Meeting in het Hoge Noorden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 10:00

Dan wil ik dat NU horen, anders ga ik niet.

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:16

Misschien is het handig als er nou eens even duidelijk wordt wie er nou morgen mee gaan Scheve mond

Bren, gaan wij zowiezo morgen wel naar Groningen? Want NU kan het nog voordelig, straks niet meer... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:00

Verdrietig

Ik kan echt niet morgen. Ben steeds dan weer thuis en dan weer niet. Verdrietig

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:23

En voor mij willen ze niet komen >;)

Naja laat nou maar; nou kan ik al niet meer want niemand zei wat. Scheve mond

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:39

Voor jou wil ik wel komen.. Probleem is dat niemand antwoord op mijn o zo belangrijke vragen en ik zo weg moet!

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 21:14

Ja, ik heb van niemand meer iets gehoord. de rit naar eht Noorden blaas ik dus af. Ik heb geen beltegoed meer gekocht, en bovendien word het heel erg slecht weer. Allemaal heel leuk, maar er zijn nog steeds geen afspraken gemaakt dus ik ga niet.

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:28

Ja wij moesten dingen van JULLIE horen Scheve mond

Maarja; aangezien jullie; of jij Brenda; niet alleen voor MIJ willen komen *kwam erg banketstaaf over ja
Heb ik al wat anders afgesproken want zo had ik er geen zin in.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 22:02

gerbenfroh schreef:
Ja wij moesten dingen van JULLIE horen Scheve mond

Maarja; aangezien jullie; of jij Brenda; niet alleen voor MIJ willen komen *kwam erg banketstaaflig over ja
Heb ik al wat anders afgesproken want zo had ik er geen zin in.

Nee, sorry
Maar het leek me gaaf om een hele club te meeten, jij vergeet dat ik wel 3 uur en 51 minuten in de trein moet zitten, mits i kalle aansluitngen kan pakken en er geen vertraging komt.. en di eis er altijd in breda, dus dan moet ik wss 4,5 uur in de trein.. heen en terug.. dus 9 uur treinen.. dan ben ik in totaal dus 9,5 uur of langer aan het reizen,
( 9 uur of algner is naar groningen toe, heen en weer en dan naar huis )
Ik moet morgen de hond uitlaten, dus voor 8 uur kan ik geen trein pakken. Dan is het spits bij het station dus hoop ik dan die trein in te kunnen. savonds moet ik om half 9 thuis zijn. Klein rekensommetje: dan heb ik 12 uur voor het totaal, haal daar krap 9 uur vanavaf, dan ben ik dus iets te vroeg thuis... dan houd je nog 4 uur over, en in die tijd moet ik nog 2 keer eten.. Dan hud je dus helemaal niets meer over.. voor 1 persoon.. ja.. leuk hoor. Maar dan vind ik het wel een hele regel-romslomp... Niet dat ik jou niet mag, had je graag een keer gemeet. Maar ik heb zo dus echt geen zin om 9 uur op en neer te reizen..