie met zijn dochtertje Rodinde (ik denk dat het meisje 9 jaar was). Ze reed helemaal zelf met haar pony 2 span! Heel stoer!!!

7! jaar was ze pas!
Echt heel jammer dat er zo weinig mensen waren, maar degenen die er waren hebben een mooie priveshow gehad, echt super OK dan!
De poster van Lancet komt in Tallie dr stal te hangen Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 22:53

Ik heb echt een hele leuke dag gehad ............. Weer enorm mooie dingen gezien, en echt de moeite waard om zo een pestpokke eind te rijden.......... Ik ben dus net thuis Haha! Haha! Haha!

Ja, Tyrza ... Bedankt, dat je zoveel tijd en moeite hebt gestoken om zo iets moois als dit op te zetten!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 23:02

Vind het erg jammer dat ik het gemist heb, maar ik ben aan het werk sinds half 3.
En een zaterdagavond is nou eenmaal bijna niet te ruilen.
Fijn dat het zo'n succes was Tyrza Haha!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:15

Enkele pics:
(Sommige zijn wat onduidelijk maar goed het gaat om het idee Knipoog )

Afbeelding
Applaus hoor Maud Tong uitsteken

Afbeelding
GF deed het ook erg lieftallig Knipoog

Afbeelding
Je hebt het goed gedaan Tyrza OK dan!
Je mag trots zijn op al het geld wat is opgehaald Ja

Afbeelding
Twee mods Haha!
Ik heb nog een erg leuke andere foto van mijn mede mod, maar ik mocht geen mods pesten van Katja Tong uitsteken

Afbeelding
Druk overleg Lachen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:20

Leuke foto's hoor, mijn dank is groot voor je keuze.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:33

Verrek... Ik heb GF ook geziejn en de mod met oranje jas ook tot vervelens toe... Wie was dat? Scheve mond

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:37

Dat was ik. Haha! Bleef maar heen en weer rennen met m'n onopvallende jas.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:43

En die andere Mickey gok ik dan zo? Je kunt mij en Vientje bijna niet gemist hebben... Ik met Ernst&Young-jas (blauw), Vientje met een regenboogsjaal... Lachen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:48

Die regenboogsjaal heb ik in ieder geval gezien en jou waarschijnlijk ook wel. Ik denk eigenlijk wel dat ik iedereen gezien heb ben de hele dag geweest en heb nogal wat heen en weer gelopen. Knipoog

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:49

Jeps die andere was ik.
Ik was achteraf heel blij dat ik mijn dikke warme lange, bruine jas aan had gedaan. Vond het bij de bak namelijk toch flink frisjes Haha!

Er zijn maar een paar bokkers waarvan ik zeker wist dat het bokkers waren. Van aan paar andere bezoekers had ik ook wel een vermoeden, maar wist ik het niet zeker.

Grappig trouwens dat Corné toch nog zijn speelgoedje mee naar huis heeft kunnen nemen. Heeft die man van het paardenzadelmak maken nog flink zitten klieren door de prijs op te drijven Schijnheilig
Dat bij die camera was ook zo leuk om te zien hoe dat dat ging Haha!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 15:00

Het was echt een super dag met prachtige shows. De mensen die niet zijn geweest hebben zeker wat gemist! Alles was tot in de puntjes geregeld. Misschien jammer van de lage opkomst maar van de andere kant de veilingen en shows zijn goed verlopen!.

Die foto's op de site zijn mooi hoor!! Enne dat zadelmak maken.. Erg KNAP!! Vooral de eigenaren die er na Gert op zijn gegaan. Petje af!!
Die Future was trouwens een knap dier.
Ook de veilingen waren erg leuk. Maud en ik waren de pineut met showen Bloos Maarja ik mocht wel het geliefde HH horse jasje aan Ja

Ook weer leuke bokkers gemeet, die ik nog niet irl had gezien.

En Maud, volgens mij kon jou dag niet meer stuk. Haha!

Al met al heb ik een gezellige dag gehad! Mooie shows gezien en leuke mensen ontmoed.

En Tyrza je hebt het goed gedaan hoor!!

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 15:01

1 foto is gelukkig niet zo scherp Schijnheilig

Dat met die camera was inderdaad geweldig (was trouwens ook Gert van den Hof). Eerst overleggen met zijn vrouw of ze nog willen bieden en dan vervolgens met z'n 2en tegelijk de hand omhoog houden Haha!

Verder heb ik zelf ook aardig wat shows bekeken en vond ik het zadelmak maken erg indrukwekkend. Zelfs ik als niet paardenkenner heb die gehele show gevolgd. Lachen

En dan dat witte shetje van Penthesileia... Wat een geweldig beestje was dat! Haha!

Verder heb ik helaas niet zoveel gezien omdat ik met andere dingen druk bezig was, maar ik weet haast zeker dat voor die enkele bezoekers die er waren, dat we een leuke show hebben neergezet! Lachen