mijn werk plant n iet zover vooruit, daarbij moet ik ook nog kijken met honden en paard. dus dit is voor mij het makkelijkst. Verwacht dan ook niet dat er rekening met mij gehouden word
Ik kom er achter dat ik zelf 1-8 niet kan . Ga 2-8 op vakantie en ik vlieg om 7.15, dus moet 3.30 richting vliegveld en slaap bij m'n schoonouders. Sorry!
Ik kan vanavond ook niet ilaan, jammer! Wanneer wil je nog meer gaan?
Esther misschien andere datum prikken? Volgens mij wordt het dan nml wel een hele kleine meeting. As zaterdag een idee?
sunnybellami
Geplaatst: 03-08-17 22:02
Ivm wat problemen heb ik geen appartement meer dus als iemand iets ziet mag je het naar me toe sturen!
Klein appartementje met apparte slaapkamer ( niks gezamelijks) Hoeft niet moeders mooiste te zijn maar wel en beetje betaalbaar.
Een kamer word helaas niks aangezien mn ouders van plan zijn vaak langs te komen en mijn vriend ook. Ik ga zo'n 3 uur reizen vanaf texel studeren dus moet echt iets hebben waar mn ouders ook kunnen logeren.
Hoop dat hier iemand mij misschien kan helpen, heb vandaag de sleutels ingeleverd en moet binnen 3 weken iets hebben