[H/P] Fotomeeting Lochemse Berg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: [H/P] Fotomeeting Lochemse Berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 01:14

Als jullie nog honden zoeken, ik heb wellicht nog een stafford en een mechelse herder die mee en los kunnen!

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 16:06

Lieve Bokkers,

Ik baal echt enorm!!
Wat een hele leuke meeting had kunnen worden moet ik helaas annuleren.
Ik krijg geen contact meer met mijn mede organisator (om het maar even zo te noemen) en dat vind ik heel erg jammer!
Had mezelf tot vandaag 15u gegeven om het af te wachten maar mijn gelezen berichten werden niet beantwoord helaas.
Daarmee ben ik ook (vind ik zelf) naar jullie verplicht mijn oprechte excuses hiervoor aan te bieden en de meeting tijdig te annuleren zodat jullie andere dingen kunnen plannen a.s. zondag.

Mocht er iemand zijn die in de zomermaanden met mij een meeting zou willen organiseren die wel in staat is samen een mooie meeting op te zetten en de contacten goed te onderhouden hoor ik dit natuurlijk graag.
Een meeting organiseren kost nou eenmaal moeite en tijd en die moet je wel hebben.
Ik vind het ontzettend jammer dat het zo gelopen is maar ik moet wel op iemand kunnen rekenen en niet dat ik er op de dag zelf alleen sta.

In ieder geval allemaal alvast een heel fijn weekend, en wellicht tot een volgende keer!

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:05

Ik kwam net toevallig dit topic tegen. Jammer dat het niet door is gegaan.
Opzich wil ik wel de moeite doen om te helpen met organiseren van een nieuwe foto meeting! Ik kom uit Neede dus nog relatief dichtbij.
Ik zou dan graag zelf wel model willen zijn met een van mijn paarden.

Is hier nog animo voor?

Arianne

Re: [H/P] Fotomeeting Lochemse Berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:33

Wat mij betreft wel; altijd leuk zoiets in de buurt....