Boktmeeting rit naar Den Bockenreyder in Esbeek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 08:54

Mij maakt het niet uit of het op een zaterdag of op een zondag ik. Ik zeg al ik moet alleen ff kijken met mijn stage of ik niet in een weekend moet werken dan. Alleen krijg ik dat dus in februari pas te horen en ja als we al eeder een datum weten ja dan ben ik toch per ongeluk ziek he , want ik wil wel mee *LOL*

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 10:12

ginger18 schreef:
we moeten wel rekening met elkaar houden.
laten we eerst beginnen met wat voor een dag.
ik wil het op een zaterdag organiseren, kan iedereen dan?

Nope, Miss_Blimm en ik kunnen dan niet. Daarbij zijn er in veel bossen in de omgeving op zaterdags vaak crossmotors aan het crossen.

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 10:54

Ik kan elke dag als ik het maar meer dan een week van tevoren weet.

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 15:29

mm ik weet niet of ik mee kan moet vaak werken of wedstrijd...Ik wil wel maarja.. Enne onze computer is stuk dus kan ik tijdje niet bokken Verdrietig ben nu op school... maarja ik hoor het nog wel Lachen wanneer Lachen en dan laat ik weten of ik kan...

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 16:07

ik wil heel erg graag mee!! heb wel enkele probleempjes: ik weet de weg niet door de bossen, alleen met de auto maar dat is dus helemaal grote baan, en ik zie het ook niet zitten om helemaal alleen te gaan...
dus mijn vraag: is er iemand die van bij mij in de buurt vertrekt waarmee ik dus zou kunnen meerijden?
verder ken ik jullie ook helemaal niet eh.. Dus wel vriendelijk zijn Schijnheilig Bloos!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 16:11

Misshcien kun je via goirle rijden en met Ginger18 Rowie_lover, Fleury en eventueel andere meerijden? Weet niet in hoeverre dat om voor jou is.

tiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 17:28

hoi hoi
ik zou het ook super vinden om mee te gaan alleen helaas heb ik geen paardje tot m'n beschikking.
kusjes tiene

maikellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:40

leuk idee, ik ga miss wel mee als ik kan, zin heb dan en mag. laat maar iets weten tegen die tijd dan kan ik vertellen of ik mee ga...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:53

Ik ga liever op ee zondag, dit ivm esther die vaak zaterdag moet werken...

@ Griebels, motorcrossers zitten hier(hoogeloon richting bockenreyder) voornamelijk op zondag in de bossen, ben ze al 3x op een rij tegengekomen, groep van ruim 15 man, maar stoppen direct zodra ze je zien, helaas staan ze alleen wel vaak onverwachts voor je neus omdat het zoveel lawaai is dat je niet goed kan plaatsen waar t nou vandaan komt Lips are sealed

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 21:53

ik moet werken op zondag.... Boos!

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:58

ulleke schreef:
ik wil heel erg graag mee!! heb wel enkele probleempjes: ik weet de weg niet door de bossen, alleen met de auto maar dat is dus helemaal grote baan, en ik zie het ook niet zitten om helemaal alleen te gaan...
dus mijn vraag: is er iemand die van bij mij in de buurt vertrekt waarmee ik dus zou kunnen meerijden?
verder ken ik jullie ook helemaal niet eh.. Dus wel vriendelijk zijn Schijnheilig Bloos!

Als ik met mijn verzorgpaard mee ging ging ik via de aalse dijk ( weet niet of je die kent) maar dan weet k nog de weg niet naar den bockenryders. Ik moet nu ff kijken hoe k het doe aangezien k geen paard heb om mee te gaan

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 02:42

ik ga proberen Ronald zaterdag voor de kar te zetten en dan moek kijken hoe tie t doet, is namelijk 2 jaar geleden ong. maar hij pikt alles wel heel snel op en heb wel n paar keer geprobeert zonder kar erachter en dat deed ie meteen perfect dus ik denk dat als ik dat even weer oefen met hem dat dat dan perfect gaat. Alleen moet ie met die tijd wel ijzers hebben anders rij ik heel zijn hoeven naar de kl*te, maar als t goed is krijgt ie die binnenkort en dan ga ik hem gewoon om de dag met de kar rijden ofzo en als het niet goed gaat en ik vertrouw het niet dan laat ik het wel weten!

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 10:18

ik heb misschien nog een paardje waar iemand mee kan rijden.. dus als er iemand geen knollie heeft..
Als de eigenaresse niet mee wil weet ik zeker dat ze het paardje graag wil uitlenen!
wie vertrekt er vanuit goirle en weet de weg? ik wil heeel graag met die personen mee rijden.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 10:57

Renske20 schreef:
Ik ga liever op ee zondag, dit ivm esther die vaak zaterdag moet werken...

@ Griebels, motorcrossers zitten hier(hoogeloon richting bockenreyder) voornamelijk op zondag in de bossen, ben ze al 3x op een rij tegengekomen, groep van ruim 15 man, maar stoppen direct zodra ze je zien, helaas staan ze alleen wel vaak onverwachts voor je neus omdat het zoveel lawaai is dat je niet goed kan plaatsen waar t nou vandaan komt Lips are sealed

Bij ons (en in Bergeijk) ben ik ze voornamelijk tegen gekomen op zaterdags. Ze stoppen indd wel, daar heb je gelijk in. Ik weet niet of er paarden/pony's zijn die niet tegen die crossmotors kunnen, maar Winnie en Liekie reageren er niet op. Dus voor ons zelf maakt het niet uit.
Dat je niet kan plaatsen waar het vandaan komt, ben ik helemaal met je eens Haha!

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 13:49

Ulleke je kunt met ons mee rijden hoor! wij vertrekken zowat vanuit goirle (tussen gool, beek en tilburg in) bij het ziekenhuis, weet niet of je dat kent maar daar staan onze knollies en dan spreken we wel ergens af en dan rij je met ons mee ok?!

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:04

Rowie_lover schreef:
Ulleke je kunt met ons mee rijden hoor! wij vertrekken zowat vanuit goirle (tussen gool, beek en tilburg in) bij het ziekenhuis, weet niet of je dat kent maar daar staan onze knollies en dan spreken we wel ergens af en dan rij je met ons mee ok?!

zou heel graag met jullie meegaan.. ik ken alleen niet zoveel in goirle, ik kan tot manege de heideruiters geraken.. buiten het zwembad en het industrieterrien ken ik eigenlijk niets in goirle Bloos

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 14:05

ja maar dan komen we je daar ophalen met de fiets en dan rijden we door naar onze paarden ofzo

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:17

dat zou super zijn Lachen is dat er ver vandaan?

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 15:16

nee hoor, valt best mee! stappend 'n uurtje, dus waarschijnlijk wel wat sneller Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:35

griebels schreef:
Bij ons (en in Bergeijk) ben ik ze voornamelijk tegen gekomen op zaterdags. Ze stoppen indd wel, daar heb je gelijk in. Ik weet niet of er paarden/pony's zijn die niet tegen die crossmotors kunnen, maar Winnie en Liekie reageren er niet op. Dus voor ons zelf maakt het niet uit.
Dat je niet kan plaatsen waar het vandaan komt, ben ik helemaal met je eens Haha!

dan komen jullie ze dus sowieso tegen, op zaterdag in eersel/bergeijk en als we zondag naar de bokkenrijder gaan dan is de kans groot dat we ze in hoogeloon/vessem tegenkomen
Q draait lekker door als ie ze ziet, ontplofte laatst zelfs in de bak toen ie ze hoorde(jaja alweer vliegles gehad Clown ) maar vroeger gaf ie er niets om Verward

Ik ga ff esther vragen of ze zaterdags vrij kan regelen, en als dat niet gaat, dan gaan we anders wel met een keer zelf op zondag met griebels&miss_blimm Lachen

KatrienVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:12

Ik vind het ook wel een heel leuk idee OK dan! , als ik iets kan regelen met een stalgenootje of zo om samen te rijden, wil ik ook wel mee (hangt ook wel een beetje van datum af)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:18

ulleke schreef:
ik heb misschien nog een paardje waar iemand mee kan rijden.. dus als er iemand geen knollie heeft..

Ik denk dat Tanja daar geen nee tegen zegt Knipoog

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:53

ok.. ik ga es horen of ze kan en of ze als ze niet kan haar paardje wil uitlenen. als tanja interesse heeft natuurlijk..

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:30

ulleke schreef:
ok.. ik ga es horen of ze kan en of ze als ze niet kan haar paardje wil uitlenen. als tanja interesse heeft natuurlijk..

Idd ingrid heeft gelijk *LOL* Daar zeg ik geen nee tegen als het eventueel kan. Ik ken de weg wel een beetje in goirle alleen niet de weg naar de paarden bij fleury e.d tenzei we helemaal langs haar huis moeten dan wel, maar anders ook niet

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:48

Word gezellig! Ik kan elke zaterdag en zondag in maart tot nu toe nog wel maar ik ga liever op een zondag. Maar een zaterdag kan ook wel.
Tanja, ken jij de weg van de manege naar de abcovenseweg (die achter mijn huis langs gaat waar jij toen alleen met famke hebt gereden) dan zou ik vanaf daar wel verder de weg kunnen wijzen.

En KatrienVB misschien zouden wij ergens in hilvarenbeek af kunnen spreken want denwk dat wij ook ver dezelfde weg moeten.