[M/H] The bond between human and 'wolf' [Herfst]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-16 18:13

onbarefeet schreef:
Gianti: Ik zou het wel durven hoor :j Als in tussendoor maar wat aan zou mogen (herfst in Nederland is niet al te warm haha) en niet op alle foto's naakt hoef :o

Lijkt me handig omdat dan even via PB te bespreken :) Ik wil niet het idee creëren dat dit het idee achter de thema meeting is.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 18:14

Snap ik! Het was maar een ingeving, ik wil het niet aan je opdringen ofzo :') (het was ook meer grappig bedoelt eigenlijk)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-16 18:15

magda_90 schreef:
Voor naaktfotografie haak ik af iig. Sorry. ;)

Dat is het idee helemaal niet. En gezien de temperaturen die op dat moment vrij laag kunnen zijn raad ik het ook niemand aan :')
Maar ik zie graag t.z.t modellen gekleed in indianen / native american style incl veren.

Stephanie_86

Re: [M/H] The bond between human and 'wolf' [Herfst]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 07:26

Wel een onwijs gave foto!!! Ik zou het ook niet erg vinden om zo iets voor m'n lens te krijgen het is alles behalve ordinair...

Maaaaaar de rest wel gewoon aangekleed haha

Ik kan niet wachten tot er mensen uitgeloot worden!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-16 09:57

Er is ook niemand die aanhaalt dat het ordinair is. Het is gewoon niet mijn idee achter dit thema.

Maar als er zoveel mensen graag zo'n shoot willen, is het dan niet een mooi moment om zelf een meeting te organiseren? ;) Dan kan je zowel fotografen als modellen voor deze doelgroep vinden.

We zijn nu eerst even de locatie aan het kortsluiten. :)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 11:02

Fingers crossed dat de locatie haalbaar is voor ons :D

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 13:02

Ik ben nog aan t hopen of ik ebij zit haha

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 14:16

Ik zou nog wat recente foto's plaatsen. Deze zijn van vandaag en eergisteren.
Afbeelding

Afbeelding

Patrss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:38

Gave foto!
Zijn er al data bekend? :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 20:36

Afbeelding
<3

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-16 20:56

Er is nog geen datum bekend.

Vanwaar gaan mensen foto's van hun honden in het topic plaatsen? :D

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:04

Ik heb aangegeven in mijn pb dat ik geen recente foto's had en deze nog zou plaatsen als ik ze had dus vandaar ;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-16 21:36

Pfoe .. ik heb even lang na gedacht over het fair is om dit berichtje te typen. En nee dat is het achteraf gezien niet. Wellicht had ik dit topic eerst 'animo topic' moeten noemen, maar goed. In enthousiasme heb ik dat niet gedaan.

Ik had in eerste instantie überhaupt niet verwacht dat er zoveel enthousiaste animo voor zou zijn. Heel tof daar voor .. en wat een prachtige honden zijn er opgegeven, echt heel gaaf. Ik wil dit zo graag goed organiseren en goed door laten gaan. Maar ik ben er te laat mee begonnen en helaas zijn er een aantal dingen op mijn pad gekomen die roet in het eten aan het gooien zijn.

Nu kan ik dat van tafel schuiven en negeren maar dan weet ik dat ik niet optimaal kan genieten tijdens de meeting. En ook niet voldoende tijd vooraf zal hebben. En dat vind ik zonde.
Ik ben niet iemand die stopt als ze ergens aan begint, ik heb meerdere meetings georganiseerd die succesvol zijn geweest. Maar ... ik moet nu toch een keer mijn principes tegen gaan.

Er zijn dingen in mijn prive situatie verandert. Zware kl*te dingen .. maar ook dingen die weer leuk zijn, achteraf. En daar deze dingen de komende maanden gaan plaats vinden gaat het mij niet lukken om nu en dan de meeting te organiseren en/of plaats te laten vinden.

Als iemand het thema over neemt, be my guest, ik ben niet de uitvinder hier van .. maar ik ga dit thema sowieso een keer volbrengen. Maar het gaat mij nu echt niet lukken.

Het spijt me .. het spijt me echt heel erg. 'Gelukkig' is er nog geen datum. De locatie hadden we wel voor 99% kort gesloten maar goed .. dat heeft niet veel zin meer.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen dat het me spijt. En goed .. als je kwaad wilt zijn; ook prima. Maar nogmaals .. als ik de dingen kon veranderen die nu gaande zijn, had ik dat ook graag gedaan. Het zijn iig geen dingen om over naar huis te schrijven.

Ik hoop op jullie begrip ... en ik hoop jullie t.z.t toch een keer te mogen ontmoeten met jullie prachtige honden en mooie fotografie.

Degene waarmee ik dit samen organiseer staan achter mijn keus en begrijpen dit. Ook zij hebben het momenteel erg druk en zullen daarom de meeting niet verder organiseren.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:49

Heel jammer, maar je bent niemand iets verplicht natuurlijk en je eigen leven gaat altijd voor :o. Aan welke locatie dachten jullie, als ik vragen mag?

Ik hoop wel heel erg dat andere mensen dit nog wille organiseren (ik kan misschien wel helpen) zodat dit toch door kan gaan :o

Edit: heel veel sterkte trouwens!

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:52

Jammer Denise! Hoop dat het gauw wat beter gaat op prive gebied!

Ik snap je keuze daarom ook zeker wel, je bent tenslotte zelf belangrijker dan een meeting en bent zeker niet iemand die iets snel zou afzeggen.

Ik wil het best doorzetten, maar dat kan ik ook alleen met hulp. Dus mochten er mensen zijn die dit samen willen organiseren (en liefst daarmee wel ervaring hebben, omdat het veel tijd kost om een meeting te runnen) help ik graag

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-16 21:53

Ik zal dit thema sowieso volgend jaar oppakken :) Maar dit jaar gaat niet meer lukken.

Een locatie in de buurt van Wassenaar. Maar ook dat zal volgend jaar veranderen.

Ik heb wel een aanvraag gestuurd om dit topic op slot te gooien. Dan kan men het gewoon fijn onder eigen naam doen.
En dan hoop ik men volgend jaar weer te zien.

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:56

Op verzoek sluit ik dit topic.