Hey fem zou ik dan met jou mee mogen rijden?Op zich zou een van m'n ouders me al brengen/halen,maar het is veel leuker om met jullie mee te rijden(mits jullie gaan natuurlijk)
BloemBloem
Geplaatst: 22-07-04 11:31
Lijkt mij ook wel heel leuk om mee te gaan......! Fem bel me anders ff dat praat wat makkelijker, want ik heb nog steeds je mobiele nr niet En mag ik dan met jou meerijden....i.v.m. m'n arm of is dat een probleem
Kyan01
Geplaatst: 22-07-04 20:02
Is goed jullie kunnen beide meerijden. Maartje (omar) gaat ook mee dus mn autootje is vol
Ronald1982
Geplaatst: 22-07-04 20:49
Hey allemaal! Gezellig jah een boktmeeting op Duindigt. Kom zelf uit het noorden van het land dus kom niet zo vaak op Duindgt, maar heb de draverderby's van de afgelopen 5 jaar allemaal live gezien op Duindigt en ben ook dit jaar zeker weer van plan om te komen
Een datum dat iedereen kan is helaas altijd moeilijk zoals je hier ook kan zien. Nu tijdens de vakantie zijn er door vakanties mensen verhinderd, maar na de vakantie hou je dat zelfde probleem doordat je zelf misschien een wedstrijd hebt, een verjaardag, een tentamenweek of wat dan ook... Gewoon allemaal geregeld naar de paardenkoersen komen, dan is er altijd wel iemand om te meeten
Haagsemeid
Geplaatst: 29-07-04 18:26
Ik wou vragen of het nog steeds door gaat (ben op vakantie geweest)
Ronald1982
Geplaatst: 29-07-04 19:44
Zelf kom ik in ieder geval en de andere bokkers die zouden komen hebben niet gezegd dat ze niet meer zouden komen, dus gaat gewoon door. Ben zelf gisteren begonnen met het organiseren van een busreis naar Duindigt voor de mensen uit het noorden van het land (allemaal vrijwillig, dus boktmoderators haal het er niet af omdat het commercieel is).
Busreis voor noordelingen naar de derby op Duindigt!
Zondag 8 augustus staat het hoogtepunt van het Nederlandse drafseizoen op het programma, de derby der 3-jarige dravers. Elk jaar een schitterende koers om te zien. Daar wil je als drafsportliefhebber toch live bij zijn! De derby heeft dit jaar geen uitgesproken favoriet, dus het zal zeker een hele spannende koers worden. Ook het omlijstende programma wordt 1 om je vingers bij af te likken met o.a. de merrie-derby, troost-derby, het amateurkampioenschap, de BeLeo Engelbert-prijs en een paar hele mooie rennen.
Voor de mensen uit het noorden van het land wordt het bijwonen van deze fantastische koersdag een stuk makkelijker. Voor slechts € 18,50 (inclusief entreekaartje en 5 euro vrij spel!) kun je deze schitterende koersdag live mee maken!
Opstapplaatsen zijn Assen, Tynaarlo, Groningen c.s en Heerenveen. Eventueel zijn op aanvraag ook andere opstapplaatsen die aan de route naar Duindigt liggen mogelijk.
Belangstelling? Neem contact op met Ronald Lammerts: 06 - 45 76 46 62 sportplein@hotmail.com
Alles natuurlijk onder voorbehoud van voldoende deelnemers.
Ilse
Geplaatst: 30-07-04 11:15
Het wordt dus de 8ste?
ruitje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 23:08
Jup !
ruitje
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 09:44
Ik ga vandaag even aan de directeur van Duindigt vragen wat er mogelijk is qua 'extra' dingen.Ik zal vanavond iedereen een PBtje sturen met de definitieve dingen !Dan kan iedereen die niet meewil ook nog afzeggen,want er zijn een paar mensen die ik niet meer zo vaak zie in dit topic !Ik vind het erg leuk dat er ook Bokkers uit het noorden komen !Kunnen we misschien een dubbele meeting houden !
_Rebec
Geplaatst: 01-08-04 09:54
hoi ik wil nogsteeds komen maar ik ben net terug van 2 weken scheuren door de bossen dus heb ik niet kunnen reageren op bokt
ruitje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 09:58
Okeej,ik heb iedereen dus gePB't dat ze even in dit topic moeten kijken !Het word dus 8 Augustus,maar dat was iedereen al duidelijk denk ik !Ik heb helaas geen vrijkaarten kunnen regelen maar de jeugd tot en met 17 jaar heeft gratis toegang(ik weet niet hoe oud iedereen hier is?) en ik heb ook een stuk of 3 stalkaarten waarmee je er gratis opkomt.Het word dus even puzzelen maar volgens mij moet het lukken om er gratis op te komen.Als er niemand is van 17 jaar of jonger word het moeilijk,dan zijn de entree kosten 5 euro.Als je een 'echt' programma boekje wil kost dat zo ongeveer 4 euro maar er zijn ook gratis deelnemerslijsten te krijgen.Verder neem ik jullie mee naar het 'stalrestaurant' .Daar is alles stukken goedkoper dan bij het dure bezoekersgedeelte,maar ze hebben hier geen patat.Mocht je dus trek hebben daarin moet je meer geld meenemen !maarja,dit is wel erg alsof jullie groep 8 zijn.Dat kunnen jullie ook best zelf regelen natuurlijk !!Ik weet niet of er mensen zijn die niet meegaan van dit rijtje(vanwege kosten/vervoer,noem maar op)?!Maar dan heb ik het liefst dat je het nu zegt en niet een dag van te voren !Het word gewoon heel gezellig en niets moet en bijna alles mag !Nou dit is het lijstje,als je niet meegaat: meld het even !!Groetjes!!
ps: ik weet dat er bepaalde mensen zijn(zoals Meerdijk) die zelf voor entree zorgen(doordat zij personeelskaarten e.d. hebben)...zijn er meer mensen ?
ruitje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 09:59
PS....mensen met een OV krijgen 2,50 korting
_Rebec
Geplaatst: 02-08-04 10:16
Ik ben onder de 17 heb dus gratis toegang. en ik kan mee. al moet ik geld betalen draf/rensport is het leukste wat er is
Tanya
Geplaatst: 02-08-04 10:34
Jammer, ik ben dan op vakantie
Ilse
Geplaatst: 02-08-04 10:40
Ik zal er zijn, mét digi En ben ook onder de 17, dat is dan wel erg leuk . Moet er de 8ste trouwens een paard van jullie lopen, Ceet?
BloemBloem
Geplaatst: 02-08-04 11:10
Ik kom ook die 5 euro is geen probleem en ik kan met fsoudan meerijden! Ben alleen niet erg bekend met de draf/rensport, maar goed er zijn vast wel mensen die mij dit uit kunnen leggen
k_loves_p_c
Geplaatst: 02-08-04 11:45
ik gaat graag nog gewoon mee alleen heb ik geen vervoer is er meschien iemand uit dordrecht of omgeving die ook meegaat? zou ik dan mee kunnen rijden pb me even als het kan.. ik ben 19 dus ik moet entree betalen maar das geen probleem:) greetz kirsten
Leo
Geplaatst: 02-08-04 12:04
Ik ben 16 dus dat is dan geen probleem denk ik
Voor mij blijft het vervoer een probleem, Goldie zei dat ze heel mss ook nog mee zou willen, dan kunnen we samen rijden eventueel, maar het is nog even afstasten.
Ronald1982
Geplaatst: 02-08-04 12:14
Nu ben je mij vergeten ruitje, foei! Was net een pb'tje voor je aan het schrijven, maar voor straf krijg je die een halve dag later
ruitje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 12:40
Ow,SORRY!!!....ik had gwn het rijtje van de vorige BLZ gePB't ...ik wil je nu nog wel PBen....haha...als je dan een blij kind word ?!En ik zal met smart op je PB wachten hoor
(vet gedrukte mensen gaan zowiezo mee,schuine nog niet zeker ) Correct me If I'm wrong
Kyan01
Geplaatst: 02-08-04 12:41
Zet mij er maar vetgedrukt erbij Ik ga mee chantal21 rijd met mij mee... en omar heeft zich nog niet in dit topic gemeld gaat ook mee
Ronald1982
Geplaatst: 02-08-04 12:48
ruitje schreef:
...ik wil je nu nog wel PBen....haha...als je dan een blij kind word ?!
Blij zal ik wel worden, kind iets moeilijker
Maarre, jij krijgt beriggie straxie, eerst ff eten, hondje uitlaten, kijken of paardjes nog te drinken hebben. Ben alleen thuis, wat een verantwoordelijkheid
Haagsemeid
Geplaatst: 02-08-04 12:52
Ik zal het straks er nog even over hebben met mijn vriend, maar het zal vast wel
Jammer dat ik me OV pas later krijg maarja ach
ruitje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 13:14
K_loves_P_C ouder dan 17 Xtostarlight ????????????????????????? jonger dan 17 Haagsemeid ouder dan 17 Ilse jonger dan 17 Chantal21 ouder dan 17 Amable ????????????????????????????ouder dan 17 Meerdijk (zorgt zelf voor entree denk ik ? ) Leo_ke jonger dan 17 Jockeygirl jonger dan 17 Fsoudan ouder dan 17 Flower ouder dan 17 Omarouder dan 17 & RONALD1982 (zorgt zelf voor entree denk ik ?)
Dus tot nu toe: 3 mensen die het nog niet zeker weten 2 mensen die nog niet gereageerd hebben & 8 mensen die wel mee gaan !!Er zijn zowiezo nog wel een paar Bokkers waarvan ik weet dat ze even langs komen wippen bij de meeting !Dus het word gezellig
*wacht op berichtje van Ronald *
Edit: even de leeftijden erbij gezet.(als ik goed in gekeken heb,dus zeg het maar als het fout is ! )
ruitje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 13:29
Owja,iemand vroeg of er nog paarden van ons moesten lopen?Dat niet,maar zeer waarschijnlijk gaat mijn draver wel mee om getraind te worden,dus dan zien jullie meteen mijn mooie draver !Verder weet ik niet of de arabieren van een 'kennis' moeten lopen?Maar anders kunnen we daar in ieder geval ook even rondsnuffelen en er zullen zowiezo dravers lopen die ik ken.Dus dan zijn er paarden waarbij een verhaaltje hoort !Wie heeft er uiteindelijk een OV van de mensen die ouder zijn dan 17?Want ik heb maar een stuk of 2 stalkaarten(misschien kan ik bij kennissen nog wat lospeuteren )!Dus degene die geen korting zouden krijgen zouden die dan kunnen lenen!