Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 2001-10-14 20:11, schreef Paulien:
wil ook wel mee hoor, moet toch Renate in de gaten houden dan!!!! HI HI HI HI HI
--------------------------------------------------------------------------------
uhhh paulien renate is MIJN pleegkind hoor. tenminste dat was ze in artis.

Citaat:Op 2001-10-16 12:54, schreef Prisca:
YOORRRRRR toch ga helemaal huilen van jouw.
Tja wat ik heb gehoord kan je aardig stappen dus ik denk dat wij al moe zijn als jij begint te leven.
Ha leuk hebben we dus een voorproefje bij maartje d´r verjaardag. Er waren toch meerdere rond die tijd jarig.

Is gewoon het feit dat mijn vriendin en maarten mij proberen een keer mee uit te krijgen en ik het glashard vertik. Ik doe het echt niet, ik heb er geen enkele behoefte aan, ben blijn dat ik eens een keertje thuiszit. En voor degenen die nu denken: "Dat banketstaaft ze uit haar nek..." Nee, dat doe ik niet haha. Ik ga echt nooit uit. Het is niet dat ik het niet leuk vind, maar ik heb er gewoon niet zo'n zin in. Al zou ik best met jullie allemaal meewillen, lijkt me reuzegezellie
, maar dan is er probleem twee: mijn vader.... Die heeft als regel gesteld dat ik om één uur thuis moet zijn.... Vraag me niet waar dat op slaat. Artm broertje van mij dat wel uitgaat, want het is echt gewoon een belachelijke tijd. Zelfs als ik naar de late bios ga, moet ik er al om denken op tijd thuis te gaan en ik vind dat nogal bezopen. Ik KAN dus nooit eens gek gaan doen, al zou ik het willen.....