Foto's: IJslander Boktmeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke

Re: Foto's: IJslander Boktmeeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 10:38

iskander schreef:
Ik wil mezelf op een foto zien!!! Huilen

Jij staat heel mooi op mijn tweede filmpje anders Cool

@ Imre, dat je dat vol hebt gehouden, ook nog naar een concert Nagelbijten / Gniffelen Als het maar wel leuk was!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 10:41

Pffff ik was gister echt moe, maar we waren 's ochtends om half 8 op stal en 's avonds half 7 weer terug op stal. Slapen

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 10:42

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 11:58

Hier de foto's die niet bewogen waren. Ik had er niet zo veel gemaakt omdat er meer mensen met een digi rondliepen. Vooral die in het water vind ik erg leuk! Lachen Iedereen kijkt vrolijk. Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Yvette op een reus: Trölli Vork

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gezoomd vanaf vorige foto: Helen.
Afbeelding

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 12:06

Haha die laatste foto is echt leuk, wat kijkt Gandur daar schattig. Lovers Echt recht in de camera. Haha!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 12:08

Ook weer leuke foto's!
Al die paarden in het water Whoosh!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 12:43

Echt heel leuke foto's allemaal zeg!
Vooral die van Helen! Gandur kijkt echt heel melig:D
Wat was ik moe toen ik thuis kwam gister, gek hoor, want ik rijd normaal gesproken vaak 2 paarden per dag! Zal ook wel van het reizen zijn gekomen.
Ik ben nu mn stem helemaal kwijt, heb net mn werk bij IKEA afgebeld; tsja een telefoniste die dr stem kwijt is, dat wil niet echt Tong uitsteken

Ik heb het wel naar de zin gehad gister, echt heel leuk om iedereen eens in het echt te zien.
Wel vond ik het jammer dat niet alle paarden de tolt even goed beheersten, daarvoor ga je ten slotte toch op ijslanders rijden he Knipoog Maar ik heb het evengoed wel naar de zin gehad Ja
Hopelijk haden jullie idd pret met Alet Clown

iskander

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:04

Jeetje, wat een leuke foto's van de tweede groep! Enne... als ik het allemaal van te voren had geweten, had ik ook graag een rit van 2 uur willen hebben, ben erg jaloers op jullie hoor! Haha!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:14

Ja, dat is inderdaad wel jammer, dat er zoveel verschil zat tussen groep 1 en 2. Scheve mond Ik heb ook geen idee waarom we twee uur zijn weggeweest. Dat was vantevoren niet afgesproken en ook zeker niet waar de meeste van ons op gerekend hadden. Ik klaag niet hoor, ik heb heerlijk gereden, maar ik vind het voor de mensen uit de eerste groep een beetje l*llig. Ik weet ook niet wat hierover met Sandra was besproken. Twee paarden (Gáta en Gandur) hadden namelijk in de eerste groep ook al meegelopen en Gáta was aan het einde goed moe. Ze struikelde regelmatig en ik weet niet of het wel de bedoeling was dat ze 3 uur liep die dag.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:42

sandra had ook op 1 uur gerekend hoor,die vond het ook wel erg lang duren Verward
tigla heeft ook 3 uur gelopen Knipoog
volgens mij wel meer! gáta dus, en die waar nienke eerst op zat galdur ofzo iets? vidja ging ook mee in groep 1 als ik het me goed herriner

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:48

Ik weet niet precies welke paarden beide ritten hebben gelopen, in ieder geval Gáta, want daar zat ik zelf op. Clown Maar het is dus niet helemaal goed afgesproken begrijp ik.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:52

Wind schreef:
Ik weet niet precies welke paarden beide ritten hebben gelopen, in ieder geval Gáta, want daar zat ik zelf op. Clown Maar het is dus niet helemaal goed afgesproken begrijp ik.

tigla ook Haha! zta ik 1e rit op en de 2e rit uhm iemand anders (Weet niet meer wie dat was) had geloof ik tijdens het poetsen een turquoise rijbroek aan en blond haar geloof ik,die zat ook nog bij ons in de auto.
was dta niet marjolein ofzo? *sorry voor de desbetreffende persoon ik ben blond en niet zo goed in namen onthouden Bloos *

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 16:12

iskander schreef:
Jeetje, wat een leuke foto's van de tweede groep! Enne... als ik het allemaal van te voren had geweten, had ik ook graag een rit van 2 uur willen hebben, ben erg jaloers op jullie hoor! Haha!

Dat we wat langer wegbleven lag aan een aantal dingen.

Ik kreeg de kaart uitgelegd van sandra [kende daar wel een beetje de route, maar niet helemaal, kep het dus van der overgenomen omdat dit een snelle groep zou worden, zo had sandra het ook begrepen van ons allemaal, of tijdens de correspondentie]

Er zaten wat wissels bij en bij de paardenpoel hebben we gepoeld.

Het was overigens geen rit van 2 uur, maar goed 1,5 uur [zaten er net 5,6 min. overheen]

Sandra dacht dus deze route uit te stippelen aan mij omdat ze dacht dat het snel zou gaan, maar het ging wel snel, alleen niet zo tempo bepalend, waardoor we veel tijd verloren. [alleen een galopje op het galoppad en wat sneltempo tölt op de brede paden]

Maar ik vond het leuk en ik vond het gezellig en de foto's zijn allemaal prachtig. Het is inderdaad jammer dat er wat verschil inzat, maar je bent wel op een levend dier weg in de natuur en dat valt niet te automatiseren helaas.

De lol die je hebt is belangrijker dan dat een ritje langer of korter geduurd heeft.

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 16:44

Wind schreef:
Ja, dat is inderdaad wel jammer, dat er zoveel verschil zat tussen groep 1 en 2. Scheve mond Ik heb ook geen idee waarom we twee uur zijn weggeweest. Dat was vantevoren niet afgesproken en ook zeker niet waar de meeste van ons op gerekend hadden. Ik klaag niet hoor, ik heb heerlijk gereden, maar ik vind het voor de mensen uit de eerste groep een beetje l*llig. Ik weet ook niet wat hierover met Sandra was besproken. Twee paarden (Gáta en Gandur) hadden namelijk in de eerste groep ook al meegelopen en Gáta was aan het einde goed moe. Ze struikelde regelmatig en ik weet niet of het wel de bedoeling was dat ze 3 uur liep die dag.

Ik weet wel hoe het komt hoor (leuke fotos trouwens!) Er reed geen begeleiding van hun kant mee en tja ik ken alleen het 2 uurs rondje en we gingen naar de paardenpoel en das geloof ik ook 2 uursritje...
Was dus niet onze fout maar die van hun, had er maar begeleiding mee moeten gaan

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 16:46

horssie schreef:
Wind schreef:

tigla ook Haha! zta ik 1e rit op en de 2e rit uhm iemand anders (Weet niet meer wie dat was) had geloof ik tijdens het poetsen een turquoise rijbroek aan en blond haar geloof ik,die zat ook nog bij ons in de auto.
was dta niet marjolein ofzo? *sorry voor de desbetreffende persoon ik ben blond en niet zo goed in namen onthouden Bloos *

Dat was ik ja, maar zat niet bij jou in de auto maar bij Sassefras

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 17:26

ow haha! o'ké had ik toch nog iets goed onthouden.
stoere kleur rijbroek trouwens Haha!

Klukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:54

Gefeliciteerd Nienke Clown Zo te zien heb ik veel gemist. Helaas, ik hoop dat ik er bij de volgende Bokt ijslandermeeting wel bij kan zijn. Ziet er nl erg gezelli uit. Leuke foto's en fimpjes van iedereen

Iris

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 20:19

Tja, ik heb volgens mij twee keer als niet meer Clown gezegd in het meeting topic... Dat wij NIET alleen maar langzaam wilden, maar gewoon beheersbare paarden. Verward Ik vind het juist fijn om een lekker galopje te hebben (wat ik niet had; maar ik klaag niet want thuis boscross ik al genoeg en zo'n fijne tölt als Gáta heeft Röskur niet altijd Knipoog) zolang ik het paard maar weer in stap kan krijgen als dit gauw moet, en niet in volle rengalop over fietspaden en over voetgangers cross omdat het beestje niet luistert... Nagelbijten / Gniffelen

Maar goed, ik snap ook niet dat er nog steeds vanuit werd gegaan dat jullie ook daadwerkelijk sneller zouden gaan. Maar ik dacht dat ik dit aan het einde van het meeting-topic ook al duidelijk had gemaakt, dat ik ook wel van pittig rijden hou maar dan wel met een relatief rustig paard dat iig te beheersen valt. Knipoog

Nou ja, had dit al vele malen eerder gezegd dus ik ga er verder ook niet op in. Ik dacht zelf achteraf ook wel een beetje, "was ik maar met groep twee meegegaan" Knipoog Maar goed het was heel gezellig en leuk om weer eens op een ander paard te zitten. Ja Vooral zo'n fijne tölter Lachen. Het viel me idd wel op dat een paar in schweinepass en die van shadow in draf zat. Nagelbijten / Gniffelen

En ik vond het wel supergezellig hoor!!!!! We moeten zeker weer eens meeten Haha!. Volgende keer gewoon met z'n allen op een rit; gezellig, en geen gedoe over langzame en snelle groepen. Nagelbijten / Gniffelen

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:29

leuke fotos
helaas kan ik de filmpjes niet zien
het was vast erg gezellig

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 01:07

Echt leuk de foto's Haha! Super!
Filmpjes ook Knipoog
En ja de rit was een beetje langer dan gepland maar tja we moesten idd zonder begeleiding dus dat is lastig.
Maar wel geslaagd gisteren met heel mooi weer Pling

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 11:23

Ja het was inderdaad erg geslaagd en gezellig!! Ik vond het ook helemaal niet erg dat we zolang moesten wachten want het was wel gezellig! Lachen En daardoor heb ik dus nog even op Tvistur een paar rondjes gestapt met zijn boomloze zadel. Knipoog (ik denk bij barefoot altijd aan de verzamelnaam voor al 'dat soort' zadels, maar boomloos is de verzamelnaam. Pling)

Waar blijven de foto's van Flyghur? Haha! Haha!

Feti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 12:27

Citaat:
En die fjord wannabe is dus een ijslander!!!!! Wow! Dacht echt dat het een fjord was!

'ff een Berichtje van Ilse (degene die groep 2 zou begeleiden maar helaas ziek was Huilen ...de meeste hebben me wel 'ff gezien)

Owkeey, Ik kan het niet laten...Deze Fjord wannabe...Die overigens van mij is....Is weldegelijk een raszuivere fjord... HAHAHA ...Ik weet het, hij staat tussen de IJsjes en z'n manen zijn niet zo geknipt als bij de meeste fjorden... Maar dat maakt m (helaas Tong uitsteken ) geen IJslander... Ik dacht...Ik meld t maar even.. Om jullie uit de illusie te halen Knipoog Maar...deze fjord wannabe is dus gewoon een fjord...Vandaar ook dat ie dr waarschijnlijk zo op lijkt...

Jullie hebben leuke foto's gemaakt trouwens!!!

Groetjes Ilse (die nog steeds baaaaaaaaaalt omdat ze niet meekon Verdrietig en dit meld op naam van Feti omdat t aanmelden bij bokt niet lukt met een hotmail adres...)

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 13:54

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 17:10

Feti schreef:
Citaat:
En die fjord wannabe is dus een ijslander!!!!! Wow! Dacht echt dat het een fjord was!

'ff een Berichtje van Ilse (degene die groep 2 zou begeleiden maar helaas ziek was Huilen ...de meeste hebben me wel 'ff gezien)

Owkeey, Ik kan het niet laten...Deze Fjord wannabe...Die overigens van mij is....Is weldegelijk een raszuivere fjord... HAHAHA ...Ik weet het, hij staat tussen de IJsjes en z'n manen zijn niet zo geknipt als bij de meeste fjorden... Maar dat maakt m (helaas Tong uitsteken ) geen IJslander... Ik dacht...Ik meld t maar even.. Om jullie uit de illusie te halen Knipoog Maar...deze fjord wannabe is dus gewoon een fjord...Vandaar ook dat ie dr waarschijnlijk zo op lijkt...

Jullie hebben leuke foto's gemaakt trouwens!!!

Groetjes Ilse (die nog steeds baaaaaaaaaalt omdat ze niet meekon Verdrietig en dit meld op naam van Feti omdat t aanmelden bij bokt niet lukt met een hotmail adres...)

Hoi Ilse,
allereerst een beterschapje van mijn kant!
ik vond het al zo'n apart paard,ik had al zo iets is dat een ijslander?
het lijkt net een fjord haha! ik zei al tegen iris "mischien is het wel een kruising ijsco/fjord"haha!
grappig dat hij tussen de ijsco's staat!
Groetjes Lineke

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:44

Roskur schreef:
Vooral zo'n fijne tölter Lachen. Het viel me idd wel op dat een paar in schweinepass en die van shadow in draf zat. Nagelbijten / Gniffelen

Ja, dat was deels een ruiterfoutje. Haha!
Ik moet het tolten ook nog leren. Maar met wat aanwijzingen van Sandra, en zelf ook een beetje proberen, heb ik haar ook stukjes in goeie(?) tolt gekregen. (Noot van de redactie: ik als non-ijslander-ruiter kan natuurlijk niet zomaar beoordelen of ie echt goed was, maar het hobbelde niet meer dus ik vond het heel aardig Knipoog )

Roskur schreef:
En ik vond het wel supergezellig hoor!!!!! We moeten zeker weer eens meeten Haha!. Volgende keer gewoon met z'n allen op een rit; gezellig, en geen gedoe over langzame en snelle groepen. Nagelbijten / Gniffelen

Mee eens mee eens. Maar dan wil ik nog steeds een hobbelpaard Lachen
Bovendien kun je met 1 rit de tijden wat meer afspreken - nu was de 'lunch' wel leuk maar het is toch leuker om er met z'n allen te zijn, zowel vooraf als na afloop.