Bij deze de (hopelijk deze keer echt!) uiteindelijke planning

*** IEDEREEN ***
We spreken af bij de parking: de Licht Vliegwezenlaan (te Brasschaat) gewoon afrijden en dan kom je er vanzelf. Hier is ook ruim voldoende plaats om de trailers te parkeren. Ik wil aan iedereen vragen om 20min op voorhand aanwezig te zijn, zodat we zeker voldoende tijd hebben om gezamenlijk naar de locatie te wandelen en ons aan de planning te houden. De modellen van de namiddaggroep worden door iemand opgehaald op de parking.
*** FOTOGRAFEN ***
Wees op tijd, zorg ervoor dat batterijen zijn opgeladen en je voldoende geheugenkaartjes meehebt. Voor de middagpauze neem je een lunchpakketje mee en ook wat drinken (want het zal best warm worden!).
*** MODELLEN ***
Wees op tijd. Zorg voor een netjes gepoetst paard en aangepaste kledij indien je graag mee op de foto wil. Voor de portretfoto’s voorzie je een net halster of hoofdstel, liefst zonder al te veel poespas (bv bont, heel felle kleurtjes...). Een extra persoon meebrengen is altijd handig, deze kan de aandacht van het paard trekken, reflectieschermen vasthouden etc.
Na de portretfoto’s (met doorschuifsysteem) maken we ook nog losgooifoto’s. Hierbij gaat het paard in een paddock van prikpaaltjes en lint. Mocht je dit absoluut niet vertrouwen (veiligheid gaat voor!) neem je best ook een longeertouw mee zodat we toch wat actiefoto’s hebben. Indien gewenst is er ook nog tijd voor wat foto’s onder het zadel.
Normaal gezien heb ik aan iedereen mijn GSM nummer bezorgd via PB. Mocht er zondag iets zijn (bv te laat door file) kunnen jullie mij via deze weg verwittigen 
Hopelijk maken we er een fijne dag van!