BM:Animo voor voorjaarsrit omg. Eindhoven/Helmond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 10:34

Kan ik ook nog mee gaan ik moet het natuurlijk nog wel even vragen. En of ik met mijn eigen pony gan weet ik ok nog niet.
Ik zal tochmaar even mijn naam enz z eggen.
boktnaam: Passie
echte naam: Danielle
leeftijd: 15
Naam paard: rasody's charming ook wel genoemd bofkont Haha!
datum weet ik nog niet...

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 19:26

passie schreef:
Kan ik ook nog mee gaan ik moet het natuurlijk nog wel even vragen. En of ik met mijn eigen pony gan weet ik ok nog niet.

Als je met je eigen paard mee zou gaan dan kan je tot en met het laatste moment opgeven (omdat we dan geen paard hoeven te reserveren), als je toch nog een paard wil huren moet je het op tijd laten weten. Maar hartstikke gezellig als je meegaat. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch????

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:31

Jaja mijn pony is op het moment een beetje kreupel maar tegen die tijd zal het zeker beter gaan.. hoop ik

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:37

1. Boktnaam: Fairie
2. Eigen naam: Mireille
3. Leeftijd: 16 jaar
4. Manege paard
5. Datum: Ik heb pas écht tijd vanaf 24 Juni.
Voor die tijd heb ik het druk met nog 2 School Onderzoek weken, een stage week een kunsgeschiedenisexamen ín de hemelvaarts vakantie en daarna ook nog mijn gewone theorie examens.

Vanaf 24 Juni is ook alleen maar mogelijk voor mij wanneer ik mijn examens haal. Haal ik ze niet zal ik her-examen moeten doen dus dan word mijn datum nog een poosje later...

Beetje meer richting zomer is lijkt mij prettig. Lekker weer, dat weet je dan al haast zeker.

In princiepe heb ik wel tijd op 18 April. Van dan tot aan 24 Juni is het voor mij helaas druk druk druk.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:44

Fairie schreef:
5. Datum: Ik heb pas écht tijd vanaf 24 Juni.
Voor die tijd heb ik het druk met nog 2 School Onderzoek weken, een stage week een kunsgeschiedenisexamen ín de hemelvaarts vakantie en daarna ook nog mijn gewone theorie examens.

Afleiding is altijd goed, weet ik uit ervaring!
Maar ja, we zullen niet om 08.00 uur 's ochtends beginnen, dus je zou vooraf nog wat kunnen leren en we gaan ook niet tot 19.00 uur 's avonds door, dus 's avonds kan je ook nog wat leren. Ik denk dat je hoogstens zes uur 'kwijt bent'. Moet toch wel lukken, lijkt me??

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:58

Renske20 schreef:
wat een muts ben ik, heb helemaal over dit topic heengekeken!
heb nml vandaag een topic geopend voor animo voor een buitenrit ergens in de kempen Haha!

eindhoven/helmond is ook een goede optie, mits ik vervoer kan regelen Lachen

De Kempen vind ik eigenlijk een super goed idee Bloos , kan ik ook eens meerijden op mijn verzorgpony... Ik zit altijd met vervoer te sukkelen...

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:58

Als ik een meetind heb gedaan ben ik 5 dagen na de hand nog steeds alle meeting foto's aan het bekijken. Bloos!

(Zo erg is het met mij gesteld...)

Eigenlijk heb je wel gelijk ja... Afleiding is best een goede zaak eigenlijk Lachen

Even planning nog maals nader bekijken.

Ik kan:
11 April (in een lang weekend (goede vrijdag/2de paasdag), opzich niet verkeerd dus als de manege open is op 1ste paasdag...)
32 April
30 Mei (als de manege dan open is: 1ste Pinksterdag)
5 Juni
13 Juni
Verder durf ik het niet te zeggen ivm. herexamens. (vind het jammer om later af te moeten zeggen)

Verdere datum's brengen me zeker weten in de knoop.
Ik heb heel erg veel moeite met leren dus ik heb er echt wat tijd voor nodig.
Verder staan er nog 2 meetings op de planning: 25 april dus dat valt af.
15 Mei de Bokteling dus 16 Mei is voor mij niet geschikt ivm. tekenexamen en oververmoeidheid.

Het zijn al een paar datumpjes meer, maar het blijft druk...

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 00:26

Fairie schreef:
32 April

Dit lijkt me wel een goede datum .

Schijnheilig

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:12

Gwen"]
[quote="Fairie schreef:
32 April

Dit lijkt me wel een goede datum .

Schijnheilig
[/quote]
Ghehehe *LOL*

Ik bedoel dus: 2 Mei.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:05

even iets voor de mensen die pas na eind juni tijd hebben, denk even aan de horzels/dazen etc!
hier kan je nml vanaf eind juni/begin juli niet meer overdag lekker in de bossen rijden zonder lekgeprikt te worden
t verschilt wel erg per gebied, maar toen ik nog bij v Dongen stond hadden we er in de zomer ook behoorlijk last van, en toen reden we in dezelfde regio in de bossen als bij meulendijks

dus mij voorkeur gaat uit naar ergens voor eind juni, verder maakt het me niet zo heel veel uit, weet ook niet precies hoe erg het daar is met horzels etc

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:28

Renske20 schreef:
even iets voor de mensen die pas na eind juni tijd hebben, denk even aan de horzels/dazen etc!
hier kan je nml vanaf eind juni/begin juli niet meer overdag lekker in de bossen rijden zonder lekgeprikt te worden
t verschilt wel erg per gebied, maar toen ik nog bij v Dongen stond hadden we er in de zomer ook behoorlijk last van, en toen reden we in dezelfde regio in de bossen als bij meulendijks

dus mij voorkeur gaat uit naar ergens voor eind juni, verder maakt het me niet zo heel veel uit, weet ook niet precies hoe erg het daar is met horzels etc

Vorig jaar heb er maar 1 of 2 gezien.
Het viel echt reuze mee.
Andere jaren met ponykamp viel het ook mee. Helemaal niets of maar een paar.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:37

ok dan valt het daar gelukkig mee!
hier kunnen ze in de zomer overdag niet eens meer in de wei(300 meter van het bos vandaan)
toen ik nog in e'hoven stond merkte ik wel dat t daar minder was, maar juli+aug was t daar toch ook vrij vervelend

maar dan is t dus geen probleem als de datum ergens eind juni wordt

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:42

Met ponykamp kregen wij te maken met de dazen zo'n beetje voorbij dat viaduct.
Daar voor aan de kant van de manege waar wij dus pony's huren geen last.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:11

oke super! al zou ik willen, ik kom dat viaduct met Q niet over, dus dan hebben we iig geen last van dazen!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:36

Ik ga alleen mee als ik Igor mee mag nemen van de eigenaresse. Miss dat zelfs mijn vriend dan ook meegaat op Darwin Haha! (als er ook jongens mee mogen Knipoog )
Ik geef me dus pas op het laatste moment op, of juist niet...
Daarbij zit ik ook met vervoer te sukkelen...

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 13:35

Renske20"]
[/quote]

Hier dacht ik ook aan. Op zich is het hier in de bossen wat minder, maar nog niet echt super. Op de hei (waar natuurlijk ook een gedeelte van de rit plaatsvindt) heb je daar een stuk minder last van. Ik weet ook niet of ze er dan rekening mee houden. Maar dat zal wel.

[quote="griebels schreef:
Ik ga alleen mee als ik Igor mee mag nemen van de eigenaresse. Miss dat zelfs mijn vriend dan ook meegaat op Darwin Haha! (als er ook jongens mee mogen Knipoog )
Ik geef me dus pas op het laatste moment op, of juist niet...
Daarbij zit ik ook met vervoer te sukkelen...

Tuurlijk mogen er ook jongens mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Maar als je met je eigen paardjes komt dan kan je het op het einde ook nog beslissen, dus maakt niks uit.

Ik denk dat ik het weekend even ga kijken welke datums bij wie het beste uit komt. Daarna ff manege Meulendijks bellen om te vragen wat bij hun het beste uit komt. Ik hoop dat ik eruit kom en dat er zoveel mogelijk mensen mee kunnen.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:47

ik wil ook wel mee!! vorig jaar moest ik werken op Horse Event, maar ik denk niet dat ik dat dit jaar weer ga doen.

Boktnaam: Annababs
Naam: Anna
leeftijd: 21
Ik denk dat ik een paard moet huren, want Forrest is verhuurd (en ik heb geen vervoer) en ik denk niet dat Lucas tegen die tijd al zover is.
Datum: ik kan pas eind Mei vanwege stage. Verder maakt het me niet zoveel uit.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:37

Ik reed tot voor kort ieder weekend bij Manege Meulendijks, in weer en wind en dus ook in hartje zomer met stofwolken en al Haha! Ik heb nooit echt veel last gehad van dazen en horzels. De enige plaats waar je ze tegenkomt, is als je van het bos van Heeze richting de hei gaat. Je komt dan door een klein bosje met een meertje er vlak naast en daar zitten erg veel. Je moet daar ook echt doorheen draven. Zodra je de hei ziet, ga je vaak galopperen en je moet eens zien hoe ontzettend hard die dazen en horzels dan kunnen, want ze blijven gewoon naast je! Op een gegeven moment druipen ze echter af en gaan ze terug naar hun bosje om te wachten op het volgende slachtoffer Clown

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:01

Wat zie ik dit topic laat! Bloos! Ik wil ook weer mee! Vorige keer was echt super gezellig. Leuk dat Meike en Anna nu ook mee gaan. Lachen

Hier mijn gegevens:

1. Boktnaam: Larish
2. Eigen naam: Larissa
3. Leeftijd: 14 jaar
4. Ik denk manege paard. Heel misschien Met Cherrie (Denk het niet, vanwege vervoer)
5. Datum: Roep maar iets! Ik kan denk ik altijd wel.

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 01:15

Jaaa !! Sando meldt zich !

Boktnaam: Sando
Echt naam: Tamara
Leeftijd: 22 jaar
Eigen paard Peru, eigen vervoer.
Datum: Anytime, maar ik moet het optijd weten, want dan kan ik eventueel mijn diensten ruilen, ik heb nu nog geen planning voor Juni.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 09:45

Sando, ik ga vragen of wij die 2prds trailer mogen lenen. Dan mag ik zeker wel met je mee rijden Haha! Verward

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 10:42

Blehh Boos! waarom loop ik toch altijd alle leuke dingen mis *snikt zielig*...
Iig allemaal ontzettend veel plezier ALVAST!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:54

griebels schreef:
Sando, ik ga vragen of wij die 2prds trailer mogen lenen. Dan mag ik zeker wel met je mee rijden Haha! Verward

ja hoor dat mag wel, maar ik vervoer wel liever zelf Peru, en ik wil niemand anders laten rijden met mijn trailer. Dus jij kan altijd mee, want dan pakken we die 2 paards, maar dan kan Mario niet mee.
En het is niet dat ik Mario niet vertrouw, maar ik ben erg zuinig op mijn trailer en mijn paardje.....

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:58

I know!!!

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:37

oke om solide wat te helpen,heb ik alvast alles op een rijtje gezet.
tot nu gaan mee:
amable-eigen?-huurpaard
fairie-huurpaard
xtostarlight(nog geen gegevens van)
shininghorse-huurpaard
karin_b-eigen?huurpaard
dioxide(nog geen gegevens van)
ziverster-huurpaard
renske20-eigen paard
gera-huurpaard
solide-eigen paard
gwen-eigen paard
passie-eigen paard
griebels-eigen paard(verdere gegevens heb nog niet)
annababs-huurpaard
larish-huurpaard
sando-eigen paard.

we zijn dus nu al met 14 personen(die zich daadwerkelijk hebben opgegeven), *LOL*
we moeten al 8 paarden reserveren(waarvan 2 onder voorbehoud,karin_b en amable)

verder moeten dioxide en starlight zich nog opgeven met naam eigen etc.
en griebels leeftijd etc.

denk dat 30/31 mei of 26/27 juni het beste uitkomt,want dan kan iedereen,volgens het lijstje.
hopelijk heb ik je hier al wat mee geholpen solide.
ik hoop dat ik niemand ben vergeten Bloos!
groetjes karin