Boktmeeting Vlietlanden (Leidschendam)

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:28

Het was gewoon een vraagje hoor, bedoelde er verder niets mee te zeggen over andere mensen uit Leidschendam Knipoog

Ik zat net te denken dat ik er ook wel heen kan stappen en dat mijn vader me met de trailer komt halen. As hij me ook brengt moet hij de hele tijd maar gaan ziten wachten.

BloemBloem

Berichten: 16617
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:35

of hij gaat gezellig mee op de fiets Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:16

Word het de 9e?

Lieke

Berichten: 11353
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:38

Als het 9 juni wordt, wil ik ook graag mee!
Woon toch lekker dichtbij.

BloemBloem

Berichten: 16617
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:37

fsoudan schreef:
Word het de 9e?


Ik hoop het

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:40

_Michelle_ schreef:
Liggen de vlietlanden wel echt in Leidschendam? Mijn paard staat net in het randje van Leidschendam maar het is toch niet echt dicht bij de Vlietlanden. Vlietlanden liggen dichter bij Stompwijk en Leiden als ik het me zo bedenk.




Geen gemiep,ik moet helemaal vanuit Oud Ade komen Tong uitsteken

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 16:17

_Michelle_ schreef:
Liggen de vlietlanden wel echt in Leidschendam? Mijn paard staat net in het randje van Leidschendam maar het is toch niet echt dicht bij de Vlietlanden. Vlietlanden liggen dichter bij Stompwijk en Leiden als ik het me zo bedenk.


Weet ik eigenlijk ook niet Haha!
Maar MArilyn staat op de Stompwijkseweg en die valt ook nog onder Leidschendam en de Stompwijkseweg is errug lang.

Ik weet ook niet of ik kan galloperen, Marilyn wil dan altijd racen en winnen, beetje gevaarlijk met zoveel paarden Haha!

Ik vind de 9e perfecte data!!

Iemand bezwaren tegen 9 Juni zo rond 19.00?

Nog even een vraagje is er iemand die samen met mij wil gaan? Trailer hebben we niet tot onze beschikking en ten tweede anders moet ik nog zo een heel stuk alleen stappen Scheve mond

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:43

9 juni is dus een woensdag?

Ik kan wel dan geloof ik Lachen Ik denk dat ik erheen ga stappen en dat mijn vader me op komt halen. Haagsemeid; wij kunnen dus een stukje samen erheen Lachen Ik kom ook over een klein stukje stompwijkseweg dus dan kunnen we daar ergens afspreken.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 17:47

Ja dat is een woensdag, ja is goed hoor gezellig!! En anders zou jij ook alleen moeten stappen, is niet zo gezellie

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:55

Het grootste gedeelte moet ik toch wel alleen stappen, het gaat me er ook om dat ik niet precies weet waar we elkaar allemaal treffen en hoe ik daar dan moet komen Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 18:07

Goh jij ookal niet Haha! Ik ga 2 juni nog wel even kijken hoe we erheen moeten, ik ga namelijk altijd via de starlight, langs de vliet Haha!

ruitje

Berichten: 12376
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:36

Sorry voor de late reactie(leren voor mijn examen= geen bokt Knipoog )...ik weet nog niet zeker of ik mee ga.Rhythm is nu nog koerspaard(draver) en ik ga dus zeker niet op buitenrit met haar(vanwege blessures en vanwege de kilo's haver die ze nu krijgt Vork !!Als je dan boe zegt dan is het doeg doeg Ruitje Doei, doei !Waarschijnlijk kan ik de tinker van mijn mams wel mee pikken,alleen is dat het andere uiterste Nagelbijten / Gniffelen ...ik denk dat er geen grasspriet veilig is >;) !Maargoed,ik zou zeggen plan wat,ik zie wel of ik kom Lachen !Michelle,ik wist niet eens dat je op bokt zat Bloos !

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:56

ruitje schreef:
Michelle,ik wist niet eens dat je op bokt zat Bloos !

Bedoel je mij of een andere michelle Verward Als je mij bedoelt, wie ben jij dan Haha!?

BloemBloem

Berichten: 16617
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:58

Heb er nu al zin in Lachen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:10

Oeh, geloof dat het niet veel dichterbij mij zou kunnen zijn Lachen

Ben alleen nog niet buiten geweest met m'n verzorgpaard, en ik weet niet of ik er vanuit stal wel kan komen, dus ik denk dat ik moet overslaan

BloemBloem

Berichten: 16617
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:12

Heel jammer Ellende
Volgende x beter!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 10:47

Jammer Ellende.

Ik ben gister nog even lekker naar de vlietlanden geweest, mevrouw pakte 1x het bit vast en toen ging ze een beetje te hard in galop.
Kwam wel 7-10 paarden tegen.

Was echt lekker weer!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:51

Zo hee, heb even niet gekeken en er zijn gelijk een paar pagina's bij gekomen Haha!

Maare even over dat galopperen... ik zie het niet zitten om mijn paard in de trailer te laden en hem nieteens even te kunnen laten galopperen, mijn paard wordt juist mega druk als hij niet even een sprintje kan trekken, dan gaat hij juist omwijs lopen trekken en gek doen in draf.
Dus mijn idee is dat we dan desnoods de groep even in 2-en splitsen en de mensen die willen galopperen dat even kunnen doen.
Als je beide een andere kant op gaat (met meerdere paarden) zal het absoluut goed gaan

9 juni is wat mij betreft oke.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:54

wat mij betreft is 9 juni ook prima, geen idee wat we als ontmoetingsplek moeten gebruiken. Je hebt aan de kant van stompwijk voorschoten een lang pad met aan het eind een stil parkeerplaatsje, misschien is dat een optie?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 12:10

Dat is ook het probleem Boos! afspreken wordt moeilijk denk ik. Je hebt zoveel plaatsen. Neem jij trouwens Lee mee?

Ik wil opzich wel galloperen hoor, doe ook de martingaal om.
En op het asfalt kan de rest blijven stappen en aan de andere kant van de heuvel galloperen

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:12

Ik kan Lee niet meenemen, heb geen paard voor haar. Want waarschijnlijk gaat HorseyLover op mijn andere pony. Ik wil ook best galopperen Lachen

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:14

LovingTweety schreef:
geen idee wat we als ontmoetingsplek moeten gebruiken. Je hebt aan de kant van stompwijk voorschoten een lang pad met aan het eind een stil parkeerplaatsje, misschien is dat een optie?


Is die parkeerplaats dan wel groot genoeg voor een x-aantal trailers??
Ze hebben daar toch wel een grotere parkeerplaats, desnoods iets vlakbij een recreatie gebeuren of restaurant ofzo? (zoiezo is het makkelijker afspreken met een adres, zodat iedereen het kan vinden, ook de mensen die er totaal niet bekend zijn)

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 12:15

Haha ik weet nooit welke letter nou dubbel moet bij galop, maar ik doe het dus steeds verkeert Haha!
Jammer dat ze niet mee kan, Hol kan ze ook niet meenemen die heeft net der veulen.

We moeten nog maar even een duidelijk punt afspreken, maar wel een beetje eerlijk punt, want als het meer richting leiden is is het zo ver voor de mensen vanuit stompwijk

Goed idee Cinzano, adres is altijd wel duidelijk!!

BloemBloem

Berichten: 16617
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:20

Oke zo ziet het er nu uit......:

Haagsemeid
Flower
Fsoudan
Michelle
Cinzano
LovingTweety
Chantal21
Lieke


Deze mensen kunnen allemaal op:

woensdag 9 juni 2004 om 19:00 uur

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:21

Cinzano"]
[quote="LovingTweety schreef:
geen idee wat we als ontmoetingsplek moeten gebruiken. Je hebt aan de kant van stompwijk voorschoten een lang pad met aan het eind een stil parkeerplaatsje, misschien is dat een optie?


Is die parkeerplaats dan wel groot genoeg voor een x-aantal trailers??
Ze hebben daar toch wel een grotere parkeerplaats, desnoods iets vlakbij een recreatie gebeuren of restaurant ofzo? (zoiezo is het makkelijker afspreken met een adres, zodat iedereen het kan vinden, ook de mensen die er totaal niet bekend zijn)
[/quote]
Ja de paarkeerplaats is groot zat voor trailers, word ook alleen voor die dingen gebruikt. Voor degene die vaker in de vlietlanden zijn is het langs de knipbrug en dan richting stompwijk, dan kom je erlangs.