Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!Dan kan iedereen die niet meewil ook nog afzeggen,want er zijn een paar mensen die ik niet meer zo vaak zie in dit topic !Ik vind het erg leuk dat er ook Bokkers uit het noorden komen
!Kunnen we misschien een dubbele meeting houden
!
!Het word dus 8 Augustus,maar dat was iedereen al duidelijk denk ik
!Ik heb helaas geen vrijkaarten kunnen regelen maar de jeugd tot en met 17 jaar heeft gratis toegang(ik weet niet hoe oud iedereen hier is?) en ik heb ook een stuk of 3 stalkaarten waarmee je er gratis opkomt.Het word dus even puzzelen maar volgens mij moet het lukken om er gratis op te komen.Als er niemand is van 17 jaar of jonger word het moeilijk,dan zijn de entree kosten 5 euro.Als je een 'echt' programma boekje wil kost dat zo ongeveer 4 euro maar er zijn ook gratis deelnemerslijsten te krijgen.Verder neem ik jullie mee naar het 'stalrestaurant' .Daar is alles stukken goedkoper dan bij het dure bezoekersgedeelte,maar ze hebben hier geen patat.Mocht je dus trek hebben daarin moet je meer geld meenemen
!maarja,dit is wel erg alsof jullie groep 8 zijn.Dat kunnen jullie ook best zelf regelen natuurlijk
!!Ik weet niet of er mensen zijn die niet meegaan van dit rijtje(vanwege kosten/vervoer,noem maar op)?!Maar dan heb ik het liefst dat je het nu zegt en niet een dag van te voren
!Het word gewoon heel gezellig en niets moet en bijna alles mag
!Nou dit is het lijstje,als je niet meegaat: meld het even
!!Groetjes!!
?
?!En ik zal met smart op je PB wachten hoor
)
!!Er zijn zowiezo nog wel een paar Bokkers waarvan ik weet dat ze even langs komen wippen bij de meeting
!Dus het word gezellig
*
! )
!Verder weet ik niet of de arabieren van een 'kennis' moeten lopen?Maar anders kunnen we daar in ieder geval ook even rondsnuffelen en er zullen zowiezo dravers lopen die ik ken.Dus dan zijn er paarden waarbij een verhaaltje hoort
!Wie heeft er uiteindelijk een OV van de mensen die ouder zijn dan 17?Want ik heb maar een stuk of 2 stalkaarten(misschien kan ik bij kennissen nog wat lospeuteren
)!Dus degene die geen korting zouden krijgen zouden die dan kunnen lenen!