Ik heb overigens geen eigen paard, dus rijd ook geen wedstrijden. En jij?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chasingmood schreef:Altijd gezellig, ik heb m ingevuld!
Er van uitgaande dat het om smiddags gaat, want sommige zaterdagen kan ik savonds niet
Steeph schreef:Gezellig. Hier ook meteen ingevuld!
Mijn vader is in het eerste weekend van juli jarig, dus ik moet even kijken wanneer hij het viert
Edit: en of ik mijn aanhang alleen thuis durf te laten
_Reneee schreef:Uk
julio111 schreef:Ik ga hem ook invullen! Gezellig.
Kunnen we geen app groepje maken, vind ik persoonlijk makkelijker dan hier, maar weet niet of er interesse is. Anders stuur maar nummer in pb, dan maak ik wel een groep aan
FrankavdT schreef:Rijden jullie allemaal wedstrijden?
speedfiets_2 schreef:Ik hoop in september te beginnen in reining , hunter en ranch riding bij de paints. Wel alles op een dooie gemak. Meneer is nog maar drie.
_PatriciaH schreef:Ingevuld! Ondanks mijn leeftijd lijkt het me wel gezellig, voel me niet zo oud
Marijke_Dub schreef:Ik heb de datumprikker ingevuld. Heb eigenlijk wel alle opties met misschien beantwoord omdat ik samen met mijn vriend op dit moment druk bezig ben met de voorbereidingen van samenwonen.En we momenteel per dag plannen.
Ik rijd overigens geen wedstrijden.
Steeph schreef:Ohwww, ik bwn verliefd denk ik
En ja die edit...
Mijn ouders en aanhang zijn een gevalletje apart
Ik heb helaas geen eigen paard, wel een verzorgbeesje gehas maar die is verkocht. Sindsdien geen paard meer gereden (gaat ook moeilijk zonder paard)
Marijke_Dub schreef:Ik heb de datumprikker ingevuld. Heb eigenlijk wel alle opties met misschien beantwoord omdat ik samen met mijn vriend op dit moment druk bezig ben met de voorbereidingen van samenwonen.En we momenteel per dag plannen.
Ik rijd overigens geen wedstrijden.
Leuk! Waar gaan jullie wonen?