louka69 schreef:Update:
Fotografen:
- Louka69
- Astrid
- Vivian evt.
- Leonie van Lier evt.
- MKA shots evt.
- Kittydylan evt.
Er is dus nog plek voor 2/6 fotografen. Willen degenen die iets van zich hebben laten horen even aangeven of het zeker is ja of nee?
Honden
- Noor14
- _Sanne evt.?
- _Roxanne
- Daisyjazz
- XxLiEsJuHhxX evt.
In principe zitten de honden zo dus vol. Sanne en Liesjuh? Hoe regelen jullie dit?
Paarden
- Dynara
- Loes
- Helma evt.
Er is dus nog plek voor nog een paard.
Als iemand die ooit vaker een fotomeeting georganiseerd heeft even contact met mij op kan nemen? Dan hebben we het nog even over de planning.
Ik heb in een eerdere post gevraagd hoe en wat, als er dan gereageerd was had ik daar inderdaad rekening mee kunnen houden. Aangezien er niet op gereageerd werd, heb ik inderdaad zelf knopen door gehakt, die in het voordeel van de meeting zouden werken.
Edit: Ik vind dat, wanneer je je ergens voor opgeeft, je de berichten in de gaten hoort te houden. Als ik iedereen maar berichtjes moet sturen of ze het wel of niet willen, is het organiseren van een fotomeeting ook geen lol meer voor mij. Ik organiseer een meeting, maar ik verwacht wel dat het optijd aangegeven wordt wanneer je iets wil ja of nee. Dan kan ik daar optijd rekening mee houden, ipv een week van tevoren.....
Extra Edit: ik vroeg me al af waarom ik sanne had geschreven in bovenstaande post. Dit is omdat sanne zich als laatst "officieel" opgegeven heeft. (Ook al in een eerdere post verteld) Daisyjazz is er vanaf nu dus niet meet bij betrokken.
Het ging toen dus al over de kwestie of Liesjuh als fotograaf of met haar hond mee zou gaan. (Zou liesjuh als fotograaf mee gaan, dan zou Sanne mee kunnen, zo niet dan niet. Maar dat heb ik dus al eerder vermeld(!!)).
Jammer dat dit probleem zich dan nu pas voor laat komen, terwijl ik het al een poos geleden gevraagd had.
Dit is eigenlijk het laatst wat ik er over te zeggen heb. Regels zijn regels, en of die nou moraal zijn of niet, dat laten we dan maar links liggen. Sorry als er nu iemand teleur gesteld is, maar er zullen vast nog wel eens meetings gorganiseerd worden.
Ik zal morgen het schema aanpassen.
Stel, er zijn geen opgaves meer van fotografen, dan doen we het gewoon met 4 fotografen. Heb ik in ieder gaval geen probleem mee. (Als iemand dat wel heeft, kan dat vanaf nu aangegeven worden
)