Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
risje schreef:Hoi!!
Ik kan toch komen. Hoef niet meer te werken namelijk. Kom alleen wel zonder paard.......ze is neit drachtig ofzo hor, maar heb gewoon geen vervoer en langs de weg vanaf spiele is me iets te ver (met ene jong paardje);-)
Maar goed kom wrs met Tanja mee en dan eerst langs prixy
Denk dat het met prixy idd wle rustig aan doen is. Ze kan op zich wel eind mee wandelen hoor, maar toch.
Dag ervoor gaat ze van haar veulen af en of het dan zo slim is om haar mee langs d ehoge boekel te nemen weet ik zo net nog niet....
JO!!
risje schreef:Hoi suziej!!
Yep sta idd op spiele....of bete rgezegd, mijn bijrijdpaard staat op spiele.....
Sunday, je kent haar vast wel...
Heb je laatst nog gezien, toen stond ik op de gang te poetsen na het rijden;-)
JO!!
ps: jammer dat je niet mee wil lowara als prixy niet komt. Op zich te begrijpen hoor, zeker weten.
Denk alleen dat het gewoon te ver is voor prixy en zeker gezien ze dan net een dag van haar veulen af is. Bovendien moeten we natuurlijk wel wetne of ze van de eigenaresse mee mag;)
Citaat:
ps: jammer dat je niet mee wil lowara als prixy niet komt. Op zich te begrijpen hoor, zeker weten.
Denk alleen dat het gewoon te ver is voor prixy en zeker gezien ze dan net een dag van haar veulen af is. Bovendien moeten we natuurlijk wel wetne of ze van de eigenaresse mee mag;)
paardjuh schreef:Door wijzigingen gaat het niet Door omdat vip ineens niet wordt opgehaald wegens dat lindsey's kennis de bus aan een ander ineens had verhuurt.
ook is het te ver weg om te lopen voor prixy omdat prixy geen conditie heeft.
ik hoop dat jullie er begrip voor hebben en het spijt me ontzettend maar k er ook niks van maken![]()
maar jullie mogen altijd bij mij thuis komen en een glaasje komen drinkenen eventueel paard mee nemen kunnen we ook lopen
Gr