Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
positivo schreef:Helemaal top dat iedereen zo positief reageerd. Wij van de organisatie doen er alles aan om een perfect programma neer te zetten. Er is voor iedereen wat wils. Er zijn niet alleen veel shows, stamboeken en stands, ook worden er leuke en intresante lezingen geven over heel veel onderwerpen. Kijk maar op de home page, daar staat al heel veel op.
Wij zijn nog op zoek naar wat vrijwilligers die het leuk vinden om op die dagen de ruiters en amazones te groomen of bij te stand te verlenen bij andere hand en span diensten. Als je geintreseerd bent, laat het even weten via de mail.
Tot ziens op de beurs Horse & Lifestyle.
www.horse-lifestyle.nl
alja"]
[quote="germie schreef:Het zijn toch niet alleen maar shows? Ik wil gewoon langs standjes met goedkope aanbiedingen struinen. Of is alles er net zo duur als in de winkel?
germie schreef:Tuurlijk kom ik voor de koopjes (ben wel blut, m'n auto heeft apk gehad, verzekering, extra garagekosten), en ik heb eigenlijk niets nodig, maar neuzen kan altijd
Ik mis overigens nog een programma met welke show wanneer te zien is. Maar wat bokkers ontmoeten is niet verkeerd natuurlijk.
obelix"]
[quote="Cloverdale schreef:is er daar ook zo'n standje waar bokkers zitten??![]()
PePpeRL0vE"]
[quote="Cloverdale schreef:tofik ga denk ik met pepperlove alleen kweet niej cker of ze nou mee gaat
>> sorry had niet gezien dat er al topics over waren
Cloverdale"]
[quote="PePpeRL0vE"][quote="Cloverdale schreef:tofik ga denk ik met pepperlove alleen kweet niej cker of ze nou mee gaat
>> sorry had niet gezien dat er al topics over waren