Ik zat net te denken dat ik er ook wel heen kan stappen en dat mijn vader me met de trailer komt halen. As hij me ook brengt moet hij de hele tijd maar gaan ziten wachten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Michelle_ schreef:Liggen de vlietlanden wel echt in Leidschendam? Mijn paard staat net in het randje van Leidschendam maar het is toch niet echt dicht bij de Vlietlanden. Vlietlanden liggen dichter bij Stompwijk en Leiden als ik het me zo bedenk.

)...ik weet nog niet zeker of ik mee ga.Rhythm is nu nog koerspaard(draver) en ik ga dus zeker niet op buitenrit met haar(vanwege blessures en vanwege de kilo's haver die ze nu krijgt
!!Als je dan boe zegt dan is het doeg doeg Ruitje
!Waarschijnlijk kan ik de tinker van mijn mams wel mee pikken,alleen is dat het andere uiterste
...ik denk dat er geen grasspriet veilig is >;) !Maargoed,ik zou zeggen plan wat,ik zie wel of ik kom
!Michelle,ik wist niet eens dat je op bokt zat
! 

LovingTweety schreef:geen idee wat we als ontmoetingsplek moeten gebruiken. Je hebt aan de kant van stompwijk voorschoten een lang pad met aan het eind een stil parkeerplaatsje, misschien is dat een optie?

Cinzano"]
[quote="LovingTweety schreef:geen idee wat we als ontmoetingsplek moeten gebruiken. Je hebt aan de kant van stompwijk voorschoten een lang pad met aan het eind een stil parkeerplaatsje, misschien is dat een optie?