Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ulleke schreef:ik wil heel erg graag mee!! heb wel enkele probleempjes: ik weet de weg niet door de bossen, alleen met de auto maar dat is dus helemaal grote baan, en ik zie het ook niet zitten om helemaal alleen te gaan...
dus mijn vraag: is er iemand die van bij mij in de buurt vertrekt waarmee ik dus zou kunnen meerijden?
verder ken ik jullie ook helemaal niet eh.. Dus wel vriendelijk zijn![]()
![]()
Renske20 schreef:Ik ga liever op ee zondag, dit ivm esther die vaak zaterdag moet werken...
@ Griebels, motorcrossers zitten hier(hoogeloon richting bockenreyder) voornamelijk op zondag in de bossen, ben ze al 3x op een rij tegengekomen, groep van ruim 15 man, maar stoppen direct zodra ze je zien, helaas staan ze alleen wel vaak onverwachts voor je neus omdat het zoveel lawaai is dat je niet goed kan plaatsen waar t nou vandaan komt
Rowie_lover schreef:Ulleke je kunt met ons mee rijden hoor! wij vertrekken zowat vanuit goirle (tussen gool, beek en tilburg in) bij het ziekenhuis, weet niet of je dat kent maar daar staan onze knollies en dan spreken we wel ergens af en dan rij je met ons mee ok?!
griebels schreef:Bij ons (en in Bergeijk) ben ik ze voornamelijk tegen gekomen op zaterdags. Ze stoppen indd wel, daar heb je gelijk in. Ik weet niet of er paarden/pony's zijn die niet tegen die crossmotors kunnen, maar Winnie en Liekie reageren er niet op. Dus voor ons zelf maakt het niet uit.
Dat je niet kan plaatsen waar het vandaan komt, ben ik helemaal met je eens
ulleke schreef:ok.. ik ga es horen of ze kan en of ze als ze niet kan haar paardje wil uitlenen. als tanja interesse heeft natuurlijk..