Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_mistique_ schreef:nou we gaan wel langer dan een uur... ik denk rond de 3 uur want de meeste mensen hebben langer dan 2,5uur gestemd...en crossen doe ik alleen op het strandgalopperen ook wel (op mooie zandpaden) maar een gewoon galopje niet keihard.anders houden die beesten het niet uit
wordt ook veel gestapt..
maar wanneer willen en kunnen jullie??
Anique_Vaandrig schreef:nee hoor, bij '1 uur' staan 3 stemmen en bij '4 uur' ook, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt mistique
horseylove schreef:en overgens er zijn ook gewoon mensen die stemmen en met dit weer moet je ook niet telange buitenritten maken.
hee mis heb jij overgens een zadeltas of kan jij die regelen want dan kunne we daar waardevolle dingen in doen zoals telefoon's digi's enz
enne het liefst op een zondag want zaterdag werk ik en anders moet het gewoon in de kerstvakantie we hebben van 24 dec tot 9 jan fakantie dussss jullie zeggen het maar
en hoe doen we dat dan kom ik dan naar madepolder of berenstein?
beren is niet zo ver weg want pride weet gelukkig nog niet wat crosspad betekend
nou ja pb OF email me even lees de tropic's eigelijk niet meer zo vaak
XchantjuhX schreef:echt crossen op het strand doe ik ook liever niet... hou het altijd liever bij een stevig galopje
_mistique_ schreef:stevig galopje is toch rengalop![]()
als je niet in rengalop wil kan je boven wachten met een paar andere misschien.
en met mijn manege is het altijd zo de gene die zin hebben om in rengalop te gaan,die gaan... en mensen die een normaal galopje willen gaan achteraan...