jacqueline schreef:Uuuuuuh niet op de konijnenkamp.....mijn ponys willen rust
![]()
![]()
Heel misschien kan ik ook wel mee.
Die pony's van jouw kunnen het hele jaar daar rustig slapen
Ga gezellig mee
Lekker hard
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) 
(of mag dat niet?
)
Als we een beetje rustig aan doen kunnen we toch wel anderhalf uur ofzo weg blijven? Ik vind het moeilijk in te schatten, weet ook niet of er mensen zijn die liever niet galopperen (galop = leuk namelijk.
en mozart is galopverslaafd, toch els marie?
)? Mozart gaat trouwens wel weer braaf op de rem na de galop, Els Marie!
Maar als niemand zadeltassen heeft moeten we dat dan wel weer bij het begin doen bij de auto's, anders kunnen we geen halsters / vreten meenemen.
(ik ben nog op zoek / bezig met zadeltassen kopen, maar denk niet dat die er voor die tijd zijn)
Maakt het jou trouwens niet uit wat voor datum, Els Marie? Omdat je ook al elke zondagmorgen weggaat met Lucie... En hoe lang enzo. Als we rustig aan doen kunnen we iets langer wegblijven, dat is ook wel weer goed voor de gezelligheid.
Ik krijg best snel last van m'n schouders als ik een rugtas op heb, dus dat doe ik liever niet tijdens het paardrijden, soms krijg ik tijdens het paardrijden sowieso al spontaan last van m'n schouders, dus al helemaal geen rugtas...! 

En al m'n moed bij elkaar rapen om iets te zeggen.
(ik heb zelf weleens hem en een ander paard vastgehouden, die ander was wel lief maar kwijlde m'n hele arm onder, en Röskur maar de hele tijd draaien en rondwalsen!
)
)
En zeg wat je het beste idee lijkt / wanneer je kan: 10e, 11e, 13e. (juli.
) 
En andere mensen die mee willen dus ook.

Is wel jammer, maar rampzalig, echt waar. Vooral met die smurrieboel als het even lekker geregend heeft.