Fjordenvoorjaarsrit te Ballo 2005

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fjordiezzz

Re: Fjordenvoorjaarsrit te Ballo 2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 16:14

klinkt leuk!!!

maaruh als echte fjordenfans willen we dan natuurlijk wel een fjord in het groot op onze rug!!!

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:42

haajj..

hebben jullie foto's an nordal??.. ik heb een grijze maar die staat overal en ik wil nog een andere!

gr Danielle

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 22:37

Je mag een gegeven paard niet in de mond kijken..... tis GRATIS

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 10:51

Het spijt me heel erg maar ik heb eigenlijk geen zin om te gaan rijden met een t-shirt aan waarmee ik dus eigenlijk reclame ga maken voor jou!

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:59

fjordjuhz schreef:
Het spijt me heel erg maar ik heb eigenlijk geen zin om te gaan rijden met een t-shirt aan waarmee ik dus eigenlijk reclame ga maken voor jou!

Alsof we zoveel mensen tegenkomen Tong uitsteken

Het gaat hier om de paardenwinkel van Arnoud...Zoveel is dat toch niet gevraagd? (Ik heb er in ieder geval geen problemen mee hoor Arnoud!)

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:30

Ullwinn schreef:
fjordjuhz schreef:

Alsof we zoveel mensen tegenkomen Tong uitsteken

Het gaat hier om de paardenwinkel van Arnoud...Zoveel is dat toch niet gevraagd? (Ik heb er in ieder geval geen problemen mee hoor Arnoud!)

Dat jij ermee rijden wilt moet jij weten, maar ik wil nog altijd zelf beslissen met wat voor reclame ik ga lopen en ik heb er geen behoefte aan om in een shirt te gaan rijden met reclame van een winkel erop, wat voor winkel het ook wezen mag

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 19:18

Enig idee wat het kost om een t-shirt te laten drukken?
Ik stel ze ter beschikking om als een geheel op pad te gaan, maar als het niet gewaardeer wordt, het hoeft niet hoor. Ik geef ze gratis weg, het enige wat ik vraag is om er met die ene rit mee te rijden. Ik wist niet dat het een probleem zou zijn. Tsss

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 19:36

Wat mij betreft rijdt iedereen met zo'n shirt aan, maar moet ik dan omdat iedereen dat wil ook zo 1 aantrekken?
Maar ik zal der nog over gaan nadenken

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 21:09

Ik wil je shirt wel aan hoor arnoud!!!!
maar dan moet het geen s of m van maat zijn want dat past niet Knipoog

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 21:13

Natuurlijk is er niks verplicht, maar ik dacht dat het een leuk presentje zou zijn en tevens voor de fcvhn een leuk lokkertje om mensen te trekken. Tuurlijk is het dan ook mooi promo voor mij, maar om dan bij voorbaat al te zeggen "ik wil niet in zo'n shirt rondrijden" terwijl niemand weet hoe het er uitziet.......... Niemand is iets verplicht, maar waardering voor het idee mag best ook al hoeft het van jou niet zo nodig.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 21:17

Ik vind het juist een leuk idee om met zijn allen zo'n t-shirt aan te trekken met die rit.
Bovendien voor degenen die het eigenlijk niet willen: het is maar voor een paar uurtjes!!!!!!!
Dus zo erg kan het niet zijn.

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 21:29

Arnoud schreef:
Enig idee wat het kost om een t-shirt te laten drukken?
Ik stel ze ter beschikking om als een geheel op pad te gaan, maar als het niet gewaardeer wordt, het hoeft niet hoor. Ik geef ze gratis weg, het enige wat ik vraag is om er met die ene rit mee te rijden. Ik wist niet dat het een probleem zou zijn. Tsss

Ik snap ook geen ene hout van die reactie hoor... Verward Ik vind het top dat je zo met FCVHN meedenkt Arnoud! OK dan!

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 21:39

fjordjuhz schreef:
Wat mij betreft rijdt iedereen met zo'n shirt aan, maar moet ik dan omdat iedereen dat wil ook zo 1 aantrekken?
Maar ik zal der nog over gaan nadenken

Je hoeft echt niet met tegenzin een shirt aan, daarvoor is het niet bedoeld. Probleem met tekst is dat het wel eens verkeerd geiterpeteerd kan worden, misschien heb ik dat bij jou gedaan, maar kun jij mij aangeven wat het probleem is dat ik shirt ter beschikking stel? Ik had dacht ik niet gezegd dat er een verplichting bij was?

Ik was misschien daarnet wat bot, maar was van je reactrie wel wat verontwaardigd.

De rest wil ik bedanken voor de steun en verzoeken Fjordjuhz niet aan te vallen op haar mening.

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 21:49

Ik snap ook wel wat je bedoeld.
Dat ik zo reageerde zal wel komen omdat ik me momenteel goed k*t voel en me aan de sinpelste dingen al irriteer. SORRY daarvoor!
Het is tuurlijk een leuk idee en ik zal der als ik me beter voel eens over gaan nadenken.

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 22:30

Joh, oke zand er over. Kijk maar wat je doet de 24ste. Geen verplichtingen, gewoon een gezellige rit, trouwens weet ik nog niet eens of ik dan wel kan (probeer ik wel) Dus geen zorgen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 22:49

He arnoud dan breng je toch die shirst van te voren daar heen een beetje reclame kan nooit kwaad.
Geintje hoor maar het zou wel leuk zijn als je ook kwam hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt men altijd.
Bovendien dat is vaak wel gezellig met een leuke grote groep rijden.

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 22:53

Vind ik ook hoor, maar ben 26ste jarig, dus is ff kijken wanneer ik het kan vieren, omdat alle weekeinden qua famillieverjaardagen al vol zitten. Hele famillie lijkt wel eind april geboren te zijn

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 23:05

Dan vieren ze het maar wat later hoor de rit is waarschijnlijk veel leuker althans als ik kijk naar de verjaardagen van mijn familie.

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 23:07

Das waar, maar het ging dan ook om mijn eigen verjaardag

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 23:39

Tja dan wordt het al lastiger.
Nou ik hoop in ieder geval dat jer wel mee kan.

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 08:52

fjordiezzz schreef:
Hallo bokt mensen,

zondag 24 april is het alweer zover nu ook naast de herfstrit een voorjaarsrit over het Balloërveld en de bossen daar in de omgeving.
We verzamelen weer bij Jan en Jose Dolfing om 10 uur en vertrekken rond 11 uur!!

Kosten 1 euro zodat we wat leuks kunnen kopen voor Jan en Jose.

Je moet wel enige rijervaring hebben, er zal ook gegalloppeerd worden.

En je moet natuurlijk met een fjord komen!!!!

DIt is super leuk en gezellig dus allemaal komen!!!

-->>voorjaarsrit zondag 24 april te Balloo (Drenthe bij Rolde)<<---

Opgeven kan hier in dit topic

organisatoren: Fjordiezzz & Ullwinn

he lijkt me lachen zo rit!:D.. alleen ik kan denk ik niet mee;).. mijn fjord kan niet zolang in de trailer volgens mij.. en hij kan niet zonder zijn haflingervriendjes:P.. maar het lijkt me wel leuk..

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 09:31

@ Arnoud!
Alvast van harte gefeliciteerd!!!!!!!!

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:27

Dank je wel......... Haha!
Enneh, dat van eerder, kop op, de lente komt er aan..... Ach gut

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 11:56

ah echt balen, want het lijkt me zo tof om een keer op het balloerveld te rijden (ben er wel een paar keer geweest, echt mooie omgeving, maar helaas nooit te paard)

maar ja, mijn verzorgfjord is helaas nog lang niet op conditie. Ik verzorg hem nu ongeveer 2 maanden, maar heb nog geen conditie opkunnen bouwen doordat de bak 1,5 maand niet toegankelijk was.
En nu is hij al moe van 20 minuten stappen, dus het lijkt me geen goed idee om hem mee te nemen.. Verdrietig

dus ik zou graag mee willen, maar helaas geen paard ter beschikking.. is er misschien de mogelijkheid om ergens een fjord te huren daar in de buurt?

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 12:40

xxjollyxx schreef:
ah echt balen, want het lijkt me zo tof om een keer op het balloerveld te rijden (ben er wel een paar keer geweest, echt mooie omgeving, maar helaas nooit te paard)

maar ja, mijn verzorgfjord is helaas nog lang niet op conditie. Ik verzorg hem nu ongeveer 2 maanden, maar heb nog geen conditie opkunnen bouwen doordat de bak 1,5 maand niet toegankelijk was.
En nu is hij al moe van 20 minuten stappen, dus het lijkt me geen goed idee om hem mee te nemen..

dus ik zou graag mee willen, maar helaas geen paard ter beschikking.. is er misschien de mogelijkheid om ergens een fjord te huren daar in de buurt?

Ik denk dat er zo rond de herfst wel weer een rit komt, dus mocht het deze keer niet lukken kan je altijd dan mee Haha!