iskander schreef:Ik wil mezelf op een foto zien!!!
Jij staat heel mooi op mijn tweede filmpje anders

@ Imre, dat je dat vol hebt gehouden, ook nog naar een concert

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iskander schreef:Ik wil mezelf op een foto zien!!!
iskander schreef:
Wind schreef:Ik weet niet precies welke paarden beide ritten hebben gelopen, in ieder geval Gáta, want daar zat ik zelf op.Maar het is dus niet helemaal goed afgesproken begrijp ik.
iskander schreef:Jeetje, wat een leuke foto's van de tweede groep! Enne... als ik het allemaal van te voren had geweten, had ik ook graag een rit van 2 uur willen hebben, ben erg jaloers op jullie hoor!
Wind schreef:Ja, dat is inderdaad wel jammer, dat er zoveel verschil zat tussen groep 1 en 2.Ik heb ook geen idee waarom we twee uur zijn weggeweest. Dat was vantevoren niet afgesproken en ook zeker niet waar de meeste van ons op gerekend hadden. Ik klaag niet hoor, ik heb heerlijk gereden, maar ik vind het voor de mensen uit de eerste groep een beetje l*llig. Ik weet ook niet wat hierover met Sandra was besproken. Twee paarden (Gáta en Gandur) hadden namelijk in de eerste groep ook al meegelopen en Gáta was aan het einde goed moe. Ze struikelde regelmatig en ik weet niet of het wel de bedoeling was dat ze 3 uur liep die dag.
horssie schreef:Wind schreef:Ik weet niet precies welke paarden beide ritten hebben gelopen, in ieder geval Gáta, want daar zat ik zelf op.Maar het is dus niet helemaal goed afgesproken begrijp ik.
tigla ookzta ik 1e rit op en de 2e rit uhm iemand anders (Weet niet meer wie dat was) had geloof ik tijdens het poetsen een turquoise rijbroek aan en blond haar geloof ik,die zat ook nog bij ons in de auto.
was dta niet marjolein ofzo? *sorry voor de desbetreffende persoon ik ben blond en niet zo goed in namen onthouden*
Citaat:En die fjord wannabe is dus een ijslander!!!!!Dacht echt dat het een fjord was!
Feti schreef:Citaat:En die fjord wannabe is dus een ijslander!!!!!Dacht echt dat het een fjord was!
'ff een Berichtje van Ilse (degene die groep 2 zou begeleiden maar helaas ziek was...de meeste hebben me wel 'ff gezien)
Owkeey, Ik kan het niet laten...Deze Fjord wannabe...Die overigens van mij is....Is weldegelijk een raszuivere fjord... HAHAHA ...Ik weet het, hij staat tussen de IJsjes en z'n manen zijn niet zo geknipt als bij de meeste fjorden... Maar dat maakt m (helaas) geen IJslander... Ik dacht...Ik meld t maar even.. Om jullie uit de illusie te halen
Maar...deze fjord wannabe is dus gewoon een fjord...Vandaar ook dat ie dr waarschijnlijk zo op lijkt...
Jullie hebben leuke foto's gemaakt trouwens!!!
Groetjes Ilse (die nog steeds baaaaaaaaaalt omdat ze niet meekonen dit meld op naam van Feti omdat t aanmelden bij bokt niet lukt met een hotmail adres...)
Roskur schreef:Vooral zo'n fijne tölter. Het viel me idd wel op dat een paar in schweinepass en die van shadow in draf zat.
Roskur schreef:En ik vond het wel supergezellig hoor!!!!! We moeten zeker weer eens meeten. Volgende keer gewoon met z'n allen op een rit; gezellig, en geen gedoe over langzame en snelle groepen.