Buitenrit omgeving Apeldoorn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:10

jacqueline schreef:
Uuuuuuh niet op de konijnenkamp Boos! .....mijn ponys willen rust Haha! Knipoog

Heel misschien kan ik ook wel mee.

Die pony's van jouw kunnen het hele jaar daar rustig slapen Knipoog Schijnheilig
Ga gezellig mee Lekker hard Haha!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 22:10

Het is toch juist mega-rustig op de konijnenkamp? (daarom dacht ik ook dat ik de verkeerde plek in mijn hoofd had, Els Marie. Tong uitsteken) Verward

Ik denk dat die plek wel geschikt is ja. Maar waar moeten de auto's met trailers dan? Op dat grasveld? Verward (of mag dat niet? Schijnheilig)

Trouwens, hoelang wil iedereen hier maximaal wegblijven? Ik ga wel vaker uren het bos in met Röskur dus mij maakt het niet uit, hoe langer hoe beter. Tong uitsteken Als we een beetje rustig aan doen kunnen we toch wel anderhalf uur ofzo weg blijven? Ik vind het moeilijk in te schatten, weet ook niet of er mensen zijn die liever niet galopperen (galop = leuk namelijk. Schijnheilig en mozart is galopverslaafd, toch els marie? Tong uitsteken)? Mozart gaat trouwens wel weer braaf op de rem na de galop, Els Marie! OK dan! Hij is wel een goed voorop-loop paardje!

Oh en horssie: konijnenkamp is in beekbergen. kom je met de trailer of op je pony? Het is best dicht bij Riant. Op zich wil ik wel mensen "ophalen" (= op een duidelijk punt afspreken) als ze op de pony komen en niet weten hoe ze er moeten komen.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 00:25

En tussendoor / erna een pauze lijkt me ook een goed idee trouwens. Voor de sfeer enzo... Schijnheilig Maar als niemand zadeltassen heeft moeten we dat dan wel weer bij het begin doen bij de auto's, anders kunnen we geen halsters / vreten meenemen. (ik ben nog op zoek / bezig met zadeltassen kopen, maar denk niet dat die er voor die tijd zijn)

En tja nog steeds een datum moeten we vinden! Scheve mond Maakt het jou trouwens niet uit wat voor datum, Els Marie? Omdat je ook al elke zondagmorgen weggaat met Lucie... En hoe lang enzo. Als we rustig aan doen kunnen we iets langer wegblijven, dat is ook wel weer goed voor de gezelligheid. Schijnheilig

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:03

rugtas Tong uitsteken
ik kan wel mee dan,maar wil dan welmopgehalad worden want heb zo geen idee waar het is Bloos!
*oeeh eng,1e bokker waar ik ok wacht*

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:33

We kunnen wel naar het Leesten rijden Haha! Daar kun je een leuke route van 1.5 uur omheen bouwen en lekker wat te eten/drinken halen *LOL*

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:03

jah Lachen
maar dan wel door het bos a.u.b
lucky heeft geen hoefijzertjes dus wil liever niet te veel over harde ondergrond straat enzo
met een berm vind ik niet erg Lachen

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 19:53

Oh, ik heb trouwens een zadeltas voor achter op m'n zadel gevonden (die klappert niet zo op de rug / zij van het paard) maar ik weet niet of ik ze voor de rit binnenheb natuurlijk. Hoop van wel. Knipoog Ik krijg best snel last van m'n schouders als ik een rugtas op heb, dus dat doe ik liever niet tijdens het paardrijden, soms krijg ik tijdens het paardrijden sowieso al spontaan last van m'n schouders, dus al helemaal geen rugtas...!

Kan je zomaar je paarden vastmaken aan die fietsenstandaards bij het Leesten trouwens? Met de prestatierit van de ponyclub hadden we dat ook gedaan maarja ik weet niet of ze van te voren hebben gereserveerd. Er is voor het hek naar de parkeerplaats een afgelegen fietsparkeerplaatsje waar wij toen stonden, daar zou het dan op zich wel kunnen. Lachen

Mozart heeft ook geen ijzers (van Taygalover) en sowieso is door het bos natuurlijk veel leuker dan over de weg!! Haha!

Ennuh... Ik ben zelf wel wat verlegen en twijfelig of ik wel de juiste voor me heb dusseh... Ik zal Lucky nog wel even grondig in me opslaan van te voren. Tong uitsteken En al m'n moed bij elkaar rapen om iets te zeggen. Bloos

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:38

Anders kunnen er toch een paar mensen wat halen, en de rest 2 paarden vasthouden.

Je kan helemaal door het bos naar het Leesten toe.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 15:39

Tja, ik weet niet of er iemand is die een ongeduldige Röskur wil vasthouden... Bloos (ik heb zelf weleens hem en een ander paard vastgehouden, die ander was wel lief maar kwijlde m'n hele arm onder, en Röskur maar de hele tijd draaien en rondwalsen! )

Maar goed, voor een datum... Misschien toch aankomende zondag? Op zondagen kunnen mensen vaak wel. Of wil je dan liever niet ivm je rit met Lucie elke zondag, Els Marie? Dat is de... 11e? Wie kan er dan, wie niet? Of anders die zaterdag ervoor, de 10e, en dan ergens in de middag? (dan is er alleen wel kans dat het erg warm is. Scheve mond)

Eventueel uh, dinsdag de 13e ofzo, in de morgen... Want als het van dat mega-warme weer is ben je blij als je in de morgen weg bent! 's Avonds wordt te krap, lijkt me.

Denk maar mee, mensen. Knipoog En zeg wat je het beste idee lijkt / wanneer je kan: 10e, 11e, 13e. (juli. Tong uitsteken)

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:34

In de vakantie rijden we niet perce op zondag Haha! Dat is als het 's avonds donker is en we op school zitten . Knipoog

Maar misschien is het handig als mensen ff neerzetten wanneer zij kunnen komen, want op deze manier schieten we niet op

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 14:19

Tja, ik heb het al geprobeerd, maarja... Ben ook nog niet erg veel verder. Scheve mond Want niemand zet neer welke dagen ze wel en niet kunnen! Tong uitsteken

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:56

Roskur schreef:
Tja, ik heb het al geprobeerd, maarja... Ben ook nog niet erg veel verder. Scheve mond Want niemand zet neer welke dagen ze wel en niet kunnen! Tong uitsteken

ik kan nu zondag wel hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:49

het lijkt mij best leuk,maar dan op een paard van een manege ofzo......
gezien het feit dat X nog nooit een buitenrit heeft gemaakt :n
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 06-02-19 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: op verzoek naam paard verwijderd

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 15:47

Ik weet niet of hier in de buurt maneges zijn waar je paarden kan huren... Een vriendin van me wil dat ook al een tijdje want sommige (veel) paden zijn met de fiets echt niet te begaan. Ik weet niet of andere mensen iets van het huren van paarden afweten, maar zover ik weet is er niet veel in de buurt...

Maar eh Horssie, zeg anders even welke dagen van de week je precies kan en welke niet. Lachen En andere mensen die mee willen dus ook. Haha!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:23

eeuh,
-geen werk
-geen school
-vader werkt
-moeder ligt in bed

dus zeén van tijd Tong uitsteken
mij lijkt nu zondag wel goed Lachen

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:36

Volgens mij kun je hier nergens in de buurt een paard huren.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 09:55

ik geloof het ook niet nee

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 09:59

zullen we zondag gaan dan?

lovesfjords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:36

Heeej Iedereen..Leuk idee Knipoog maarre ik heb geen paardje..dus helaas Verdrietig Scheve mond Ach gut Huilen XxX Francis

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:40

ga je toch mee op de fiets Tong uitsteken
of achterop ergens Tong uitsteken

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 09:45

Haha het is ondertussen al zondag dus beetje laat... Bloos

Ik zat te denken aan dinsdag. Dat is de laatste dag dat het kan want moest toch voor 16 Juli voor iemand? Dinsdag lijkt mij in ieder geval het beste plan...

Haha, hier kan je eeecht niet fietsen in het bos! Tong uitsteken Is wel jammer, maar rampzalig, echt waar. Vooral met die smurrieboel als het even lekker geregend heeft. Knipoog

Maar eh, klinkt dinsdagmorgen goed?

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 10:25

jah ik vind het best, als jij vandaag kunt mischien vind je het leuk dat we vast een ritje samen maken
dan "kennen"we elkaar vast wat beter enzo Knipoog
hoeft niet hoor alleen als je het leuk vind Lachen

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 15:44

Okee... Dus... How about...

Dinsdag 13 Juli, 10 uur verzamelen. Konijnenkamp.

Vanaf het enige 'drukke' Beekbergse kruispunt (bij de Smittenberg) de Engelanderweg in. Dan is het aan de linkerhand een onverharde weg, staat een bordje 'Konijnenkamp' bij. Goed opletten hoor! Is volgens mij ook het beste te zien vanaf de andere kant (het bordje) dus... Eventueel doorrijden tot de engelanderweg rechts gaat en daar draaien, vanaf die kant is het iig makkelijk te zien (en de tweede weg). Het is een lange onverharde weg met veel open weides etc, op een gegeven moment komt er een kruising, daar rechts af en dan kom je vanzelf bij een wildrooster + hek. Voor dat hek nog is links een groot grasveld. Maar weet niet hoe het met parkeren zit, weet jij dat Els Marie? Lachen

Als iedereen die op deze korte termijn mee wil hier even post! Ik zal wel wat pb's sturen anders naar mensen die hebben gereageerd op dit topic.

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:38

Ik denk dat de mensen met trailer gewoon op de groene grasstroken langs het pad, na de bocht moeten parkeren. Ik heb daar al eerder mensen zien parkeren Lachen

Hoogstwaarschijnlijk ga ik niet mee Ik heb voor dinsdag al met Lucie, Marjolein en Rozanne afgesproken Scheve mond

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:47

ik wil mee haha Tong uitsteken

moet alleen wel half 4 naar de tandarts Scheve mond