Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeesDeBest schreef:Dan ligt het zeker aan de begeleiding die je mee krijgt.Want die van ons was supersago toen de groep in 2en gesplitst werd en hij de langzame groep kreeg en ook degene die met de snelle groep ging was 't niet snel genoeg. Nee hoor. Het is daar leuk om daar een keer naar toe te gaan, maar ik vind 't super zielig voor de paarden. Als ze drukplekken hebben moeten ze gewoon lopen, van 's ochtends tot 's avonds. Oude harnachament, maar 1 borstel en een kussensloop met stro als dekje.
mandybeauty schreef:Ik ga dus ook alleen mee als we bij de rustende jager beginnen. Mijn mening is als we allemaal toch willen rijden, het beter is om de groep in 2'en op te splitsten. De mensen die moeten huren bij van Loon en de andere mogen het zelf weten, maar volgens mij is het voor de meeste mensen met eigen paard handiger om bij de rustende jager af te spreken
correct me if I'm wrong
Ninaka schreef:Dat was juist hetgeen wat we niét wilden, maar de begeleiding wel. Bij de langzame groep wilden ze niet galoperen, maar móesten het van begeleiding doen. Belachelijk, als je daar met een groep voor jouw plezier heen gaat.Ik kom daar nu al jaren, maar heb nog nooit problemen gehad met de begeleiding, misschien ook wel omdat ik ze inmiddels allemaal ken. Als je echte race-partijen verwacht, zit je hier niet echt goed (dan is Erve Meenderinkboer in Markelo een leuke).
maartjuh schreef:Wat word het dan? de groep in tweeen of niet? het lijkt mij iig wel het handigste
mandybeauty"]
[quote="maartjuh schreef:Wat word het dan? de groep in tweeen of niet? het lijkt mij iig wel het handigste
maartjuh"]
[quote="mandybeauty"][quote="maartjuh schreef:Wat word het dan? de groep in tweeen of niet? het lijkt mij iig wel het handigste