Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordjuhz schreef:Het spijt me heel erg maar ik heb eigenlijk geen zin om te gaan rijden met een t-shirt aan waarmee ik dus eigenlijk reclame ga maken voor jou!
Ullwinn schreef:fjordjuhz schreef:Het spijt me heel erg maar ik heb eigenlijk geen zin om te gaan rijden met een t-shirt aan waarmee ik dus eigenlijk reclame ga maken voor jou!
Alsof we zoveel mensen tegenkomen
Het gaat hier om de paardenwinkel van Arnoud...Zoveel is dat toch niet gevraagd? (Ik heb er in ieder geval geen problemen mee hoor Arnoud!)
Arnoud schreef:Enig idee wat het kost om een t-shirt te laten drukken?
Ik stel ze ter beschikking om als een geheel op pad te gaan, maar als het niet gewaardeer wordt, het hoeft niet hoor. Ik geef ze gratis weg, het enige wat ik vraag is om er met die ene rit mee te rijden. Ik wist niet dat het een probleem zou zijn. Tsss
fjordjuhz schreef:Wat mij betreft rijdt iedereen met zo'n shirt aan, maar moet ik dan omdat iedereen dat wil ook zo 1 aantrekken?
Maar ik zal der nog over gaan nadenken
fjordiezzz schreef:Hallo bokt mensen,
zondag 24 april is het alweer zover nu ook naast de herfstrit een voorjaarsrit over het Balloërveld en de bossen daar in de omgeving.
We verzamelen weer bij Jan en Jose Dolfing om 10 uur en vertrekken rond 11 uur!!
Kosten 1 euro zodat we wat leuks kunnen kopen voor Jan en Jose.
Je moet wel enige rijervaring hebben, er zal ook gegalloppeerd worden.
En je moet natuurlijk met een fjord komen!!!!
DIt is super leuk en gezellig dus allemaal komen!!!
-->>voorjaarsrit zondag 24 april te Balloo (Drenthe bij Rolde)<<---
Opgeven kan hier in dit topic
organisatoren: Fjordiezzz & Ullwinn
xxjollyxx schreef:ah echt balen, want het lijkt me zo tof om een keer op het balloerveld te rijden (ben er wel een paar keer geweest, echt mooie omgeving, maar helaas nooit te paard)
maar ja, mijn verzorgfjord is helaas nog lang niet op conditie. Ik verzorg hem nu ongeveer 2 maanden, maar heb nog geen conditie opkunnen bouwen doordat de bak 1,5 maand niet toegankelijk was.
En nu is hij al moe van 20 minuten stappen, dus het lijkt me geen goed idee om hem mee te nemen..
dus ik zou graag mee willen, maar helaas geen paard ter beschikking.. is er misschien de mogelijkheid om ergens een fjord te huren daar in de buurt?