Ik zal tochmaar even mijn naam enz z eggen.
boktnaam: Passie
echte naam: Danielle
leeftijd: 15
Naam paard: rasody's charming ook wel genoemd bofkont

datum weet ik nog niet...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
passie schreef:Kan ik ook nog mee gaan ik moet het natuurlijk nog wel even vragen. En of ik met mijn eigen pony gan weet ik ok nog niet.
Fairie schreef:5. Datum: Ik heb pas écht tijd vanaf 24 Juni.
Voor die tijd heb ik het druk met nog 2 School Onderzoek weken, een stage week een kunsgeschiedenisexamen ín de hemelvaarts vakantie en daarna ook nog mijn gewone theorie examens.
Renske20 schreef:wat een muts ben ik, heb helemaal over dit topic heengekeken!
heb nml vandaag een topic geopend voor animo voor een buitenrit ergens in de kempen
eindhoven/helmond is ook een goede optie, mits ik vervoer kan regelen
Renske20 schreef:even iets voor de mensen die pas na eind juni tijd hebben, denk even aan de horzels/dazen etc!
hier kan je nml vanaf eind juni/begin juli niet meer overdag lekker in de bossen rijden zonder lekgeprikt te worden
t verschilt wel erg per gebied, maar toen ik nog bij v Dongen stond hadden we er in de zomer ook behoorlijk last van, en toen reden we in dezelfde regio in de bossen als bij meulendijks
dus mij voorkeur gaat uit naar ergens voor eind juni, verder maakt het me niet zo heel veel uit, weet ook niet precies hoe erg het daar is met horzels etc
Renske20"]
even iets voor de mensen die pas na eind juni tijd hebben, denk even aan de horzels/dazen etc!
[/quote]
Hier dacht ik ook aan. Op zich is het hier in de bossen wat minder, maar nog niet echt super. Op de hei (waar natuurlijk ook een gedeelte van de rit plaatsvindt) heb je daar een stuk minder last van. Ik weet ook niet of ze er dan rekening mee houden. Maar dat zal wel.
[quote="griebels schreef:Ik ga alleen mee als ik Igor mee mag nemen van de eigenaresse. Miss dat zelfs mijn vriend dan ook meegaat op Darwin(als er ook jongens mee mogen
)
Ik geef me dus pas op het laatste moment op, of juist niet...
Daarbij zit ik ook met vervoer te sukkelen...
griebels schreef:Sando, ik ga vragen of wij die 2prds trailer mogen lenen. Dan mag ik zeker wel met je mee rijden![]()