Datum Drunese Duinen bokt-rit-meeting [29-02-'04]

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Hoe lange rit wil jij?

22 februari (zondag)
5 (35%)
29 februari (zondag)
9 (64%)

Totaal aantal stemmen: 14


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 09:12

nu het volgende idee:
1. We maken een polll waar de meeting begint (rustende jager of Van Loon). En dan valt er waarschijndelijk een deel af natuurlijk.
2. Of we delen de meeting in tweeen, 1 groep met paard.
En 1 groep zonder paard.

Dus wat vinden julie?

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 09:59

DeesDeBest schreef:
Dan ligt het zeker aan de begeleiding die je mee krijgt. Scheve mond Want die van ons was supersago toen de groep in 2en gesplitst werd en hij de langzame groep kreeg en ook degene die met de snelle groep ging was 't niet snel genoeg. Nee hoor. Het is daar leuk om daar een keer naar toe te gaan, maar ik vind 't super zielig voor de paarden. Als ze drukplekken hebben moeten ze gewoon lopen, van 's ochtends tot 's avonds. Oude harnachament, maar 1 borstel en een kussensloop met stro als dekje.


Ik kom daar nu al jaren, maar heb nog nooit problemen gehad met de begeleiding, misschien ook wel omdat ik ze inmiddels allemaal ken. Als je echte race-partijen verwacht, zit je hier niet echt goed (dan is Erve Meenderinkboer in Markelo een leuke). Maar ik vind wel dat ze leuke ritten hebben, veel draven en galopperen (oke, dat ligt wel enigzins aan de begeleiding, maar meestal gaat dat gewoon goed) en een sprongetje tussendoor.
Als ze drukplekken hebben, lopen ze in de regel niet hoor. Ze hebben wel witte plekken, maar da's van een schimmelinfectie jaren geleden. En juist door die schimmelinfectie gebruiken ze nu die kussenslopen, worden gevuld met stro (hebben ze geen last van, prikken enz.) en die gaan elke avond in de was. Die enkele borstel is ook om die reden, als je die gebruikt hebt, gaat hij in de emmer met ontsmettingsmiddel, juist ter voorkoming van ellende.

Maar goed, ga een beetje off-topic.
Als jullie besluiten vanaf van Loon te vertrekken met huurpaarden (en dus begeleiding), ga ik graag mee, anders moet ik helaas verstek laten gaan, want ik zie geen mogelijkheid om met "eigen" paard daar heen te komen.

haike
Berichten: 13527
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:06

ik kan helaas niet mee op de 29ste. Ik wens jullie heel veel plezier, en bij de volgende rit ben ik mss wel van de partij!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 18:35

Dus rinske en Haike vallen af.. Maar wie nog meer? er hadden er 5 geloof ik op de 22ste gestemd, maar wie zijn dat?

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:56

femke_L haar intertnet ligt eruit maar zij kan de 29 ook (zij ze laatst)
maar dan gaan we ook alleen mee als we bij de rustende jager beginnen

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:05

Ik ga dus ook alleen mee als we bij de rustende jager beginnen. Mijn mening is als we allemaal toch willen rijden, het beter is om de groep in 2'en op te splitsten. De mensen die moeten huren bij van Loon en de andere mogen het zelf weten, maar volgens mij is het voor de meeste mensen met eigen paard handiger om bij de rustende jager af te spreken
correct me if I'm wrong

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:46

Kan je bij de rustende jager dan ook paarden huren?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:15

Rustende jager is toch dat restaurant aan de kant van Oisterwijk? Daar kun je dus geen paarden huren... Er werd ook voorgesteld om de groep te splitsen, zodat de 'eigen paarden' vanaf de Rustende Jager kunnen vertekken...

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:28

Oeps sorry, ken het daar n.l niet Bloos

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 22:06

mandybeauty schreef:
Ik ga dus ook alleen mee als we bij de rustende jager beginnen. Mijn mening is als we allemaal toch willen rijden, het beter is om de groep in 2'en op te splitsten. De mensen die moeten huren bij van Loon en de andere mogen het zelf weten, maar volgens mij is het voor de meeste mensen met eigen paard handiger om bij de rustende jager af te spreken
correct me if I'm wrong


mijn maakt die groepen echt niks uit.. hassan en eszelon kunnen wel wat hebben op het gebied van tijd, maar als het slecht weer is enzo heb ik het liever niet.. femke en ik zijn met zijn 2en dus kunnen (als we er genoeg van hebben) zelf naar huis gaan (als we niet verdwalen)

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 22:09

Het lijkt mij het beste om de groep in tweeen te splitsen

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 22:32

Ninaka schreef:
Ik kom daar nu al jaren, maar heb nog nooit problemen gehad met de begeleiding, misschien ook wel omdat ik ze inmiddels allemaal ken. Als je echte race-partijen verwacht, zit je hier niet echt goed (dan is Erve Meenderinkboer in Markelo een leuke).
Dat was juist hetgeen wat we niét wilden, maar de begeleiding wel. Bij de langzame groep wilden ze niet galoperen, maar móesten het van begeleiding doen. Belachelijk, als je daar met een groep voor jouw plezier heen gaat.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 09:02

Wie gaan er dan allemaal naar Van Loon?

Fem

Berichten: 12527
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 10:20

ik kom nu dus pas op de computer...(van school) want internet ligt er dus inderdaad uit...maar ik hoor alle info wel van joyce....maar ik heb meestal dezelfde reactie als joyce...want ik rijd samen met joyce!!

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:09

Ik moet nog steeds mijn vader dan zien over te halen, ik ga er niet naartoe rijden te paard want dat vind ik wel heel lang.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 20:47

Wat word het dan? de groep in tweeen of niet? het lijkt mij iig wel het handigste

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:06

maartjuh schreef:
Wat word het dan? de groep in tweeen of niet? het lijkt mij iig wel het handigste


mij ook, maar ik heb nog een vraagje (ja ik ben lastig Knipoog ) maar is er ook een kans dat we die mensen die bij van Loon vertrekken nog tegenkomen of krijg je 2 aparte ritten? Het ligt ver uitelkaar en die begeleiders zullen ook wel de route bepalen, maar vroeg het me toch af.

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:32

als we het in 2en splitsen is het zoiezo niet echt een meeting? maar mij maakt het ook allemaal niks uit..

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 16:50

mandybeauty"]
[quote="maartjuh schreef:
Wat word het dan? de groep in tweeen of niet? het lijkt mij iig wel het handigste


mij ook, maar ik heb nog een vraagje (ja ik ben lastig Knipoog ) maar is er ook een kans dat we die mensen die bij van Loon vertrekken nog tegenkomen of krijg je 2 aparte ritten? Het ligt ver uitelkaar en die begeleiders zullen ook wel de route bepalen, maar vroeg het me toch af.
[/quote]


het lijkt me wel heel gezellig als we dan nog ergens afspreken met heeel de groep, en dan gewoon met zn alle verder rijden!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 17:39

maartjuh"]
[quote="mandybeauty"][quote="maartjuh schreef:
Wat word het dan? de groep in tweeen of niet? het lijkt mij iig wel het handigste


mij ook, maar ik heb nog een vraagje (ja ik ben lastig Knipoog ) maar is er ook een kans dat we die mensen die bij van Loon vertrekken nog tegenkomen of krijg je 2 aparte ritten? Het ligt ver uitelkaar en die begeleiders zullen ook wel de route bepalen, maar vroeg het me toch af.
[/quote]


het lijkt me wel heel gezellig als we dan nog ergens afspreken met heeel de groep, en dan gewoon met zn alle verder rijden!
[/quote]
Ja dat zou wel leuk zijn!

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 18:48

haha het zou misschien handig zijn als de rest van de mensen ook even laten weten wat ze willen. Zo krijg je een betere indruk of is het dan beter om een nieuwe poll te starten ofzo, want volgens mij kijkt er verder niemand meer hier

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 19:53

Ik ben vrijwel zeker niet aanwezig, kans is erg groot dat we dat weekend naar Luxemburg gaan... Als ik het definitief weet laat ik het jullie ook nog wel weten!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 20:56

dus rinske haike en pervinco vallen af.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 11:52

*schopje*

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 20:01

aangezien er niemand meer reageerd, reageer ik maar.. want ik ben bang als ik niks zeg, het topic wegzakt, en dat het dan niet meer door gaat..