Ik neem helemaal niks mee, behalve wat drinken en vreterij Ik leen wel af en toe een pc, van Tony ofzo
Kan ik een stevige tafel reserveren? Dan neem ik mijn 21" mee Overigens wel net ontdekt dat ik nog steeds zuig wat betreft CS
Sorry dat ik een leven heb Stoon Ik denk dat ik zowel PC als laptop meeneem......als iemand tenminste een wireless voorzieninkje regelen kan? En die laptop is dan te huur
nog even een up to date lijstje Romkabouter (kale betonnen vloer) Machie (matras) Karin Spades Naz Sundancer Mike (2-persoonsluchtbed) Miss_petit (2-persoons luchtbed) Krissie1985 Prinnie Sizzy (matras) Michiel (camper) Piaffe VVtjuh Jurga Sypheron Death_ squad Maarten (camper) Fasel Mr Magicmisschien Mayo Faniek Ilse Nimber verana
Spades schreef:Is het niet wat overdreven dat Mike en Miss_P elk op een twee persoons luchtbed gaan? Niet echt, we hebben die ruimte echt wel nodig
Je mot ook nie zoveel vrete Ik moet nog ff bekijken of Susan haar modem wel meer da 1 IP adres uitgeeft
Sundancer schreef:Nee geeft die niet Paul......je hebt een router nodig...uhm oke als jullie dat nu even regelen jammer sizzy...
Ah...weet niet hoe die is..wij hebben de eerste....die van 47 euro....Maar is het goed als ik vroeg kom? En is er genoeg pakeerplek daar?
Sundancer schreef:Ah...weet niet hoe die is..wij hebben de eerste....die van 47 euro....Maar is het goed als ik vroeg kom? En is er genoeg pakeerplek daar? ja hoor parkeren geen probleem maar hoe vroeg wil je komen? miran gaat bla nml ook nog even rijden
en weer even even een up to date lijstje ik wacht nog op een pb van ilse en verana Romkabouter (kale betonnen vloer) Machie (matras) Karin Spades Naz Sundancer Mike (2-persoonsluchtbed) Miss_petit (2-persoons luchtbed) Krissie1985 Prinnie Michiel (camper) Sypheron Death_ squad Maarten (camper) Fasel Mr Magicmisschien Ilse Nimber verana Piaffe Jurga VVtjuh
Sundancer schreef:Euhm....mag ik mee naar bla? tuurlijk gezellig ik ben wel benieuwd wat het pennyjongentje van bla gaat vinden