[vd] goed gezien hoe het niet moet....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:41

krijg een mail dat er een posting is... maar ik zie niks??

petar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:28

Mariska_28 schreef:
Dat omhoog komen doet hij altijd zo. Hij heeft zichzelf verkeerd leren steigeren. Hij gooit dan zijn hele voorkant omhoog.. Deed hij vorig jaar ook, ik heb er alleen zo geen foto van voor de grijp..

Dan doet hij/zij het altijd verkeerd waarom dan doorgaan?

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 22:06

ik heb de bewuste show niet gezien kan daar dus niet over oordelen. maar welk dat dat meisje met ryon nog geoefend heeft bij de stallen. daar deed ie het wel goed. Ryon kent het kuntsje liggen ook nog niet zo lang. vondh te al knap dat ie het bij de stallen wel deed. en zonder dwang. verder kun je ook niet zeggen nee dat ryon er slecht uit ziet.
stef vind jou mail naar het ics nogal flauw. er gebeuren wel meer dingen op shows die eigenlijk niet kunnen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 22:11

dat mag je vinden, en ik zeg nergens dat ryon er slecht uit ziet...

Er gebeuren dingen op de hele wereld die niet kunnen, maar nogmaals, ik heb het over wat ik zie, niet over wat ik niet zie, daar kan ik nl niet over oordelen

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 22:54

Ja maar bepaalde mensen liggen door dit domme gedoe, nu aardig onder vuur door een stel personen op tinkerwereld. Zowiezo is dit een flauwe discussie daar daar men alleen maar op de man speelt en er een paar personen bijzitten die alleen maar de boel ophitsen. Heb zo wel een hele andere kijk gekregen op bepaalde mensen. Boos!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 22:55

dank je joshua, je kaart iets aan wat ik niet aan kan kaarten. En dat terwijl het bij mij hoofdzakelijk om een totaal andere show en een totaal ander paard ging.
omdat ik niet wil dat het hier dezelfde kant op gaat, hou ik de eer maar aan mezelf.

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 22:58

Daarbij komt dat er op dat forum een paar mensen bijzitten die zulke gore en ranzige manieren van hebben van anderen de grond in te trappen dat ik me afvraag wat het Tinkerstamboek hiervan zou zeggen. Ik vraag me dan ook echt af waar deze mensen hun normen en waarden hebben gelaten

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 23:17

ik kan het niet lezen op dat forum. maar weet van eerder, dat er meerdere mensen bijzitten die al jaren lopen te zeiken over beide stamboeken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 23:18

daar gaat het nu totaal niet om renate....geloof me

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 23:20

duh stef, dat weet ik wel. maar laat maar.

ayrton

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 00:08

joshua schreef:
Daarbij komt dat er op dat forum een paar mensen bijzitten die zulke gore en ranzige manieren van hebben van anderen de grond in te trappen dat ik me afvraag wat het Tinkerstamboek hiervan zou zeggen. Ik vraag me dan ook echt af waar deze mensen hun normen en waarden hebben gelaten

Het Tinkerstamboek en Tinkerwereld staan los van elkaar en zijn niet met elkaar verbonden op wat voor manier dan ook !!!!

ayrton

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 00:10

joshua schreef:
Ja maar bepaalde mensen liggen door dit domme gedoe, nu aardig onder vuur door een stel personen op tinkerwereld. Zowiezo is dit een flauwe discussie daar daar men alleen maar op de man speelt en er een paar personen bijzitten die alleen maar de boel ophitsen. Heb zo wel een hele andere kijk gekregen op bepaalde mensen. Boos!

Ik kan mij niet herinderen dat iemand van tinkerwereld hierover een discussie is begonnen

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 00:12

ayrton schreef:
Het Tinkerstamboek en Tinkerwereld staan los van elkaar en zijn niet met elkaar verbonden op wat voor manier dan ook !!!!

oke dan zal wel.Mijn fout.

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 00:14

ayrton schreef:
Ik kan mij niet herinderen dat iemand van tinkerwereld hierover een discussie is begonnen

De discussie tussen Kim en Moniek was over het algemeen zeer leerzaam. Maar sommige mensen hebben zulke gore taal geopperd die de discussie niet goed deed. Heel jammer

ayrton

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 00:17

Ben ik met je eens, heb deze discussie ook nauwlettend gevolgt, maar de mening of uitspraken van anderen kun je niet afschuiven als een verantwoordelijkheid van tinkerwereld.

ayrton

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 00:18

joshua schreef:
oke dan zal wel.Mijn fout.

ok Haha!

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 00:23

Dat word ook helemaal niet gedaan. Wat ik begrepen heb is dat de dames vrij leuk hebben gediscussiierd. Dat er een paar vieze gore dingen werden gezegd vind ik laag. Zowel Kim als Moniek hebben niet op de man gespeeld. Dat anderen dat wel deden had niet mogen gebeuren en had zeker door bepaalde mensen teruggefloten moeten worden

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 00:29

Wat jij zegt Joshua is wel een afweging die je maakt.
Ik doel daarmee op het terugfluiten van bepaalde mensen. Op Tinkerwereld kan dit alleen door posts de verwijderen. Mensen hoeven niet in te loggen oid.
En wat is nou het geval.. de discussie ging over Monique, en wie runt die site? Juist Monique.
Dus wat doe je dan als webmaster? Laten staan, of weghalen en daár dan weer kritiek over krijgen?
Ik vind het eigenlijk wel goed dat het is blijven staan. Kan iedereen goed zien wie er precies over de schreef gaat en wie niet.

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 00:37

Voll3dig mee eens. Maar vind je ook niet dat er bepaalde dingen zijn gezegd dor een bepaalde poster die niet hadden gekund? Deze personen hadden niks inhoudelijks in te brengen alleen maar stoken stoken en nog eens stoken.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 00:52

Ja eens
maar die persoon posts nauwelijks op tinkerwereld.
We stonden er ook versteld van...

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 01:02

Ja kan zijn helaas staat het er wel. Ik denk dat het zowel voor Moniek als Nimber beter was geweest om de discussie via mail of op een andere manier verder hadden voeren zonder allerlei kinderachtige posting. Geloof zelf dat Moniek nog een paar keer heeft aangegeven dat bepaalde dingen echt niet konden

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 01:10

Het is wel heel erg fijn dat er nu inmiddels wel wat meer begrip is gekomen tussen de verschillende personen Lachen.

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 12:59

joshua schreef:
Ja kan zijn helaas staat het er wel. Ik denk dat het zowel voor Moniek als Nimber beter was geweest om de discussie via mail of op een andere manier verder hadden voeren zonder allerlei kinderachtige posting. Geloof zelf dat Moniek nog een paar keer heeft aangegeven dat bepaalde dingen echt niet konden

Hoi Joshua, ik ben idd met kim via andere bronnen verder gegaan, en niet geheel onprettig hoor! Zonder idd de inbreng van andere mede schrijvers. Kim en ik hadden een gezonde discussie niks mis mee.
Mischien zelfs als wij onder andere omstandig heden elkaar hadden leren kennen dat er helemaal niet zo´n drama was onstaan!

Verder vind ik dat heel veel mensen hier op bokt zich ook zeer misdragen. En de weg naar mij persoonlijk helemaal niet zo moeilijk te vinden is daar mijn e-mail adres overal bekent is en op elke site staat en zelfs op onze show site http://www.tinkerworld.nl ons telefoon nummer staat.
Nog van niemand heb ik een persoonlijk bericht gehad!
Men heeft dus alleen behoefte om mij openbaarlijk ten schande te zetten en of aan te vallen. En niet persoonlijk met goed onderbouwde kritiek te benaderen.

Overgrens zijn mijn cd's erg goed gevallen en zelfs gevraagt te mogen behouden omdat ze zo leuk gemixt zijn(door mij persoonlijk overgrens)
Bij het maken van de cd met de vogeltjes dans, was het geheel mijn bedoeling dat mensen uit het plubliek er erg veel lol aan zouden beleven en er zelf idd de vogeltjes dans op zouden doen! (ik heb er mijn binnen prettjes al van gehad bij het maken)..
Dus ik vind het erg leuk om te lezen dat dat dus idd gebeurt is Haha!
Mee lopen op de spaanse pas, heb ik ook totaal geen probleem mee.
Ook niet dat er de tekst bij kwam op een foto"even hoefschoenen en stalschoenen showen"..lol
Het geen wil zeggen dat het toch een indruk heeft gemaakt hoe je het ook went of keert.

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 16:14

ik heb dit zaderdag ook gezien.
eerst dag ik dat het zo hoorden.
maar nu snap ik wat jullie zo er er aan vind.
ik dacht dat hij juist moest gaan steigeren en dan pas gaan liggen Bloos
schaam me nu echt dood (dat ik dat gedacht heb )