Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ZeFaNa schreef:Lijkt me heel cool, maar ik heb jammer genoeg geen trailer
Menino schreef:als je bereid bent een kleine vergoeding voor een trailer neer te leggen:
http://www.paardentaxibedrijf.nl/
Milkaatjuh schreef:Als het dichtbij is wil ik mee.
Fredt schreef:Ik kan mss wel met een Haf komen. Ik rijd sinds kort 2 haffies van een vriendin van mij .. en zij heeft een 2 paardstrailer.. dus als zij het leuk vind dat kunnen we met zn 2'en komen!
_mistique_ schreef:Fredt schreef:Ik kan mss wel met een Haf komen. Ik rijd sinds kort 2 haffies van een vriendin van mij .. en zij heeft een 2 paardstrailer.. dus als zij het leuk vind dat kunnen we met zn 2'en komen!
bedoelde je wij 2en?
die van mij staat alleen wel in den haag....
dus is wel ver weg van arnhem
MVG,
marielle
_mistique_ schreef:
sorry beetje blonT![]()
jij en je vriendin natuurlijk
Menino schreef:kunnen we niet beter gewoon iets zonder de haflingers doen... zo blijven er niet veel over die wel iets kunnen doen
Alacairion schreef:Nou ik kon waarschijnlijk dus toch wél mee, als het nog ff duurt iig!
Is het geen optie als we het in juni doen ofzo, zodat iedereen tijd heeft om vervoer/ een paard te zoeken??
T leek me leuk om iedereens haflinger te zien, waar je zoveel over hoort!
Faniek schreef:Alacairion schreef:Nou ik kon waarschijnlijk dus toch wél mee, als het nog ff duurt iig!
Is het geen optie als we het in juni doen ofzo, zodat iedereen tijd heeft om vervoer/ een paard te zoeken??
Ben ik het helemaal mee eens
Alacairion schreef:Nou ik kon waarschijnlijk dus toch wél mee, als het nog ff duurt iig!
Alacairion schreef:en wij gaan sowieso nog een keer meeten!!
Gaat even het topic onder de aandacht brengen..
Tozalin schreef:owh, lijkt me gaaf, zo'n meeting!!
ik heb wel een haflinger, maar zoals veel meer geen vervoer![]()
ik weet niet of ik iets kan regelen!
ik woon in Barneveld, misschien kan iemand me oppikken?
en welke dag is het?