[P/H] Herfstmeeting Noord-Limburg 25 oktober!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 20:39

XxLiEsJuHhxX schreef:
fijn de duidelijkheid!

Alleen is er iets verkeerd gegaan O:)
Degene die haar hond na mij had aangemeld staat wel op de lijst van modellen en ik (mijn hond) niet...
Voor mij gaat model eventjes voor zelf fotograferen. Dus zou wel graag met mijn hond willen komen. O:) :D

Hmm oke, ik zal het binnenkort even aanpassen. Ik had namelijk ook uit jouw berichten op gemaakt dat je die keuze aan mij over liet.
Is wel jammer, vooral omdat we al te weinig fotografen hebben. :D

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:43

sorry was misschien niet helemaal duidelijk dat voor mij model deze keer voor ging. :(:)

daisyjazz

Re: [P/H] Herfstmeeting Noord-Limburg 25 oktober!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:19

oh... dus wij mogen niet meer mee?

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:23

XxLiEsJuHhxX schreef:
ik bood mijn hond meer aan om te kijken of de fotografen het leuk vinden haar op de foto te zetten. Als ze iets hebben van poedel hoeft voor ons niet dan ga ik wel als fotograaf mee. Maar dacht juist omdat er niet veel poedels zijn is het misschien een leuke portfolio uitbreiding voor de fotografen. :D
Ik had er ook eventjes overheen gelezen dat de modellen niet gekozen worden maar op aanmelding mee gaan.

Ik had hieruit inderdaad ook opgemaakt dat je als fotograaf ook prima vond.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:36

Ik bied mijn hond niet eerst aan om vervolgens te zeggen dat ik liever fotograaf ben. ;) O:)
Ik ben het afgelopen jaar amper bezig geweest met mijn camera en het leek me dus wel eens leuk om het van de andere kant mee te maken. Om zo ook de fotografen een keertje wat anders qua ras te bieden omdat er niet veel poedels rond lopen.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 21:40

XxLiEsJuHhxX schreef:
ik wil onder voorbehoud van de modellen en het schema mij aan melden als fotograaf of mijn hond als model opgeven.

Naam: XxLiEsJuHhxX / MKA Shots
Hoeveel ervaring?: paar jaar
Bijzonderheden: -
Link naar Portfolio: http://www.mkashots.nl

Hond
Naam Hond: Dior
Ras Hond: Middenslag poedel
Bijzonderheden?: Vrolijke hond spontane hond die op commando zit, ligt, poot geeft, op de zij gaat liggen, high 5 geeft, ergens op/over springt enz. enz.
Leeftijd Hond: 5
Foto:
[ [url=m/XW25IP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wil niet op iedere slak zout leggen, maar uit je opgave bericht wek je ook de indruk dat het je niet uit maakt of je als model of fotograaf mee wilt.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:45

Oke dan nu heel simpel....
Mogen we mee als model of niet? Qua aanmelding volgorde (zoals in de OP aangegeven is) zou ik zeggen van wel...

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 21:48

XxLiEsJuHhxX schreef:
Oke dan nu heel simpel....
Mogen we mee als model of niet? Qua aanmelding volgorde (zoals in de OP aangegeven is) zou ik zeggen van wel...

Ja zoals het in de OP staat wel, inderdaad. Maar ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje banketstaaf voor het andere model. (En het werkt niet mee met het aantal fotografen, waarvan we er al te weinig hebben).

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:55

het andere model hadals ze goed gekeken had misschien wel ook al gezien dat het niet klopte omdat ze als 5e aangemeld had en er 4 mee gingen. O:)

Maar als jullie haar niet meer mee willen dan zal ik morgen de afspraak met de trimster wel afzeggen hoor..

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 22:01

XxLiEsJuHhxX schreef:
het andere model hadals ze goed gekeken had misschien wel ook al gezien dat het niet klopte omdat ze als 5e aangemeld had en er 4 mee gingen. O:)

Maar als jullie haar niet meer mee willen dan zal ik morgen de afspraak met de trimster wel afzeggen hoor..

Hee ik wil geen discussies opwekken of wat dan ook. Ik sta er nu tussenin en welke keuze ik ook maak, iemand zal er op het einde ontevreden over zijn. (En dat vind ik jammer, ik hoop dat je dat snapt) Vooral omdat ík je posts blijkbaar niet goed begrepen had.
Daar komt ook nog bij dat ik nu 4 fotografen extra moet zoeken ipv 3.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:08

qua fotografen zit je nog niet super in de problemen want je ziet ook vaak genoeg dat fotografen alleen doen in plaats van koppels.

ik zou dan als je echt in de problemen komt met de fotografen de middag wel dan willen mee fotograferen.
Maar ik zou het toch wel heel leuk vinden om mijn hond als model mee te kunnen nemen. Hier had ik mijzelf namelijk wel al helemaal op voorbereid enz. En gezien ze als 4e aangemeld was lijkt me dat ook wel zo eerlijk.

Ik wil hiermee ook geen discussie opwekken ofzo.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:36

Het staat er bij de aanmelding misschien niet heel duidelijk, maar ik vind het ook niet de taak van de organisator om dan maar te kiezen of je als fotograaf gaat of je hond mee neemt. Zoiets gaat in mijn ogen in overleg.

Ik vind het overigens geen enkel probleem om alleen te fotograferen :)

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 22:41

louka69 schreef:
Update:

Fotografen:
- Louka69
- Astrid
- Vivian evt.
- Leonie van Lier evt.
- MKA shots evt.
- Kittydylan evt.

Er is dus nog plek voor 2/6 fotografen. Willen degenen die iets van zich hebben laten horen even aangeven of het zeker is ja of nee?

Honden
- Noor14
- _Sanne evt.?
- _Roxanne
- Daisyjazz
- XxLiEsJuHhxX evt.

In principe zitten de honden zo dus vol. Sanne en Liesjuh? Hoe regelen jullie dit?

Paarden
- Dynara
- Loes
- Helma evt.

Er is dus nog plek voor nog een paard.

Als iemand die ooit vaker een fotomeeting georganiseerd heeft even contact met mij op kan nemen? Dan hebben we het nog even over de planning.

Ik heb in een eerdere post gevraagd hoe en wat, als er dan gereageerd was had ik daar inderdaad rekening mee kunnen houden. Aangezien er niet op gereageerd werd, heb ik inderdaad zelf knopen door gehakt, die in het voordeel van de meeting zouden werken.

Edit: Ik vind dat, wanneer je je ergens voor opgeeft, je de berichten in de gaten hoort te houden. Als ik iedereen maar berichtjes moet sturen of ze het wel of niet willen, is het organiseren van een fotomeeting ook geen lol meer voor mij. Ik organiseer een meeting, maar ik verwacht wel dat het optijd aangegeven wordt wanneer je iets wil ja of nee. Dan kan ik daar optijd rekening mee houden, ipv een week van tevoren.....

Extra Edit: ik vroeg me al af waarom ik sanne had geschreven in bovenstaande post. Dit is omdat sanne zich als laatst "officieel" opgegeven heeft. (Ook al in een eerdere post verteld) Daisyjazz is er vanaf nu dus niet meet bij betrokken.
Het ging toen dus al over de kwestie of Liesjuh als fotograaf of met haar hond mee zou gaan. (Zou liesjuh als fotograaf mee gaan, dan zou Sanne mee kunnen, zo niet dan niet. Maar dat heb ik dus al eerder vermeld(!!)).
Jammer dat dit probleem zich dan nu pas voor laat komen, terwijl ik het al een poos geleden gevraagd had.

Dit is eigenlijk het laatst wat ik er over te zeggen heb. Regels zijn regels, en of die nou moraal zijn of niet, dat laten we dan maar links liggen. Sorry als er nu iemand teleur gesteld is, maar er zullen vast nog wel eens meetings gorganiseerd worden.

Ik zal morgen het schema aanpassen.
Stel, er zijn geen opgaves meer van fotografen, dan doen we het gewoon met 4 fotografen. Heb ik in ieder gaval geen probleem mee. (Als iemand dat wel heeft, kan dat vanaf nu aangegeven worden ;) )

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 23:41

Aan de hand van jou lijstje van vanmiddag ging ik er al vanuit dat ik mee kon.. Heb vrij gekregen van werk... beetje banketstaaf als het nu ineens niet meer kan.
Ik heb me toch vrij snel aangemeld.. Misschien niet officieel maar wel als optie.

Als ik een optie neem op een bepaalde auto, en iemand anders wil die auto officieel kopen, dan blijft mijn optie toch staan en heb ik toch recht op die auto :P

En idd zoals het er staat, komt het over alsof Liesjuh het niet uit maakt of ze als fotograaf of als model mee gaat.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 23:45

Oke nu ga ik even muggenziften :P Maar _Roxanne heeft zich na mij o.v.b. aangemeld. En zich helemaal niet officieel opgegeven. Hoe zit dat dan?

Je werkt zo iedereen een beetje tegen elkaar?

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 23:47

Is het misschien een idee om een beetje eerder te beginnen en dan 5 honden in de ochtend? Dan voelt niemand zich buiten gesloten.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 23:49

Dat is ook helemaal niet mijn bedoeling geweest. Goed idee Vivian, als er een fotograaf bij zou komen, zou dat kunnen. Zo niet: dan heeft iedere hond een keer ''pauze''.

Als iemand hier op tegen is, laat het me dan zsm weten aub!

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 00:41

By the way, ik hoop dat er geen scheve gezichten zijn met de meeting? Ik ga nu wel met een k*t gevoel naar bed :o . Natuurlijk wil ik niemand kwetsen.....

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 07:04

louka69 schreef:
Stel, er zijn geen opgaves meer van fotografen, dan doen we het gewoon met 4 fotografen. Heb ik in ieder gaval geen probleem mee. (Als iemand dat wel heeft, kan dat vanaf nu aangegeven worden ;) )

Eerlijk gezegd vindt ik het wel fijner om in een duo te zitten :o

Mocht dit niet lukken zou ik het wel fijn vinden dat de modellen rekening houden met dat ik nog vrij weinig ervaring heb, en me niet helemaal op mijn gemak voel (en dan klap ik dicht)

MukiwaCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:43

Als het naar woensdag kan wil ik wel mee als fotograaf :)

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:40

KittyDylan schreef:
louka69 schreef:

Eerlijk gezegd vindt ik het wel fijner om in een duo te zitten :o

Mocht dit niet lukken zou ik het wel fijn vinden dat de modellen rekening houden met dat ik nog vrij weinig ervaring heb, en me niet helemaal op mijn gemak voel (en dan klap ik dicht)

Komt helemaal goed jo ! We houden er wel rekening mee, en als er een extra aanmelding komt kan je alsnog samen toch ? +:)+

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:17

Ik zag mijn naam al een keer voorbijkomen hier, maar Balou kan helaas niet mee. Ze heeft een allergie, en zolang ik niet precies weet waarvoor wil ik haar niet meenemen naar nieuwe plekken. Veel succes en plezier en ik ben benieuwd naar de foto's!!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:36

Ik meld me ook af.. Sorry Louka, niks te nadeel van jou hoor! Maar vind het allemaal erg onduidelijk.
Succes!

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:39

Ik vind het wel sneu voor louka, de aanmeldingen waren duidelijk vermeld, wie het eerst komt wie het eerst maalt. En als je die lijst had ingevult was je officieel aangemeld. Dus snap best wel dat er verwarring is als mensen als 'misschien' gaan opgeven.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 16:50

wie het eerst komt wie het eerste maalt.. Dan was er toch ook helemaal geen probleem geweest als dat gewoon aangehouden was? O:) Niet dat ik het nu wel zo'n probleem vind ofzo, het is gewoon wat onduidelijk nu..

Wanneer komt het nieuwe schema online?