Mireille moet er wel bij hoor!
De vaste klanten van VDmeeting moeten wel bij élke meeting aanwezig zijn hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evy"]
Jaaaa dáááááág!
Mireille moet er wel bij hoor!
De vaste klanten van VDmeeting moeten wel bij élke meeting aanwezig zijn hoor
[/quote]
Ook al ben ik geen vaste klant van de VD meeting ook ik vind dat jij aanwezig moet zijn
[quote="Amable schreef:Tja, ik weet wel een locatie in Best, maar dat zal voor jullie waarschijnlijk toch weer echt te ver zijn. Dat ligt naast Eindhoven.
Amable schreef:Tja, ik weet wel een locatie in Best, maar dat zal voor jullie waarschijnlijk toch weer echt te ver zijn. Dat ligt naast Eindhoven.
dagami"]
Ik voel me vereerd dat jullie vinden dat Mirei en ik erbij moeten zijn![]()
[/quote]
Maar stiekem had je het vast wel verwacht:D
![]()
[quote="dagami"]
Ik heb net even overlegd met mn ouders en ze vinden Best wel goed(is wel écht het maximum maargoed
) Elsa, jij en Erika zouden dan eventueel met ons mee kunnen rijden
![]()
[/quote]
Perfect! Moet nog wel even kijken hoe het allemaal loopt qua stage en hoever ik dan ben met traileroefenen met Erika want ik wil haar nu het liefste nog niet gelijk een paar uur de trailer opzetten en binnen twee dagen vier keer maar dat komt wel goed
[quote="dagami schreef:Wordt nog drukeen meeting bij Evy, eentje in Brabant en dan in het voorjaar bij Febe
dagami schreef:Een keertje in Friesland kan denk ik wel, das voor de meesten nog wel te doenMaarrum zullen we eerst die andere drie meetings even afwerken voordat we weer een andere lokatie gaan bedenken?