Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En wat zag ik nou, heeft Mayo zonder cap op Jur gehobbeld?
foei...
Citaat:Op 2001-09-24 16:09, schreef Jurga:
Steef ziet er zo helemaal niet uit hoor....en ik kan het weten!!! En Steef natuurlijk!
Maarre...mayo en Steef: IK HEB OPGERUIMD!!!! Er kunnen nu wel drie paardensnoepjes bij!!!!![]()
*grijns van oor tot oor*![]()

Denk ook niet dat Steef daar moeite mee zou hebben hihi..al die vrouwen aan zijn zijde!!!
Nee hoor, alles past er nog in....en anders pik ik er nog één in....kan hè, als de stal praktisch van jou is en er maar geen pensionklanten komen.....

Vindt het zo'n dom begrip....
Is voor iedereen anders.
Dus ik houdt het er gewoon op dat Steef een gewone leuke doorsnee jongen is waar je erg veel lol mee kunt hebben... Goed Steef????

En ja, ik weet het: Ik ben goed opgeleid door Steef!!! Hij is mijn baasje!!!
Dat is dus ook de reden dat ik Steef niet mee kan krijgen naar artis...ik ben ondergeschikt aan hem, kan hem niks vertellen *grijns* Nee hoor, ik ben én niet braaf én niet eigendom van meneer Steef!!!
Ik blijf mooi eigen baas!!! Steef, ZIT en ga AF!
Citaat:Op 2001-09-28 11:57, schreef Jurga:
NEEEE!!! STEEF WIL DAT NIET!!!!En ja, ik weet het: Ik ben goed opgeleid door Steef!!! Hij is mijn baasje!!!
Dat is dus ook de reden dat ik Steef niet mee kan krijgen naar artis...ik ben ondergeschikt aan hem, kan hem niks vertellen *grijns* Nee hoor, ik ben én niet braaf én niet eigendom van meneer Steef!!!
Ik blijf mooi eigen baas!!! Steef, ZIT en ga AF!
![]()
Citaat:Op 2001-09-28 11:15, schreef Steef:
maar wil steef dat wel?
anders zal hij iemand anders moeten gaan zoeken die hem beschermt tegen zijn grote vriend de bosaap!!!
en wees blij dat je algemeen bezit bent, als je maar van een persoon bent krijg je daar al snel genoed van hoor
dus dat wordt Jurga dumpen!