ijslanderdag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 20:27

Helen88 schreef:
ja ik heb er ook super veel zin in! Wel vroeg opstaan maar dat heb ik er voor over. Hoe zit het nou met de terugreis? Was het daarmee wel zeker dat we met de auto gaan? Want dan weet ik of ik een enkele reis of een retourtje moet kopen. Iris ik wacht op je... Tong uitsteken

We worden rond 16.00 / 16.30 uur geloof ik weer opgehaald. En dan in Apeldoorn weer op de trein gezet Lachen
Ik moet trouwens ook al vroeg mijn bed uit. Zit om 7.38 uur al in de trein Haha!

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:04

Ik om 7:32... Ik moet serieus op station Amersfoort 55 minuten wachten! Als ik ietsje later vertrek komt het wel beter uit maar moet ik eerst nog via een ander station dus daar heb ik ook geen zin in. Eigenlijk kan ik alle treinen dan al iets van een half uur eerder nemen, maar das een beetje ongezellig. Knipoog
Naja dan kan ik samen met Claudine lekker ontbijten op station Amersfoort. Vork
Oja, ik trek denk ik mijn paardrijdjas aan, want dat is mijn enige warme jas, en dat is een vrij lomp zwart ding. Claudines jas is beter herkenbaar want die is knalroze. Knipoog

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:37

Balen zeg Helen... Scheve mond Trouwens mijn vader kan jullie wel terugbrengen naar station Apeldoorn, scheelt weer. Haha! Op de terugweg dus, heen gewoon met het OV. Lachen

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 22:11

maar dus om 12 uur bij de telgangbaan? begin?

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 22:30

Arg ik heb even een inzinking! Ik ben nou al een uur op zoek naar mijn voordeelurenkaart maar kan hem echt nergens vinden. Boos!
Het is al een paar weken geleden dat ik hem heb gebruikt, en ik dacht dat ik hem gewoon in mijn portemonnee had gelaten. Nou niet dus. Nu ik erover nadenk ik hij waarschijnlijk op school gestolen. Een paar weekjes geleden had ik mijn tas in een tussenuur bij wat andere tassen neergelegd, en toen ik terugkwam lag mijn portemonnee boven op mijn tas, zonder geld. Ik was nog blij dat ik er bijna geen geld in had zitten, maar het is me dus niet opgevallen dat mijn kortingskaart mist. Op die kaart staat geen foto (lekker slim NS Tong uitsteken ) waardoor iedereen hem gewoon kan gebruiken.
Dus ik hoop dat je dit nog leest Tindra, want ik kan je geen korting geven! Ik stuur je ook nog wel een sms'je, want ik zou me wel schuldig voelen als je door mij het verkeerde kaartje koopt. Scheve mond

Oja, om 12 uur bij de telgangbaan is wat mij betreft goed!

En echt super fijn Iris dat jou vader ons tot Apeldoorn terug kan brengen!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 22:58

Ik heb wel een kortingskaart... Maar die geld voor jullie dan pas vanaf zwolle, weet niet of dat de moeite waard is, moeten jullie maar zien...? oh, ik kan trouwens ook niet iedereen daarop meenemen, ik geef mezelf en lineke al korting namelijk en weet niet hoeveel anderen je erop kan meenemen, 4 ofzo toch? Nou ja, jullie zien maar of het scheelt vanaf Zwolle en zo ja wie er dan korting neemt, ik heb em iig wel. Knipoog

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:55

heey! was gezellig zaterdag hé Lachen