[BESLOTEN] De paarden gaan mee, maar de huizen blijven thuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 21:35

Kunnen toch prikpaaltjes meenemen? Bak is naar mijn idee groot genoeg om in vieren te delen. Of 2 aan 2. Het is maar voor een weekendje en we gaan natuurlijk ook rijden dus wat mij betreft hoeven ze geen zeeën van ruimte te hebben.

Maar roep maar hoor, misschien heb ik makkelijk praten. Kyra durf ik wel bij andere paarden te zetten als de eigenaar zegt dat hij normaal doet en paard ook zo oogt. Kyra is een echte merrie wbt gillen etc maar hier is Lola haar de baas dus acht de kans dat ze dominant gaat doen niet zo groot. Ze was bij de fokker wel de baas terwijl ze de jongste van clubje van 4 merries was, dus ze weet verdomd goed hoe paardentaal werkt.

Karev, sorry, ik ga ze echt niet allemaal weer bellen, zeker niet om deze tijd, hihi. Daarbij hebben de meeste plekken wel een max aantal paarden dus weet niet hoe ruim we zitten, maar zou sneu zijn als iemand met rijpaard niet mee kan omdat Toet erbij staat. Misschien als wij gaan carpoolen dat we het wel anders op kunnen lossen en Toet en Lola een weekendje matchen? Ik weet niet hoe Toet met andere paarden is? Lola gaat hier ook alleen blijven anders. (maar dat vind ik eigenlijk geen probleem, wordt ze groot en sterk van (en vrouwtje ook want stiekem is dat helemaal niet leuk, haha))

Martje80

Re: [BESLOTEN] De paarden gaan mee, maar de huizen blijven thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 21:37

Toet hoeft niet perse mee hoor maar als de ruimte en mogelijkheid er is dan neem ik dr mee. Als de omstandigheden goed zijn haha

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 21:40

Cajra is echt echt geen aardig paard. Die kan ik niet zomaar bij een vreemd paard zetten. Dat wordt wel ellende.

Mogen we ook voeren in de bak? En ik neem aan 's nachts op stal? Verder hoeft waarschijnlijk niet iedereen op zand.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 22:50

Jammer dat ik geen paard heb dat op een trailer kan... klinkt leuk! Veel plezier!

Monmaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 07:43

Hoi... Ik weet niet hoe ik het moet invullen.... Niet blond... Gewoon dom, denk
Monique + stalmaatje
21 okt tm 24 okt.....
Ik ga graag voor zonnetij.... Lekker luxe!
Afbeelding

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 07:52

Wie is jou stal maatje dan? Kletst die ook mee in het topic? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 07:57

Ziet er allemaal leuk uit meiden! Helaas lijkt mijn merrie nog wel even uit de running te zijn, dus ik kan niet mee.... Mmmm lastig hoor: heb vervoer, de data maken niet uit, gras/geengras/paddock/stal is geen probleem, is je paard niet in orde -O- .

Uiteraard lees ik hier wel lekker mee en geniet een beetje mee met de voorbereidingen.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 08:36

[***] schreef:
Ziet er allemaal leuk uit meiden! Helaas lijkt mijn merrie nog wel even uit de running te zijn, dus ik kan niet mee.... Mmmm lastig hoor: heb vervoer, de data maken niet uit, gras/geengras/paddock/stal is geen probleem, is je paard niet in orde -O- .

Uiteraard lees ik hier wel lekker mee en geniet een beetje mee met de voorbereidingen.

Als je vervoer hebt en graag mee wilt dan kun je tegen die tijd wel een hafje van mij lenen als je wilt?
We gaan nu zo'n beetje beginnen met hem meenemen op buitenrit. Dus dat moet tegen die tijd wel lukken. Anders heb ik nog een shet met kar in de aanbieding :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 08:45

Aaaah dat vind ik een heel lief aanbod :* , maar dat is niks voor mij. Als ik meega dan met mijn eigen paard. Maar als het dit jaar een succes wordt dan kan ik misschien volgend jaar wel met mijn eigen vriendinnetje mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 08:54

Lizzy en palousaboy, gefeliciteerd!!

Ik ga niet mee, maar wil jullie allemaal veel plezier wensen !

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 08:57

Je kan wel een avond/dagje langs komen dan? Gezellig mee eten ofzo

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 09:04

Of ontbijt, als dat beter is voor het energielevel.

Zou t ook leuk vinden als je langs komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 09:11

Nou wie weet: ik zou dat zelf ook ontzettend leuk vinden, maar het is vooral in de zomer wel afwachten hoe dat ik mij voel.

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 09:18

Lijk me echt leuk jullie allemaal een keer te zien. Vind het wel heel spannend, zowel voor mijn paardje als voor mij persoontje.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 09:22

Ik ook hoor!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 09:23

ohjajoh6 schreef:
Nou wie weet: ik zou dat zelf ook ontzettend leuk vinden, maar het is vooral in de zomer wel afwachten hoe dat ik mij voel.

Als je je goed voelt dan sleep ik je gewoon mee hoor ~~}>

Jadybabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 11:03

Citaat:
Wie gaat er mee? - thuislocatie - vervoer - paard (geslacht) - paddock/stal/wei - staf, draf, galop
1. Caily (Lotte) - Winschoten (GR) - ? - Kyra (merrie) - p/s/w - s, d, g
2.Sure_Lee(Shirley) - Ommen (OV) - eigen trailer - Rosalie (merrie) s,d,g
3.Kvulden (Kirsten) - Twello Gld - eigen trailer - merrie Marika 22jaar
4 spatter (irma) -Belgie- eigen trailer- Blue ruin 10 jaar, maakt niet uit kwa stalling en alle gangen
5. Hilary (Eva) - Veenendaal (UT) - eigen trailer - Whiz (ruin; 10 jaar) - p/s - s, d, g
6. Natalie- Woudenberg (UT) geen trailer - - twix merrie 6 jaar, stalling maakt niet uit als ze maar wel naar buiten mag- s,d,g denk ik
7 karev (tamara) merrie 12 geen vervoer gasselternijveen dr P w stal niet perse s d g
8 Fabster (Fabiola), Omg Breda, merrie, heb vervoer, 2 paards trailer (zou eventueel Gypsy meenemen), paddock (zand, mag 's nachts op stal )s/d/g
9 Jadybabe (Sandra) omg. Alphen aan den Rijn, eigen trailer ,Jade,merrie 6 jaar, stalling maakt niet uit

Citaat:
Mogelijke data
vrij 19 aug - ma 22 aug (zomervakantie): Caily, Shirley, Fabiola
vrij 26 aug - ma 29 aug (zomervakantie): Caily, Shirley
vrij 2 sep - ma 5 sep: Caily, Shirley, Kirsten
vrij 9 sep - ma 12 sep: Caily, Fabiola
vrij 16 sep - ma 19 sep:, Shirley, Kirsten Tamara
vrij 23 sep - ma 26 sep:, Shirley, Kirsten Tamara
vrij 30 sep - ma 3 okt: Caily, Shirley, Kirsten Tamara , Fabiola
vrij 7 okt - ma 10 okt: Caily, Shirley, Kirsten Tamara , Fabiola
vrij 14 okt - ma 17 okt (herfstvakantie): Caily, Shirley tamara
vrij 21 okt - ma 24 okt (herfstvakantie): Caily, Shirley tamara
vrij 28 okt - ma 31 okt: Caily , Shirley tamara, Fabiola
[/quote]

Datum maakt mij ook niet zoveel uit, kan altijd wat regelen. Liever niet in de dazen en hitte periode.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 12:08

Bedankt allemaal.

Misschien ben ik/ zijn wij volgend jaar of jaar daarna wel in nl met paarden met horse event of paard en koets. Misschien kunnen we er dan wel een ritje aan plakken hier of daar, maar dit jaar gaat idd niet lukken.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 12:13

lizy gefeliciteerd *\o/*

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 14:01

Lizy en palousa gefeliciteerd!!

Mijn merrie kan ook echt niet bij anderen of iemand moet een hele tolerante ruin hebben. Ook in paddock mogen voeren vind ik wel een dingetje . Ze heeft tenslotte al voernijd.

Wel spannend om jullie dan allemaal te zien!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 18:19

Ik had het ook al in het andere topic gezet maar bedacht me dat hier misschien handiger was. :+

Nou ik was gisteravond helemaal verbaasd. Ik een biertje voor vriendlief gehaald en voorzichtig laten vallen dat er plannen voor een meeting waren. Zegt 'ie doodleuk, nou kan één van die dames geen extra paard voor mij meenemen dan, ik vind het namelijk prima, maar dan wil ik zelf ook mee!!! Iemand moet toch de bbq aansteken hé.

:oo

Dus ehm... Heeft er iemand een paard over? We hebben zelf evt. een superbrave B pony in de aanbieding, daar passen we zelf natuurlijk niet op maar anders moet ze alleen thuisblijven. :P Mocht iemand z'n dochter mee willen nemen of zo.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 18:29

Ik vind het eigenlijk niet de bedoeling dat mensen meer paarden meenemen op meeting dan de rijpaarden. Bedoel ik niet vervelend, maar we zitten al op 10 deelnemers, met een extra paard voor iedereen zijn dat 20 paarden. Dat kunnen de meeste accomodaties echt niet aan. Ik laat ook een paard allern achter, so be it. Het zal in haar leven vaker voorkomen dat ze alleen staat voor een paar dagen (bijvoorbeeld bij een hengstenhouder). Vind dat ook niet leuk, maar dat ze dat kunnen hoort er voor mij ook wel een beetje bij  :o

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 18:35

Ah oké, nu als er geen ruiter voor is wou ik haar sowieso niet meenemen, vind het geen fijn idee als ze op een vreemde locatie alleen achterblijvend staat te gillen als je op rit bent. Ze zou maar over het hek springen of zo. :o

En anders gaat mijn vriend maar rijden en ik foto's maken. :P

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:59

Ik neem zeker geen extra paard mee. Dus dat valt al weer mee haha

Monmaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:00

Karev... Nee zij heeft nl haar paard niet thuis, maar bij mij staan... En als zij niet mee gaat.... Dan wordt haar paard niet verzorgd.... Dus is het alternatief om haar maar mee te nemen..... Ze is heel gezellig hoor!
Ch en wat maakt t uit, je kent mij net zo min als dat je haar kent....

Kan iemand mijn naam op het lijstje zetten: Monique .en Carla ....2 merries, Noord Holland ...
Laatst bijgewerkt door Monmaster op 05-04-16 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt