Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Nou een rit van 2 a 2,5 uur moet wel goed te doen zij op die afstand hoorEn ik neem een groep mee voor een leuke stap/draf rit met als afwisseling een poging-tot-handgalopje (wanneer gewenst, hoeft niet), dus je kan gewoon lekker mee
Sjuimpje schreef:Ik wil graag het spoor over, dan gaan we eerst met over een relatief nieuw ruiterpad, dit is behoorlijk lang, hier kunnen de paarden aan elkaar wennen en evt. overmoedigheid kwijt
Dat pad komt uit op een heel breed verhard pad waar we even op adem kunnen stappen om rustig via een ander pad richting de crossbaan te rijden. Hier kunnen evt. niet springers het pad ernaast nemen, je kan elkaar nauwelijks uit het oog verliezen en de paden komen na de hindernissen weer bij elkaar toe.
Dan kunnen we weer richting spoor, we pakken daar een andere spoorwegovergang als op de heenweg en maken zo een lus langs de duinen langs en we kunnen eventueel nog een stuk door de duinen. Je moet hiervoor wel hetzelfde pad op en af, je kan in de duinen niet legaal een ronde maken en het lijkt me in het weekeinde met een groepje ook niet helemaal verstandig om dat te doen.
Best een compleet pakketje, we komen langs hei, duinen, akkers, weilanden, loofbos en naaldhout bos.
_Michelle_ schreef:als het een rit van veel langer dan 2 uur wordt haak ik af denk ik...