Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
irish_lady schreef:Het eerste dat ik volgend jaar ga doen:
*Alle mensen van de Freibergers eens een koekje van eigen deeg geven!
*Touwen doorknippen!
*Sperriemen doorknippen!
*lichtslangen verbranden
*vreselijk brutale deurnejongetjes schoppen!
*mensen die het in hun hoofd halen om een stang als trens te gebruiken rondslingeren
*mensen die een show met een gogue gaan rijden uitlachen
*Mensen die een hengst alleen kunnen leiden als ze ze een touw/ketting door de mond heen doen schuppen.
En daarna een hele grote fles caramellimonade opdrinken!
ZO!!
Nimber"]
Esmee ik vrees dat ik door ga krijgen wat je bedoeld.
Grappige is dat wij met dat stamboek op P&K juist goed overweg konden.Maar dat er blijkbaar 1 lid is dat op andere forums over diverse stamboeken gaat zitten stoken.
zo verziekt de sfeer idd wel als je niet oppast
[/quote]
Jammer is dat he.....
Ben ik totaal met je eens.
[size=9]Vraag me overigens af wie dat lid is?[/size]
Maar... ik reageer ook even op esme wat ze op de vorige blz zegt over iets in iemands gezicht zeggen...
[quote="Esme_27 schreef:Ik hoorde je niet bepaald dingen "in iemands gezicht zeggen" eerlijk achter iemands rug om roepen en dan hard wegrennen. Toedeloe zal je niet missen eerlijk gezegd
Ethelate schreef::D Hele opluchting, want ik stond in het restaurant
Citaat:De mensen die buiten in een caravan slapen kunnen 's morgens vanaf 7 uur in de stallen om te voeren etc. Dat er dan nog geen toegang is tot de andere hallen is logisch, dat heeft alles te maken met beveiliging.
Kan je tot 9 uur wachten met het poetsen van tanden, dan hoef je dat niet naast een (gezellig) urinerend heerschap te doen Dat kan dan gewoon in de dames- (cq heren-)toiletten. De Brabanthallen zijn niet ingesteld op logees, dat lijkt me logisch.
Esme_27 schreef:Ik doel meer op heel hard juichen terwijl ik heel erg goed weet dat die persoon het juist andersom bedoeld, stomme opmerkingen maken als je achter me loopt, en terwijl je wegloopt na de show nog wat naar mij gillen (ben immers vriendin van Monique) dát bedoelde ik...
Wil geen oude koeien uit sloten trekken ofzo, maar wel even mijn zegje doen
obelix schreef:Ik heb volgens mij niet naar jou gegilt
PaardenKoets schreef:Kan je tot 9 uur wachten met het poetsen van tanden, dan hoef je dat niet naast een (gezellig) urinerend heerschap te doen![]()