Het is zeker 2 weken geleden dat ik dat berichtje stuurde. Heb er net weer 1 gedaan.
Eloya
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-16 21:24
Excuses Jamess, Ik heb je bericht beantwoord. Het ging/gaat met mij qua gezondheid niet helemaal lekker dus het is er helemaal bij in geschoten
Als voorbeeld schema had ik het nu zo, er is 1 model uitgevallen dus zijn we met 5 modellen en op dit moment 9 fotograven. die zijn dus 5 koppels als fotograven als ik een 10e vind (vriendin van jamess is hierin al opgenomen) en anders 4 koppels en 1 fotograaf alleen. er kan gerouleerd worden indien dat als prettig word ervaren dat kan overlegd worden
Tips, andere tijden, ideeën plaats ze alsjeblieft Ik doe dit voor het eerst dus ik wil alleen maar leren
Aanmelding voor fotograaf en reserve modellen mag dus weer. Al hoop ik natuurlijk dat mensen niet afzeggen haha, maar door omstandigheden kan dit altijd gebeuren.
Laatst bijgewerkt door Eloya op 06-11-16 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb inmiddels degene opgegeven die met mij een koppel vormt (dit omdat zij dit fijner vindt). Wanneer wordt er bekend gemaakt wie bij welk koppel nummer hoort?
Ik heb even het goede schema erbij gezet, alle modellen stonden keer dubbel Koppel nummers zijn voor nu random ingevuld, ook wie met wie met uitzondering van jamess en rianne dit kan dus nog veranderen ook rekening houdende met mochten er afmeldingen komen
Voor de fotograven etc ga ik nog even bezig Modellen kunnen nog iets wisselen als er dus een afzegging zou komen (hopelijk niet) want dan ga ik opzoek naar een extra model binnen raalte zelf die kan invallen. maar zolang er geen afzeggingen komen dus deze 5 modellen
Laatst bijgewerkt door Eloya op 14-11-16 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Shelly21
Geplaatst: 14-11-16 18:26
Ja wij komen
Eloya
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-16 18:36
Fijn shelly!
dit zijn de fotografen (bokt namen), ook ovb afzeggingen 1.Sandy -> kennis TS 2.Suussie22 3.Eclair98 4.Jamess 5.Rianne (vriendin van jamess) 6._Juudith 7.Snoopy doggy 8.Christy T 9. ? -> is nog een plaats over 10.? -> nog een plaats over
Laatst bijgewerkt door Eloya op 14-11-16 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Fijn om te weten suzanne! Ik heb nog even een oproepje geplaatst voor 2 fotograven als het niet lukt nog geen drama maar kan niet iedereen in 2 tallen fotograferen
Heb ik gedaan idd! en nu 1 fotografe er alweer bij. Bedankt dat je haar getagd had shelly!
1.Sandy -> kennis TS 2.Suussie22 3.Eclair98 4.Jamess 5.Rianne (vriendin van jamess) 6._Juudith 7.Snoopy doggy 8.Christy T 9. Jolijn Nijhuis Fotografie 10.? -> nog een plaats over