Caranavalsrit in Vught

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laura2span

Re: Caranavalsrit in Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 16:16

ik kan niet mee Boos! jammer ik heb ook andere plannen. dat vind ik echt jammer! de volgende rit wil ik echt mee!

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 22:09

Na de afmelding van Laura hebben we nog maar een heel klein clubje over. Femke? Wat doe jij nu je niet op de kar mee kan?

Ik vertrek om 12.15 uur vanaf restaurant ons kabinet. Kruising bij de brug op de kampdijklaan. Zal rond 12.40 op de parkeerplaats zijn aangezien ik rustig aan wil rijden i.v.m. de influenza enting. Zal dus wel veel stapwerk zijn.

Hopelijk toch iemand te treffen.

Groetjes Michelle

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 22:32

Boos! waarom kan iedereen in een keer nie meer Boos! niet banketstaaf bedoelt hoor michelle...maar zo heb k er ni zo veel zin meer in......maar ik ga gwoon mee Lachen

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 09:59

Jammer genoeg kan ik dan nu ook niet meer mee... want ik was afhankelijk van Laura!

Maarja... het is wel jammer... maar hopelijk komt er nog snel een volgende rit.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:24

Femke_L schreef:
Jammer genoeg kan ik dan nu ook niet meer mee... want ik was afhankelijk van Laura!

Maarja... het is wel jammer... maar hopelijk komt er nog snel een volgende rit.. Knipoog

ach joh....fiets gewoon mee Knipoog

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 09:46

dies gek... in de vughtse hei kun je amper fietsen... en met dit weer vind ik het een beetje van de zotte om mee te gaan op de fiets.. Knipoog

En niet dat ik van suiker ben...

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 13:30

Ik heb het helaas ook af moeten laten weten. Zal proberen snel weer een rit te organiseren.

Groetjes Michelle

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 00:26

Helaas! Zal er niet snel meer een rit in de vughtse hei komen. Althans door mij georganiseerd. De Fjorden gaan maandag a.s. verhuizen. Wel is mijn vriendje lief aan het rond kijken voor een trailer. Dus wie weet ter zijne tijd dat ik toch nog een rit organiseer maar waar ik zelf ook met de trailer naar toe moet.

De fjorden zullen vanaf maandag 28 februari hun onderkomen hebben op stal "het broek" in Veghel. Een mooie lichte stal met alle luxe erop en eraan. Van koud en warm stromend water op de poetsplaatsen, trainingmolen tot een lekkere solarium.

Ook voor mij een stuk luxer met binnenbak, kantine en een echt toilet. Nu maar hopen dat de fjorden en ik het daar net zo naar ons zin zullen hebben als dat we altijd hebben gehad op onze stal in Vught/Den Bosch. Maar ik vermoed dat dat toch wel gaat lukken.

Groetjes Michelle en (_) van Sasja en Rhana

P.s. Fotos van de verhuizing volgen.

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 17:30

gefeliciteerd met je nieuwe stal!

wel jammer dat er nu geen rit meer komt maar ja we bedenken wel iets.
ik wacht op de foto's Lachen