Je gaat vanaf Den Haag Centraal met de zoetermeer stadslijn naar zoetermeer centrum west( 10 minuutjes ofzo? ).... vervolgens stap je in een bus die je in 5 minuutjes naar mij toe brengt .
Ik weet alleen niet of jullie dat te ver vinden . Ik zelf heb een OV-jaarkaart dus dat boeit mij nooit zoveel, maar dan vergeet ik wel eens te denken hoe het voor anderen moet zijn zeg maar
Wil iedereen een strippenkaart er door heen gooien ? Anders zie ik alleen de mensen die het wel willen, vind ik ook leuk , maar dan kunnen we maybe ook een keertje centraler afspreken ofzo?
Tuurlijk Michelle, waarom niet ! Van jou weet ik tenminste hoe je eruit ziet ! Uh, uitkomen ja.... Ik heb het nu even een beetje druk omdat ik net in mijn laatste periode van mijn 1e jaar HBO zit, ik geloof dat ik over 2 weken project week hebt dus die week kan ik de hele week. Verder ben ik over een week of 6 vrij, dus ik weet niet hoe snel jullie willen
@ruitje: denk dat we het beste kunnen wachten tot de school afgelopen is heb het op het moment ook vrij druk met school en het is erop of eronder bij de laatste rep week dus liefst wachten tot de vakantie
Ilkkah ; daar ben ik het ook wel mee eens ! in de zomervakantie is wel makkelijker... maar ik zit wel met dat ik dan bij mijn vader ben... en dan ben ik in Berkel & Rodenrijs ? nouja.. ik zie wel dan hoe ik met vervoer zit.. de eerste week van de vakantie ben ik er niet, en in die drie weken bij mn vader ben ik af en toe weg.. dus we moeten even kijken hoe het dan gaat lopen.. zucht.. wat een gedoe af en toe, gescheiden ouders en vakantie periodes !
ik denk eerlijk gezegt niet dat zo'n meeting gaat werken. het is leukbedacht maar als je eens na gaat wat voor een "paarden oorlog" er in de buurt word gevoerd lijkt het me geen slim idee.
nou vertel. hahaah meeting op een draverstal/baan lijkt me heel leuk we moeten nog wel een datum afspreken en een tijds zodat het voor jou beter uitkomt. ik ga ff een lijst maken met mensen die mee willen
De meeting zal bij Ruitje op stal worden gehouden. mensen die foto's willen maken kunnen het melden dan brand ik later alle foto's op cd en stuur ze naar iedereen op die mee zijn geweest naar de meeting als cado.
A: leuk idee, dat kado B : AAAAAH, 14 mensen!!!! Haha , straks moet ik 2 dravers inspannen om mensen een rondje mee te laten crossen !
Ik kreeg een PB van Illkah, voor een datum dus. Ik heb over 2 weken ofzo tentamens en daarna nog uitloop( dus kans op een herkansing) . Eerlijk gezegd durf ik dus pas op 'safe' een datum na 15 juli af te spreken, ben gewoon erg bang dat ik straks een herkansing heb en dan de hele boel weer mag afblazen, eerder kan ook, maar dan dus met risico's . Laat maar horen, ik bedoel, ik woon hier toch, jullie moeten hierheen komen *o/*