IngridM schreef:Quarterh0rse schreef:Oké ik zal dr zijn
je woont in rotterdam, je kan ook met o.v. naar delft komen en dan de rest meerijden met mij met de auto......(scheelt je veel geld denk ik)
Wooow wat een service

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IngridM schreef:Quarterh0rse schreef:Oké ik zal dr zijn
je woont in rotterdam, je kan ook met o.v. naar delft komen en dan de rest meerijden met mij met de auto......(scheelt je veel geld denk ik)
Quarterh0rse schreef:vind ik ook prima! woon je bij een treinstation in de buurt?
IngridM schreef:Stephanie; we zijn rond kwart over 10 bij jou voor de deur als ik de weg niet kwijtraak![]()
IngridM schreef:hai
ik heb het even bekeken allemaal en als je rond kwart voor 10 zorgt dat je in delft bent, pik ik je op van het station en rijden we door naar leiden waar we stephanie oppikken. Stephanie; we zijn rond kwart over 10 bij jou voor de deur als ik de weg niet kwijtraak![]()
quarterhorse, je kunt uitstappen in delft zuid of in delft, als jij de treinverbinding opzoekt die je gaat nemen moet je het even laten weten hoe laat je waar bent .Enne......ik ben HEEL makkelijker herkenbaar; heb namelijk een KNALGELE auto![]()
Daarna lekker
Quarterh0rse schreef:IngridM schreef:Ik neem hier de trein rond 9en en kom dan rond 10:35 aan op Delft en voordat ik beneden sta etc is het wel 09:45
Antoinette schreef:Dus rond 11:00 uur voor de ingang? Voor de zekerheid nog even vastzetten
Sannah schreef:Antoinette schreef:Dus rond 11:00 uur voor de ingang? Voor de zekerheid nog even vastzetten
ja!
(en gelukkig zijn de weersvooruitzichten voor zondag wel redelijk)
IngridM schreef:
hierop inhakend; als het zeikt van de regen kom ik niet, daar heb ik geen zin in.........![]()
maar we hebben vast weer net zulk mooi weer als verleden keer in rotjeknor