Wie gaat er naar jumping Amsterdam?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:27

Heyhey, ik heb wel twee gratis kaartjes voor de donderdag maar ga er niet heen... Dus als iemand kaartjes wil dan wil ik ze wel opsturen (vraag er verder niks voor hoor).

=x= Hester
PS pb dan even Haha!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:28

ik ga zaterdag...
jammer dat je daar geen kaartjes voor hebt Knipoog
donderdag zit ik nog op school Boos!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 19:01

Quidou schreef:
ik ga zaterdag...
jammer dat je daar geen kaartjes voor hebt Knipoog
donderdag zit ik nog op school Boos!

Scheve mond Gehe, jah jammer inderdaad Bloos Tong uitsteken *kheb ze nog steeds.. dus iemand??? Go jij! Go jij!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 19:13

Chantalleke schreef:
Joh jij ook van het begin tot het eind Tong uitsteken

Ik ben er van Donderdag tot en met Zaterdag!! Kaartjes controleren! Ik denk dat ik maar een bokt petje op doe

gezellig chantal!! ik wilde donderdag ook meerijden,maar helaas 1 balk te veel gereden Bloos

maar ik Nelis wel aanmoedigen, maar ben bang dat ik donderdag en vrijdags vast zit op school Boos!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:39

Ik ga op de vrijdag , zaterdag moet ik werken en zondag is mijn broertje jarig Boos! Tong uitsteken dus dat ging niet

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:41

hesterv schreef:
:\ Gehe, jah jammer inderdaad Bloos Tong uitsteken *kheb ze nog steeds.. dus iemand??? Go jij! Go jij!

Ik kan wel even met mijn mama gaan praten Tong uitsteken of we nou donderdag of vrijdag gaan Knipoog

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:42

Jaaaaa ik ga, uiteraard *LOL*, ook weer dit jaar! Heb er echt heel veel zin in! Ik ga samen met een goede vriendin de hele zaterdag. We kunnen geloof ik al om 8 uur 's ochtends naar binnen en kunnen blijven tot het sluit. Hoop trouwens wel dat het leuker is dan vorig jaar, toen vond ik het wel een beetje tegenvallen...

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:50

Ik heb er ook al zin aan Haha! ik kan ook al ochtends heen en blijven toto avonds Haha! alleen wel de laatste trein pakken anders wordt het overnachten in Amsterdam en daar heb ik niet zoveel zin in.

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:13

Nou ik ga dus Donderdag want ik heb de kaartjes van hestv overgenomen Haha!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 18:38

Hier het laatste nieuws:

Wereldtop aan start tijdens Jumping Amsterdam

‘Jumping Amsterdam nieuwe stijl’ beleeft eind januari haar tweede editie. Na een moeilijke, maar zeer succesvolle start vorig jaar blijkt bijna de voltallige top van de paardensport de weg naar onze hoofdstad te kunnen vinden. De bezetting in de dressuurrubrieken is zeer sterk, en de deelnemerslijst van springruiters is absoluut spectaculair te noemen. Zo komt de complete top 6 van de wereldranglijst, evenals 8 ruiters uit de top 10 van het Wereldbekerklassement naar Jumping.

Duitsland stuurt een zeer sterke afvaardiging met Ludger Beerbaum (nummer 1 op de wereldranglijst), Meredith Michaels-Beerabaum (3), Marcus Ehning (4), Toni Hassmann (6) en Otto Becker (9). De In België woonachtige Rodrigo Pessoa rijdt voor zijn geboorteland Brazilië en heeft onlangs zijn koppositie op de wereldranglijst af moeten staan zodat hij de tweede plaats bezet. Vanuit Groot Brittannië komen Nick Skelton (12) en Michael Whitaker (15), België wordt vertegenwoordigd door Ludo Philippaerts (11).

Ondanks de buitenlandse kwaliteit op Jumping Amsterdam zijn de Nederlanders verre van kansloos. Wim Schröder won onlangs de Grote Prijs van Maastricht, de Wereldbekerkwalificatie in Oslo en werd derde in Helsinki. De ruiter uit Tubbergen is op dit moment de hoogst genoteerde Nederlander op de wereldranglijst (13) en staat bovenaan in het Wereldbekerklassement. Ook topruiters als Gerco Schröder, Gert Jan Bruggink, Leopold van Asten, Albert Zoer en Eric van der Vleuten komen aan start. In totaal kan Jumping Amsterdam maar liefst 21 Nederlandse springruiters de kans geven deel te nemen, zodat ruimschoots wordt voldaan aan de door de FEI en KNHS gestelde norm.

Een aantal opvallende namen op de lijst komt voort uit het feit dat de organisatie een aantal jonge, talentvolle ruiters de kans wil geven zich te ontwikkelen. Bij het springen had Jumping Amsterdam in het verleden nog wel eens het probleem van een gebrek aan lokale helden. Carry Huis in ’t Veld was de enige amazone uit de omgeving die iets te zoeken had in de Grote Prijs van Amsterdam. Inmiddels krijgt zij versterking van een tweetal dames uit de regio. Kim de Borst uit Wijdewormer en Roosje Brouwer uit Lisse hebben allebei een startplaats op Jumping. Willem Greve uit het Twentse Haaksbergen, Dennis Kuipers uit Zenderen en Pieter Martijn de Bruin uit Driebergen completeren het vijftal jonge talenten.

De dressuurrubrieken moeten het dit jaar helaas zonder Jumping-ambassadrice Anky van Grunsven doen. Wel zal zij een belangrijke rol spelen bij het programmaonderdeel Jureren kun je Leren op vrijdagochtend en het Dressuurgala op zondagavond. Haar teamgenoot Edward Gal komt wel met zijn toppaard Lingh naar De Amsterdam RAI, evenals Olympisch ruiter Sven Rothenberger, de tijdens Jumping Indoor Maastricht zeer sterk presterende Madeleine Vrees en Laurens van Lieren. Hij komt via ondersteuning van het Rabobank Talentenplan in Amsterdam aan start.

Vanuit het buitenland komen onder andere de dressuurruiters Andreas Helgstrand (Denemarken, vijfde op de wereldranglijst), Hubertus Schmidt (Duitsland, zevende op de wereldranglijst) en Jan Brink (Zweden, twaalfde op de Wereldranglijst. De Britse Olympische dressuurruiter Carl Hester staat op dit moment tweede in het Wereldbekerklassement en komt naar Jumping Amsterdam om daar een aantal punten aan zijn totaal toe te voegen, evenals zijn teamgenoot Richard Davison.

De sportieve hoogtepunten van Jumping Amsterdam zullen onder andere de Wereldbekerkwalificaties springen (zondagmiddag) en dressuur (zaterdagmiddag) worden. De springruiters hebben daarnaast uiteraard de BMC Grote Prijs van Amsterdam (zaterdagavond), voor de dressuurruiters is de Grand Prix op vrijdagochtend met de publiekswedstrijd Jureren kun je Leren belangrijk. Al met al belooft Jumping Amsterdam 2005 een aaneenschakeling van spannende wedstrijden, bijzonder shows en vooral veel gezelligheid te worden.

Voor meer informatie en het complete programma kunt u kijken op www.jumpingamsterdam.nl.

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:08

waaaat? komt Anky niet rijden zaterdag?? :S dat vin ik very jammer :'(

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:37

nee was allang bekend hoor, vind het ook jammer maar het is niet anders, ze doet zondag wel een clinic Lachen > zie www.anky.nl of www.jumpingamsterdam.nl ) ze komt wel naar indoor brabant als alles goed gaat Lachen

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 21:12

ok nou ja wel jammer Verdrietig ik wist het echt niet echt stom Ach gut maja dan gaan we haar bewonderen bij indoor Brabant

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 00:38

Als jullie op Donderdag, Vrijdag en Zaterdag iemand ziet die kaartjes controleert bij de tribune dan ben ik het Haha! Heb een Bokt petje op

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:11

zal op je letten:) mooi herkenbaar dan met zo'n petje Haha!

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:50

Chantalleke schreef:
Als jullie op Donderdag, Vrijdag en Zaterdag iemand ziet die kaartjes controleert bij de tribune dan ben ik het Haha! Heb een Bokt petje op

Donderdag ga ik Haha!
dus dan zal ik je wel even aanspreken Tong uitsteken

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 19:07

Ik ga heen op zondag, met nog een paar van stal Lachen

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:42

Marah schreef:
Donderdag ga ik Haha!
dus dan zal ik je wel even aanspreken Tong uitsteken

Oftwel ik wordt in mijn nekvel gepakt om hoi te zeggen Haha!

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 12:05

Pcies! Haha!

Nee hoor ik blijf wel netjes Tong uitsteken

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 12:35

Marah schreef:
Nou ik ga dus Donderdag want ik heb de kaartjes van hesterv overgenomen Haha!

*LOL* heb ze nog steeds niet maar stuur ze wel zsm op OK dan!

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 12:49

oke jumping amsterdam is nog niet begonnen hoor Tong uitsteken Knipoog

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:19

Chantalleke schreef:

ben je er donderdagavond ook? om te controleren voor de menshow?

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:36

hesterv schreef:
:)) heb ze nog steeds niet maar stuur ze wel zsm op OK dan!

zijn ze iegenlijk voor de avond, middag, ochtend?

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:44

Ik heb bij de BIT kaartjes gewonnen voor donderdag!!!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:55

Ja ik ben er Donderdagavond ook. Wij beginnen namelijk 's ochtends vroeg voordat de mensen erin mogen tot het einde van de shows. Dus 's avonds laat en dit allemaal op Donderdag, Vrijdag en zaterdag Haha!