Iemand foto´s van Guusje?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 12:47

sherwood schreef:
kijk dat ziet er al veel mooier uit! Dat bedoel ik nou. Waarom gaat het daar wel dan? Toegegeven max heeft ook z'n slechtere dagen hoor Knipoog
Maar het zweefmoment is er idd echt niet, dus ook niet als ie wel mooi verheven is. Echt jammer, dat had het nou helemaal af gemaakt. Ach wie weet komt het nog wel, alles is te leren volgens anky.

Zoals je kunt zien is dit buiten.
Guus is dan gewoon veel minder gespannen, hij is natuurlijk ten eerste al niet gewend om frequent in een bak te lopen en ook al niet binnen.
Buiten loopt hij dus gewoon veel lekkerder Haha!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 22:02

Ik vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen. Vond de oefeningen die ze deed allemaal maar half en slordig en wist eigenlijk de helft van de tijd niet wat ze nou aan het doen was? Misschien lag het aan de proef die ze voor ons reed, maar ik was er niet van onder de indruk. Ook ging haar benen en handen behoorlijk te keer af en toe. Maar nogmaals misschien lag het wel aan het moment, en deed die het de andere dagen beter.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 20:25

Grappig dat de meeste stuurlui aan wal staan, en dat lijkt steeds erger te worden.

Je moet t maar durven, om voor een volle tribune te rijden!
Dat er wat fouten onstaan dan soms, lijkt me logisch.

Sorry, maar ik heb geen respect voor mensen die iemand die zijn best doet afbreken, en dan ook nog niet IRL.

En ik ken Guusje en zijn baas niet, heb Guus 1 keer gezien.
Maar als ze echt Z zijn, zijn ze gewoon GOED en een goed resultaat bereik je nooit door een verkeerde weg.
Als de show echt zo tegenviel, worden ze vanzelf de volgende keren niet meer gevraagd.

Degenen die ik met dit bericht voor t hoofd stoot: sorry..........

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 23:46

ik rijd heel veel shows, ook voor volle tribunes. Heb ook nu weer op paard en koets gereden. Maar als een oefening niet goed lukt bij mij en ik rijd de show alleen, dan doe ik die oefening dus niet. Natuurlijk zijn ze echt goed, anders was ze geen Z geweest, wat je zelf ook zegt. Maar dat neemt niet weg dat sommige oefeningen nog niet helemaal af zijn, en beter kunnen. Natuurlijk zeg je dat niet tegen de persoon in kwestie, je wilt ze toch zeker niet kwetsen? Maar je mag wel je mening uitspreken zo af en toe. Als iets zou helpen als ik het zou zeggen tegen iemand dan doe ik het. Als het kwetsend is, en het helpt niet dan zeg ik niks.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 22:06

sherwood schreef:
ik rijd heel veel shows, ook voor volle tribunes. Heb ook nu weer op paard en koets gereden. Maar als een oefening niet goed lukt bij mij en ik rijd de show alleen, dan doe ik die oefening dus niet. Natuurlijk zijn ze echt goed, anders was ze geen Z geweest, wat je zelf ook zegt. Maar dat neemt niet weg dat sommige oefeningen nog niet helemaal af zijn, en beter kunnen. Natuurlijk zeg je dat niet tegen de persoon in kwestie, je wilt ze toch zeker niet kwetsen? Maar je mag wel je mening uitspreken zo af en toe. Als iets zou helpen als ik het zou zeggen tegen iemand dan doe ik het. Als het kwetsend is, en het helpt niet dan zeg ik niks.

Je mag het dus niet zeggen tegen de persoon in kwestie, omdat je ze niet wilt kwetsen.

Maar dan wel achter hun rug op een forum dat heel de wereld kan lezen?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 09:31

Jolanda heeft dit zelf ook al gelezen Knipoog

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 12:34

Taaclover schreef:
Jolanda heeft dit zelf ook al gelezen Knipoog

oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Haha! Clown

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 12:38

Ik vind Guus leuk. Hét bewijs dat fjorden meer kunnen dan een kar trekken, waar iedereen ze zo snel voor bestempeld!
We kunnen misschien ook eens de goede punten van Guus naar voren halen..... ze zien er beiden uit om door een ringetje te halen, iets dat ik vaak mis op shows.. hij laat een piaff zien waar je U tegen kunt zeggen.. hij kan scharen als geen ander.. en zo kun je best nog ff doorgaan.

On topic.. keb geen foto's!

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:02

Natasha schreef:
Je mag het dus niet zeggen tegen de persoon in kwestie, omdat je ze niet wilt kwetsen.

Maar dan wel achter hun rug op een forum dat heel de wereld kan lezen?

Ik zie het anders. k heb opbouwnede kritiek. Ik vind het mooi en knap, maar dit en dat kan nog beter en zelf had ik het zo gedaan.
Als ik uit een show kom en ik ben tevreden of niet, dat maakt niet uit, ik wil dan geen kritiek horen, van niemand. Dat mag later wel, niet als ik de ring uit rij. Ik heb haar alleen daar gezien, en dat is niet het moment om iets te zeggen. En daarbij waar bemoei ik mij mee. Scheve mond Als er dan over gepraat wordt hier, dan praat ik mee. Kan ik het toch nog een beetje zeggen wat ik denk. Natuurlijk leest zij dit ook, en anderen ook. Daar is een forum voor. We houden het netjes en zeggen wat we denken. Ik vind dat nog altijd beter dan iemand kwetsen. Want zo is het niet bedoelt, maar zo komt het wel over als je het iemand persoonlijk zegt. Dan is het schijnbaar zo belangrijk dat je het moet zeggen tegen haar zodat ze er iets aan kan doen. En zo belangrijk is het helemaal niet.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 14:14

Ik ben ook op P&K geweest en heb haar gezien. Ik vind het knap dat die op Z2 niveau loopt, alleen kan ik maar 1 advies geven om van de spanning af te komen, haal er iemand anders bij en doe wat leuks met 2 Fjorden *LOL* . Vorig jaar in Rijsbergen tijdens de Boerendag is een van onze showteamleden met haar mee de ring in gereden, omdat hij er echt niet in wilde. Zij is de hele proef in de ring gebleven en toen was Guusje veel rustiger Verder moet er natuurlijk wel aan het eea gewerkt worden, maar dat is bijna bij iedereen wel. Ik heb helaas geen foto's gemaakt

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:52

De beste stuurlui staan idd aan wal ja volgens mij...Ik denk dat mensen die hier iets over te zeuren hebben het zelf is moeten gaan proberen met een fjord... Je kan wel heel makkelijk zeggen dat het elk paard aan te leren is maar doe het maar es...En dat hij achterwaarts naar binnen kwam is omdat hij verlatingsangst heeft(slaat nog even terug op een paar bladzijden terug)... informeer je eens een keer beter voordat je overal commentaar op geeft... Scheve mond

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:28

Dan heb ik nog 1 vraag..Aangezien ze hier meeleest,kan ze mij miss pben of even reageren hier??

Waarom een sperriempje bij een stang en trens hoofdstel? Dat vraag ik me nog steeds af?
Want daar reed je toch vorig jaar niet mee??

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:37

Ik dacht dat t een pelhalm was.
Maar kan zon sperriempje dan kwaad?

paardenmaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 13:03

Natasha schreef:
Grappig dat de meeste stuurlui aan wal staan, en dat lijkt steeds erger te worden.

Je moet t maar durven, om voor een volle tribune te rijden!
Dat er wat fouten onstaan dan soms, lijkt me logisch.

Sorry, maar ik heb geen respect voor mensen die iemand die zijn best doet afbreken, en dan ook nog niet IRL.

En ik ken Guusje en zijn baas niet, heb Guus 1 keer gezien.
Maar als ze echt Z zijn, zijn ze gewoon GOED en een goed resultaat bereik je nooit door een verkeerde weg.
Als de show echt zo tegenviel, worden ze vanzelf de volgende keren niet meer gevraagd.

Degenen die ik met dit bericht voor t hoofd stoot: sorry..........

Ben het helemaal met je eens!!

@ Obelix LEZEN het is geen stang en trens, maar Pellham dat staat hier ongeveer om het andere bericht vermeld

@ Jolanda en Guusje,
Helaas konden we jullie show niet zien.... maar de foto's vind ik erg leuk. Van een vriendien heb ik ook foto's van andere shows gezien!!! Gaaf hoor en vind het knap, tsja, voor een gele pony!!

kablom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 18:49

Bij jullie gaat toch niet elke wedstrijd even goed. en er zitten soms ook weleens dingen bij die je beter had moeten doen.
zowel paard als mens hebben wel een een slechte dag.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 19:20

Aangezien het nu alleen nog maar over de reacties over en weer gaat en het almaar meer oftopic gaat, zet ik een slotje op dit topic.