mandy_b_s schreef:ehm, maartje. t was mijn pet, db met flight letters![]()
foutje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maartjuh"]
[quote="maartjuh schreef:Rijden
maartjuh(18de + 19de)Connemara showZwarte D-Pony
remi(17de)Pavocup
machteld(19de)DressuurclinicBlauw petje. Blauwe bodywarmer
obelixje(19de)Beige pet. Groot (1.75 m) bruin paard
Melissa(18de)reserve halve finale zitcompetitie
curly2day(18de)Dresuur groepSchimmel merrie
napoleon(18de) Dressuurclinic
liberty(17de)Blauwe "stal sintels breda" trui en pet
Misschien
nobility
Pegasus4ever
Ilse
Andere
Leonie_M(18de)
paardje(18de)
youngster(19de)
Candidat(17de)
Elise(17de)Medewerker
mandy_b_s(19de))Donkerblauwe pet, witte letters Flight
fresco(19de)
gijs(19de)
FoogulLippizaner-stand
Antoinette
princess
napoleon schreef:Thanx! Ik heb van de week ook gebelt en heb uiteindelijk een hele andere oplossing gevonden, Lunatic gaat met haar paardje in mijn plaats![]()
Was wel erg grappig, de mevrouw aan de telefoon voeg nog met wat voor ras ze zou komen, ik zei dus gelijk kruising Fjord x Arabier, die mevrouw helemaal verbaasd en zelfs zo verbaasd dat ze ging opschrijven wanneer ze moest rijden zodat ze kon komen kijken![]()
Dus Lunatic komt in mijn plaats, we hopen dat ze gelijk daar nog een "pret"scan kunnen maken van Lunatic die inmiddels 9 weken drachtig is
Citaat:Ik heb me ook nog opgegeven voor een clinic, bij riny rutjens, ben benieuwd of ze me indelen
Citaat:Unitas:Riny heeft mijn paard en mij ook eens gebruikt bij een clinic in Ermelo. Had net zo goed met een flesje bier op een tuinstoel bij een van de vrachtwagens kunnen blijven zitten. Was even leerzaam geweest. Hij fokte 'm helemaal op en dan gaat ie wel mooi en opgericht lopen maar hij moet juist wat dieper lopen en ronder in de hals worden. Geef mij maar Chardon, Haanstra of Velstra ofzo. Die zijn tenminste normaal. Vind Riny maar een zelfingenomen (mede gemotiveerd door zijn poster(*ENG!*)) gehaktbal. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Citaat:Liberty:He Unitas, zo dacht ik er dus ook over!! En met mij ook Martha en Hugo... Pfff ik vond het meer een clinic om zijn eigen hoog te houden.
Maar ja, ieders evaring is anders, hopelijk wordt het leuk Monique