ik vond het helemaal geweldig! Was er ook en dan ook nog als een van de crew leden. 's middags al meegekeken bij de paardenselectie en 's avonds alle shows gezien. Dus voorshow en de grote show!
Vanavond mag ik weer....
Het meest indrukwekkends vond ik ook de schimmel-merrie. Ik kreeg er gewoon de kriebels van.....ontzettend indrukwekkend hoe monty het toch voor elkaar heeft gekregen om Moira weer wat vertrouwen terug te geven. Na afloop van dit gedeelte zag ik de eigenaresse ook helemaal ontroerd / ontdaan weglopen. Tsja kan ik me eigenlijk best voorstellen na het hele gebeuren.
Ook een verhaal apart was amigo een paardje wat niet de trailer op wilde. Ze waren thuis al 3 uur bezig maar het wilde maar niet lukken en moesten toen de show afbellen. Er werd toen echter besloten dat Kelly Marks (ja die was er ook) en nog iemand daarheen zouden gaan om te helpen. Samen zijn ze nog twee uur bezig geweest voordat amigo de trailer in wilde. Monty ging er in de round pen mee verder en je zag gewoon hoe amigo op monty ging vertrouwen en binnen no-time stond hij op de trailer. Na afloop kon ook de eigenaresse er zo mee de trailer op lopen.
Ook leuk om misschien te vertellen is dat gister met de show een aantal records zijn verbroken. Zo zijn er bijvoorbeeld op een show-dag nog nooit zoveel exemplaren van monty's nieuwste boek verkocht en zijn alle zwarte halsters (medium-size) uitverkocht. Zover uitverkocht dat zelfs de voorraad voor vanavond op is. Uiteraard zal er wel wat geregeld worden voor mensen die hem willen hebben en worden ze wrs nagestuurd.
Na afloop was monty kelly trouwens even "kwijt" die was buiten aan het helpen bij het laden van de paarden. De paarden met een laadprobleem liepen nu zo de trailer op. De paarden zonder laadprobleem hadden toch wat hulp nodig;-)
Monty is zo ontzettend geweldig. Niet alleen de manier waarop hij met paarden omgaat, maar ook hoe hij met mensen omgaat en hoe hij dingen door kan geven. Eigenlijk zouden veel meer mensen zo moeten zijn!
Ik ben benieuwd wat d eshow van vanavond brengen zal. Morgen-ochtend zal ik van beide dagen wel verslag doen!
Groetjes JO!!